Αρχική Πλαίσιο Πολιτικών Αρχών και Προτάσεων για την Οργάνωση της Δια Βίου ΜάθησηςΚείμενο Πολιτικών Κατευθύνσεων του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων προς Δημόσια Διαβούλευση ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑΣχόλιο του χρήστη NIKMA | 16 Φεβρουαρίου 2010, 01:43
Αξιότιμοι κυρίες και κύριοι Η Δια Βίου Μάθηση όταν απευθύνεται σε άτομα που έχουν επαγγελματική προϋπηρεσία θα έχει ευεργετικά αποτελέσματα γιατί ο συνδυασμός της πρακτικής εμπειρίας με την εξειδικευμένη η την επιστημονική μόρφωση επιτυγχάνει : -Ποιοτική αναβάθμιση στη λειτουργία των υπηρεσιών και προϋποθέσεις παραγωγικής ανάπτυξης . -Δημιουργία αξιόλογων στελεχών ,χρήσιμους σε θέσεις ευθύνης και διοίκησης . -Δυνατότητες επαναπροσδιορισμού του επαγγελματικού προσανατολισμού (αλλαγή επαγγέλματος ) Τα ευεργετικά (τόσο για τα ίδια τα άτομα όσο και για τις υπηρεσίες ή επιχειρήσεις ) αυτά αποτελέσματα έγιναν ορατά στο παρελθόν από την εφαρμογή των Προγραμμάτων Σπουδών Επιλογής ( Π.Σ.Ε.) σε ΑΕΙ και ΤΕΙ τα οποία δυστυχώς λόγω λανθασμένων επιλογών σε επι μέρους ζητήματα δεν είχαν συνέχεια . Έχουν όμως αποκτηθεί χρήσιμες εμπειρίες οι οποίες αξιοποιούμενες θα προσφέρουν λύσεις για την επαναλειτουργία των ΠΣΕ . Η τοπική αυτοδιοίκηση και ο ρόλος της στη Παιδεία Η διαχείριση των εξόδων θέρμανσης, συντήρησης και καθαριότητας των δημόσιων σχολείων της περιοχής της είναι η μόνη αρμοδιότητα με την οποία έχει επαφή με την εκπαίδευση . Για να μπορεί η Τ.Α. να διαδραματίσει κάποιο ρόλο στην εκπαίδευση πρέπει να αποκτήσει σχετική υποδομή , εμπειρία και μετά να της ανατεθούν αρμοδιότητες. ευχαριστώ