• Σχόλιο του χρήστη 'Ευαγγελία-Ελισάβετ Βουτσίνου' | 4 Δεκεμβρίου 2009, 19:00

    Η χώρα μας, και είμαι χαρούμενη γι' αυτό, έκανε μια αξιέπαινη προσπάθεια να δώσει μεγαλύτερη αξία στους μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς τίτλους - αναφέρομαι στη δημόσια διαβούλευση για το σύστημα διορισμού στον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Σε χώρες του εξωτερικού, για παράδειγμα Γερμανία, η ανέλιξη σε ανώτερες θέσεις απαιτεί οπωσδήποτε μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Επιτέλους, ας αναγνωρίσουμε και εδώ την αξία του αυτονόητου, της παιδείας! Επομένως, γιατί να εξαιρεθεί από αυτή την αναγνώριση ο κλάδος των διοικητικών στελεχών της εκπαίδευσης; Οι μεταπτυχιακοί ή και διδακτορικοί τίτλοι συναφείς με την Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης πρέπει να προσμετρώνται και να λαμβάνονται σοβαρά υπόψη στη μοριοδότηση και στελέχωση των διοικητικών θέσεων της εκπαίδευσης (διευθυντές σχολείων, διοικητικά στελέχη σε φορείς του ΥΠΕΠΘ κ.λπ.). Τα πιστοποιητικά επάρκειας και τα σεμινάρια επιμόρφωσης κάποιων ωρών από την Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την αξία του διετούς μεταπτυχιακού αλλά και του διδακτορικού τίτλου. Άλλο τα σεμινάρια επιμόρφωσης και άλλο οι μεταπτυχιακοί-διδακτορικοί τίτλοι. Ευχαριστώ Καλή δύναμη στο πολύτιμο έργο σας! Υ.Γ. Σας παραπέμπω στο βιβλίο του καθηγητή Εκπαιδευτικής Διοίκησης Π. Πασιαρδή, Εκπαιδευτική Ηγεσία, εκδ. Μεταίχμιο για τον τρόπο επιλογής διοικητικού/διευθυντικού προσωπικού στην εκπαίδευση.