• Σχόλιο του χρήστη 'kyr' | 25 Νοεμβρίου 2012, 00:16

    Γενικώς και αορίστως επιστήμονας με επαρκή γνώση και εμπειρία σε θέματα διοίκησης, καθώς και ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού!!!! Διευθυντής σχολείου για να γίνεις, που έχεις πολύ λιγότερες αρμοδιότητες, χειρίζεσαι πολύ μικρότερα ποσά και βέβαια οι οποιες αποφάσεις σου δεν έχουν εθνική εμβέλεια ούτε τέτοιο βάρος, χρειάζεσαι πολλά και μετρήσιμα με ακρίβεια προσόντα επιστημονικά, διοικητικά και άλλα. Η αοριστία επιτρέπει τον ορισμό σε αυτή τη θέση, και άλλες παρόμοιες θέσεις, προσώπων στα οποία η εκάστοτε κυβερνώσα δύναμη θεωρεί ότι οφείλει π.χ. αποτυχόντες να λάβουν έδρα πολιτευτές, ενώ δεν υφίσταται η έννοια της διαφάνειας στην επιλογή. Επανάλειψη δηλαδή λαθών που μαστίζουν επί χρόνια τον ευρύτερο δημόσιο τομέα με όλα τα παρακλάδια του και οδηγούν σε κατασπατάληση χρήματος σε δράσεις χωρίς νόημα,χωρίς επιστημονικά κριτήρια, με την τοποθέτηση ανθρώπων μπορεί καλών προθέσεων αλλά χωρίς την ουσιαστική γνώση, ικανότητα και αντίληψη για το έργο που έχουν να επιτελέσουν. Για ποιο λόγο ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος δεν επιλέγονται βάσει φακέλου και κρίσης από επιστημονική επιτροπή με προσόντα επιστημονικά και διοικητικά αποδεδειγμένα υψηλά; Αλήθεια προς τι η διαρχία, ποιος είναι ο λόγος ύπαρξής του Δ. συμβούλου, αφού ο πρόεδρος είναι αποκλειστικής απασχόλησης; Μήπως για να μπαλώνει όσα δεν καταφέρνει ο αορίστως επιστήμονας πρόεδρος; Ή για να βαρύνεται ο προϋπολογισμός με έναν ακόμα υψηλό μισθό;