• Σχόλιο του χρήστη 'Αναστασία Σ.' | 5 Μαΐου 2014, 21:09

    Σχετικά με το σχόλιο "2 Μαΐου 2014, 16:35 | Ιωάννα Μόνιμος ΣύνδεσμοςΗ είσοδος των ΠΕ61/71 στα ΚΕΔΔΥ είναι άστοχη και αντιεπιστημονική. Η Διάγνωση και φυσικά η διαφοροδιάγνωση προϋποθέτει πολύ καλή γνώση της τυπικής ανάπτυξης του παιδιού... Οι ΠΕ61/71 μπορούν να είναι χρήσιμοι στη στελέχωση των Ειδικών Σχολείων αλλά για τις υπόλοιπες δομές χρειάζονται επιπλέον γνώσεις που κατέχουν μόνο οι πτυχιούχοι γενικής παιδείας που έχουν αποκτήσει εξειδίκευση..." Οι πτυχιούχοι ΕΑ φυσικά και έχουν γνώση της τυπικής ανάπτυξης των παιδιών (πώς θα γινόταν άλλωστε να εντοπίζουν τους μαθητές με δυσκολίες κτλ) Επίσης οι ΠΕ71 όπως αποδεκνύεται και από την επιστημονική τους κατάρτιση έχουν εκπαιδευτεί για τα θέματα Ειδικής Αγωγής τα οποία και χειρίζονται τα ΚΕΔΔΥ. Οι δάσκαλοι γενικής αγωγής δυστυχώς δεν έχουν αυτή την επιστημονική κατάρτιση για θέματα ΕΑ, όπως άλλωστε αποδεικνύεται και από τον οδηγό σπουδών τους.. Ειλικρινά δεν μπορώ να κατανοήσω την βάση του παρπάνω μηνύματος. Οι δάσκαλοι Γενικής Αγωγής μπορούν να μπουν στα σχολεία γενικής αγωγής, στην ενισχυτική διδασκαλία, στα ολοήμερα, στα ΖΕΠ (όπου και οι γνώσεις τους το επιτρέπουν), αλλά λυπάμαι δεν μπορούν να στελεχώσουν όλες τις θέσεις στην εκπαίδευση και ειδικότερα αυτές για τις οποίες δεν έχουν καταρτιστεί επιστημονικώς (που είναι και αυτές που σχετίζονται με την Ειδική Αγωγή).