• Σχόλιο του χρήστη 'MoS' | 7 Μαρτίου 2010, 11:50

    Εδώ με την αξιολόγηση ανοίγει μεγάλο κεφάλαιο. Ο απόφοιτος ενός τμήματος κάποιας σχολής πρέπει να πάει στο 5 κάποιας άλλης όμως πρέπει να πάει στο 6. Δεν φτάνει ο τίτλος του Πτυχίου σου πρέπει να παίζει ρόλο και από που το πήρες. Δεν φτάνει να έχεις την πιστοποίηση σε κάτι –δεδομένου ότι οι πιστοποιήσεις είναι διαβλητές και αναξιόπιστες - παίζει ρόλο που εκπαιδεύτηκες Πρέπει να είστε προετοιμασμένοι για περιπτώσεις πτυχιούχων και γενικά προσοντούχων, που θα συγκρίνουν όχι τίτλους, ΑΛΛΑ τα προγράμματα σπουδών τα δικά τους με άλλα ομοταγή και αιτιολογημένα θα απαιτήσουν διαφορετική κατάταξη. Και αν αυτά γίνουν σποραδικά και ανοργάνωτα μπορεί και να ξεπεραστούν αν όμως γίνουν συντεταγμένα από τις ίδιες τις Σχολές που τους εκπαίδευσαν ή τους επαγγελματικούς φορείς τους, θα έχετε πρόβλημα. Φανταστείτε τέλος την κατάσταση που θα δημιουργηθεί αν αμφισβητηθεί εμπράκτως η κατάταξη στην οποία θα προβείτε. Το μέγα θέμα στην προσπάθεια που ξεκινάτε ΔΕΝ είναι να κατατάξετε ξυλουργούς υδραυλικούς ή μπογιατζήδες. Το θέμα είναι να κατατάξετε γιατρούς, δικηγόρους, καθηγητές, μηχανικούς .... που ΔΕΝ είναι όλοι ίδιοι και τώρα θα το καταλάβουν. Η μορφή βέβαια με την οποία τίθενται τα ερωτήματα για την διαβούλευση υποδεικνύει το ειλημμένο των αποφάσεων σε αρκετά σημεία, καθώς και τις προθέσεις σας να αφήσετε κάποια θέματα στο απυρόβλητο- ικανοποιώντας κραταιές επαγγελματικές ομάδες – όσο αναφορά την εκπαίδευση και να επικεντρωθείτε στην κατάρτιση και επαγγελματική εμπειρία. Να μην σας κουράσω άλλο. Θα επανέλθω με παραδείγματα.