• Επίσημη θέση ΣΑΤΕΑ: Η διατύπωση της παρ.3 άρθρο 16 «δύνανται να προσφέρουν εκπαιδευτικό έργο και σε μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες άλλων σχολείων» μπορεί να χρησιμοποιηθεί καταχρηστικά, με αποτέλεσμα ένας εκπαιδευτικός ΕΑΕ να γίνει «περιοδεύων» εκπαιδευτικός σε πολλά σχολεία. Αυτό το γεγονός, ειδικά για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, θ’ αποτελέσει ποιοτική υποβάθμιση –αν όχι ακύρωση- του διδακτικού έργου. Γι’ αυτό το λόγο προτείνουμε το εκπαιδευτικό έργο να προσφέρεται μόνο σε συστεγαζόμενα σχολεία. Ειδάλλως, μπορεί να προσφέρεται σε προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας (εφόσον δεν υπάρχει ανάγκη για εξατομικευμένα προγράμματα) των συστεγαζόμενων σχολείων. Εκτίμησή μας είναι –με βάση την πολύχρονη εμπειρία μας στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα- ότι οι ανάγκες του μαθητικού πληθυσμού είναι μεγάλες και οι εκπαιδευτικοί ΕΑΕ μπορούν να συμπληρώνουν πάντα το διδακτικό τους ωράριο σε μία σχολική μονάδα.