• Σχόλιο του χρήστη 'Στέλλα' | 29 Απριλίου 2014, 14:26

    Καθώς το σχέδιο νόμου προχωράει στη μοριοδότηση ακαδημαϊκών προσόντων (αν και αυτή δεν θα έπρεπε να περιορίζεται μόνο στους εκπαιδευτικούς .50), νομίζω ότι θα ήταν πληρέστερο να υπάρχει μοριοδότηση όλων των μεταπτυχιακών τίτλων που έχουν σχέση με την παιδαγωγική και τη διδακτική, έστω και με μικρότερη μοριοδότηση από τα μεταπτυχιακά στο καθεαυτό αντικείμενο της ειδικής αγωγής (πχ, 2 μόρια για πρώτα, 3 για τα δεύτερα). Εκτός και αν υποστηρίζουμε ότι ο ειδικος παιδαγωγός δε χρειάζεται καμία επιμόρφωση σε θέματα διδακτικής μεθοδολογίας, συγκριτικής παιδαγωγικής, κατάρτισης στα ανθρώπινα δικαιώματα. Επίσης, μία άλλη κλιμάκωση της μοριοδότησης των μεταπτυχιακών μπορεί να γίνει στη βάση των ECTS που συγκεντρώνει. Είναι αυτονόητο ότι δεν προϋποθέτουν τον ίδιο κόπο ένα μεταπτυχιακό 60 (ετήσιο) και ένα 120 (διετές) ECTS. Παράλληλα, από τη στιγμή που θέλουμε να αναδείξουμε τα ακαδημαϊκά προσόντα, καλό θα ήταν να μοριοδοτούνται οι δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά και οι εισηγήσεις σε συνέδρια, ώστε να αναδειχθούν όσοι πραγματικά ενδιαφέρονται και προάγουν την επιστήμη τους. Τέλος, σε δεύτερη φάση, αν και δυστυχώς δεν αφορά άμεσα το παρόν σχέδιο νόμου, είναι απαραίτητο να γίνει μία αξιολόγηση των μεταπτυχιακών τίτλων, ιδιαίτερα των προερχόμενων από χώρες του εξωτερικού, οι οποίοι είναι αμφιβόλου περιεχομένου και συχνά αγορασμένοι, καθώς καλύπτουν την απουσία παρακολούθησης του κατόχου τους (η οποία θεωρητικά προϋποθέτεται), αλλά και την άγνοια της γλώσσας διδασκαλίας.