• Σχόλιο του χρήστη 'Εκπαιδευτικοί Ρομά' | 21 Ιουνίου 2015, 20:50
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Αρχικά, το πολυνομοσχέδιο πολύ σωστά προσμετρά την προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών της Πρόσθετης και της ενισχυτικής διδασκαλίας της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Ωστόσο, δεν αναφέρεται καθόλου στα προγράμματα ενισχυτικής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Πιο συγκεκριμένα, είμαστε ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί που εργαζόμαστε στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση μέσω προγραμμάτων ειδικών κονδυλίων των πανεπιστημίων σε τμήματα ένταξης και εκπαίδευσης παιδιών ΡΟΜΑ μέσω του επιχειρησιακού προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ. Εργαζόμαστε μέσα σε τάξεις των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, εντός του σχολικού ωραρίου προσφέροντας ενισχυτικά μαθήματα σε μαθητές ΡΟΜΑ δημοτικού για την υποστήριξη της τακτικής φοίτησης και της μείωσης της σχολικής διαρροής. Παρότι εργαζόμαστε με σύμβαση μίσθωσης έργου παρέχουμε ξεκάθαρη εξαρτημένη εργασία και ζητούμε την αναγνώριση της προϋπηρεσίας μας στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών εκπαιδευτικών διότι πιστεύουμε ότι κάνουμε την ίδια ακριβώς δουλειά που κάνουν οι συνάδελφοι μας στα τμήματα υποδοχής (ΖΕΠ). Ζητούμε να αντιμετωπιστούμε ισότιμα με τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς που εργάζονται στα προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η πρόσληψη μας έγινε με διαφανή κριτήρια μέσω προκηρύξεων των πανεπιστημίων με μοριοδότηση των επιπλέον προσόντων μας (μεταπτυχιακά, σεμινάρια κλπ). Ευελπιστώντας ότι θα ανταποκριθείτε θετικά στο αίτημα μας αναμένουμε ενέργειες σας. Με εκτίμηση, Ωρομίσθιοι Εκπαιδευτικοί των προγραμμάτων Ειδικών Κονδυλίων σε τμήματα ένταξης και εκπαίδευσης ΡΟΜΑ