• Σχόλιο του χρήστη 'Πούλιος Γιάννης' | 17 Φεβρουαρίου 2010, 21:50

    Είμαι ένας από τους πρώτους Εκπαιδευτές Εκπαιδευτών με εμπειρία και στην Εκπαίδευση Εκπαιδευτών αλλά και ως Εκπαιδευτής σε διάφορα προγράμματα σε ΚΕΚ ( κυρίως διδασκαλίας της γλώσσας ). Απορούσα πάντα για μερικά ζητήματα στα οποία μου δίνετε τώρα την ευκαιρία και το βήμα να εκφραστώ, ρωτώντας για τα εξής: 1.γιατί αυτή η πολυδιάσπαση μεταξύ πολλών φορέων για το ίδιο αντικείμενο, την Δια Βίου Μάθηση. Το ΕΚΕΠΙΣ μπορεί να καλύψει όλο το χώρο. 2.γιατί δεν "μεταφέρθηκε" και στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Α/μιας και Β/μιας Εκπαίδευσης το μοντέλο του ΕΚΕΠΙΣ ( Α. Κόκκος κλπ ) με τη συσσωρευμένη εμπειρία από το πρόγραμμα Εκπ/σης Εκπ/των που επιτυχώς είχε εφαρμόσει. 3.γιατί δεν κινητοποιούνται οι Διευθυντές των δημόσιων σχολείων να μετατρέψουν τα σχολεία σε ΚΕΚ τα απογεύματα, κυρίως στην επαρχία. 4.γιατί να μην συναρτάται η αμοιβή των εκπαιδευομένων στα διάφορα ΚΕΚ με την επιτυχία στην εξάταση που γίνεται στο τέλος και μάλιστα να εφαρμοστεί μια κλιμακούμενη αμοιβή ανάλογα με το αποτέλεσμα. 5.δε φαίνεται να έχει αξιοποιηθεί καθόλου η εμπειρία στη Δ.Β.Μ.από το Γερμανόφωνο χώρο, που είναι και τεράστια και μακρά. 6.Θέματα πολιτισμού και ιστορίας αλλά και ζητήματα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και πράσινης ανάπτυξης πρέπει να είναι σε προτεραιότητα στο μέλλον. 7.προσαρμογή των περιεχομένων που διδάσκονται σε τμήματα γλώσσας, ώστε να ανταποκρίνονται σε πραγματικά δεδομένα και να μη διαπνέονται από μαξιμαλιστική αντίληψη, με αποτέλεσμα να είναι ανεφάρμοστα. ευχαριστώ για τη φιλοξενία Γιάννης Πούλιος