• Σχόλιο του χρήστη 'Π.Σ.' | 25 Ιουνίου 2015, 01:47

    ΑΡΣΗ ΑΔΙΚΙΑΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΙΣΟΤΙΜΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ. Αξιότιμε κ. Υπουργέ της Παιδείας, Είναι αδιανόητο αφ’ ενός μεν να ενδιαφέρεστε για τη ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ και αφ’ ετέρου να στερείτε από τους μεταπτυχιακούς φοιτητές το δικαίωμα στη μάθηση και στην προσπάθεια ολοκλήρωσης των μεταπτυχιακών σπουδών τους. Έτσι, ούτε οι δεξιές μέχρι τώρα κυβερνήσεις δεν τους αντιμετώπισαν. Γιατί τους αποβάλλετε από την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση; ; Οι προπτυχιακοί φοιτητές είναι τα καλά παιδιά και τα νοιάζεστε να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους, ενώ οι μεταπτυχιακοί φοιτητές είναι τα « απόπαιδα » της Εκπαίδευσης και τα αποβάλλετε από την Εκπαίδευση και τα στερείτε το δικαίωμα να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους ; ;; Γιατί ;;;;;;;;;;;; Παρακαλώ να ληφθεί μέριμνα και για τους μεταπτυχιακούς φοιτητές στο υπό ψήφιση σχέδιο νόμου και να αρθεί η αδικία που γίνεται σε βάρος τους . Ο ν. 4009/2011 όπου αναφέρει «φοιτητές» εννοεί τους φοιτητές και των τριών κύκλων σπουδών ( προπτυχιακούς , μεταπτυχιακούς και υποψήφιους διδάκτορες ). Εσείς απομονώνετε και τροποποιείτε αποσπασματικά άρθρα και παραγράφους αυτού του νόμου, δηλαδή του ν. 4009/2011, δίνοντάς τους στο υπό ψήφιση νομοσχέδιο επιλεκτική , σκόπιμη και εσκεμμένη ερμηνεία αλλοιώνοντας το πνεύμα του νόμου 4009/2011. Αυτό, Αξιότιμε κ. Υπουργέ της Παιδείας, μου θυμίζει το εξής : όταν κάποιος καθηγητής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης τηλεφώνησε στον κ. Οδυσσέα Ελύτη για να του πει πώς ερμηνεύει και σχολιάζει ένα από τα διδασκόμενα στο Λύκειο ποιήματά του , Εκείνος του απάντησε πως « Εγώ, όταν έγραφα το ποίημα αυτό, είχα στο μυαλό μου άλλο, εννοούσα άλλο εντελώς διαφορετικό από την ερμηνεία που δίνετε εσείς κ. καθηγητά ». Αυτό νομίζω ότι γίνεται τώρα και από τους εισηγητές του υπό ψήφιση σχεδίου νόμου. Σχεδιάζουν ένα νόμο για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση έχοντας ως βάση το ν.4009/2011 και δίνουν ερμηνεία δική τους, επιλεκτική, εσκεμμένη και διαφορετική από το πνεύμα του ν.4009/2011 σε έννοιες των άρθρων που αποσπούν ή τροποποιούν ή και σε όσα εξακολουθούν να ισχύουν. Παίρνουν π.χ. την έννοια «φοιτητές» - με διαφορετικό ορισμό στο ν.4009/2011 – από το ν.4009/2011, όπου ως «φοιτητές» νοούνται και περιλαμβάνονται όλοι οι φοιτούντες και στους ΤΡΕΙΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΣΠΟΥΔΩΝ στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και χρησιμοποιούν αυτή την έννοια στο υπό ψήφιση σχέδιο νόμου προσδίδοντάς της νέο ορισμό, εξακολουθώντας όμως να χρησιμοποιούν και να ισχύουν στο νομοσχέδιο άρθρα του παλαιού νόμου με τον ορισμό του «φοιτητή» του παλαιού νόμου 4009/2011. Κάπου λοιπόν περιπλέκονται τα πράγματα. Χωλαίνει όμως έτσι η δημόσια διοίκηση με τις περιπλοκές. Ξεκαθαρίστε λοιπόν τι θέλετε να περάσετε στο νέο νόμο. Γράψτε τα απλά, καθαρά και κατανοητά από το μέσο Έλληνα πολίτη. Αυτό και αυτό ισχύει. Δηλαδή πρέπει να προσφύγει κάποιος στη Δικαιοσύνη για να αποδειχθούν τα αυτονόητα, όταν αυτά είναι γραμμένα κατά το «ήξεις, αφήξεις ουκ εν τω πολέμω θνήξεις ». Θέλετε να αποβάλετε τους λίγους μεταπτυχιακούς από την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ;; Να τους αποβάλετε. Τουλάχιστον να το ομολογήσετε. Γιατί η πρόφαση για τα περί εσωτερικών κανονισμών στους μεταπτυχιακούς φοιτητές έχει καταρριφθεί, νομίζω. Οι νόμοι υπερισχύουν των εσωτερικών κανονισμών, όπως συμβαίνει και με τους 170.000 περίπου χιλιάδες προπτυχιακούς που τους δίνετε το δικαίωμα της επανεγγραφής. Οι εσωτερικοί κανονισμοί δε στηρίζονται σε νόμους;; Είναι υπεράνω των νόμων;;; Στους προπτυχιακούς γιατί αψηφείτε και τους ισχύοντες εσωτερικούς κανονισμούς και τους ψηφισμένους νόμους του Κράτους που προέβλεπαν τη διαγραφή τους και τους παρέχετε το δικαίωμα επανεγγραφής με το σχέδιο νόμου, ενώ από τους μεταπτυχιακούς στερείτε αυτό το δικαίωμα της επανεγγραφής ;;;; Εάν οι … ΧΙΛΙΑΔΕΣ προπτυχιακοί αιώνιοι μέχρι και …42 έτη φοιτητές δε στοιχίζουν οικονομικά στο Δημόσιο και τους δίνετε το δικαίωμα επανεγγραφής, τότε ομολογείστε πόσο στοιχίζει οικονομικά στο Δημόσιο η επανεγγραφή των ΛΙΓΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΏΝ ΦΟΙΤΗΤΏΝ και γιατί τους στερείτε το δικαίωμα στην ολοκλήρωση των σπουδών τους ;;;;;;; ΑΔΙΚΙΑ ΜΈΓΙΣΤΗ αυτή η ΕΞΑΙΡΕΣΗ. Ευελπιστώ ότι θα προβείτε στην άρση της αδικίας αυτής για λόγους ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ , ΕΞΙΣΩΣΗΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ και ΙΣΟΤΙΜΗΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ όλων των φοιτητών, προπτυχιακών και μεταπτυχιακών. Ψηφιστέα προτεινόμενη πρόταση : ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΑΝΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΙΣΟΤΙΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ. Πιστεύω ότι για λόγους δικαιοσύνης το Υπουργείο κατά την ψήφιση του νομοσχεδίου θα συμπεριλάβει και θα ικανοποιήσει και το δίκαιο αυτό αίτημα των μεταπτυχιακών φοιτητών. Σας ευχαριστώ πολύ.