• Σχόλιο του χρήστη 'Απόστολος' | 11 Απριλίου 2010, 10:53

    Το κλειδί του επιπέδου των σχολών ΤΕΙ είναι η βαθμολογία του εκάστοτε τελευταίου εισαγόμενου. Μια περιήγηση στην Αναζήτηση βάσεων του ΥΠΕΠΘ των τελευταίων 8 ετών θα σας λύσει όλες τις απορίες. Δεν μπορεί στο απόλυτο ΜΗΔΕΝ στα γραπτά των πανελλαδικών , που έχει πλήρη άγνοια να του απονέμονται ΕΔ ίδια με αυτά του Διπλωματούχου του ΕΜΠ , με 5 χρόνια σπουδών και βάση εισαγωγής 19,356 μόρια (Πολιτικοί Μηχανικοί ΕΜΠ εφέτος). Όσοι είμαστε στα εργοτάξια εδώ και 30 χρόνια γνωρίζουμε πολύ καλά το επίπεδο των αποφοίτων ΤΕΙ όπως το γνωρίζουν και οι ίδιοι και έχουν αναλάβει τα καθήκοντα που τους ταιριάζουν (Εργοδηγοί). Κουβέντα πάνω σε εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον γενικό κανόνα δεν μπορεί να γίνει , όπως δεν μπορεί το βασικό επιχείρημα (Τεχνολόγων) να είναι η «πολιτική» λύση , άλλως θα σας μαυρίσουμε. Το ΠΑΣΟΚ έχει μακρά παράδοση στις ισοπεδώσεις που οδήγησαν πολλούς τομείς του δημοσίου στο τέλμα. 1. Το 1981 υπήρχαν περί τις 20,000 Αρχιτέκτονες Εξ Ιταλίας που αδυνατούσαν να περάσουν στοιχειώδεις εξετάσεις για να εγγραφούν στο ΤΕΕ. Ο Ανδρέας είχε «πολιτική δέσμευση» και κατάργησε τις εξετάσεις και γέμισε οι αγορά ημιμαθείς νυν συναδέλφους που έκαναν τουρισμό στην Ιταλία 15-20 χρόνια έκαστος. Πολλοί από αυτούς δεν πήραν καν πτυχίο αλλά αναδείχτηκαν σε πρωτοκλασσάτους Υπουργούς του ΠΑΣΟΚ (Ιταλική ομάδα). 2. Με απόφαση της ίδιας εποχής μετέτρεψε αγραμμάτους Υπαξιωματικούς στο στρατό (εξ αρβυλοφυλάκων) σε αξιωματικούς οδηγώντας σε γενικό μπάχαλο την ιεραρχία. Αυτοί σήμερα παίρνουν συντάξεις στρατηγών και για όσους δεν ζούν συνεχίζουν να τις παίρνουν οι κόρες τους που περιέργως δεν παντρεύτηκαν αλλά έχουν παιδιά και εγγόνια (λευκός γάμος). 3. Μετέτρεψε τους δασκάλους (παλιούς μονοετών και διετών σπουδών) σε αποφοίτους πανεπιστημίων με «προγράμματα εξομοίωσης»!!! που περιλάμβαναν μια έκθεση γυμνασιακού επιπέδου , αλλά και απέφεραν κονόμες σε πανεπιστημιακούς που τα οργάνωσαν. 4. Ανωτατοποίηση ΤΕΙ. Παλιοί απόφοιτοι ΚΑΤΕ μοστράρουν σήμερα σαν ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ Ανωτάτων Σχολών (πείτε τες Πανεπιστήμια με μια τροπολογία σε άσχετο νόμο να τελειώνουμε) και απολαμβάνουν μισθολόγια ίδια με Καθηγητές Πανεπιστημίων που ξεπατώθηκαν με 5ετή διδακτορικά στην Αμερική και αναμονές 10 και 15 χρόνων μέχρι να κριθούν. 5. Επιχείρησε με το ΠΔ 318/94 την ισοπέδωση των τεχνικών και συνεχίζει σήμερα στο ίδιο μοτίβο με παραλλαγές. Είναι προφανές ότι οι ενδιαφερόμενοι (όπως ο κ. Θεοδώρου) αναπτύσσουν επιχειρήματα κατά το «καλά τα συμφέροντα». Θα μπορούσε ένα ρυθμιστικό πλαίσιο για τους αποφοίτους ΤΕΙ: 1. Να μην τους εξομοιώνει με τους διπλωματούχους. 2. Να περιλαμβάνει ένα περιορισμένο αντικείμενο που μάλιστα θα δημιουργούσε προοπτικές εργασίας (στελέχωση εργαστηρίων , λήψη δοκιμίων , παραλαβή οπλισμών , έλεγχο επιμετρήσεων- καταμετρήσεις εργασιών , βοηθοί επιβλέποντες στα δημόσια έργα , πραγματογνωμοσύνες περιορισμένου εύρους και σε συγκεκριμένα αντικείμενα και πολλά άλλα που σήμερα κάνουν και αυτά οι Διπλωματούχοι). 3. Να διαφοροποιηθούν οι παλιοί απόφοιτοι προ της «ανωτατοποίησης» -μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν αυτά . Το ζητούμενο νομίζω είναι η δουλειά και όχι οι ταμπέλες. Όσοι έχουν και αρκετοί έχουν τα προσόντα μπορούν να εγγραφούν στο 3ο έτος (δεν γνωρίζω τι ισχύει) σε ένα Πολυτεχνείο και να πάρουν δίπλωμα και για όλα τα υπόλοιπα. Όσοι γράφουν εδώ, δεν τους ενδιαφέρει (προφανές) το πλαίσιο προσόντων αλλά τα ΕΔ των ΤΕΙ.