• Σχόλιο του χρήστη 'Μπάρκας Κωνσταντίνος' | 9 Νοεμβρίου 2017, 21:08

    Αν και δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να ενταχθεί στην κατηγορία αυτή περί εύρυθμης λειτουργίας του σχολείου, θα ήθελα να θίξω το πλαίσιο της προφορικής εξέτασης μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες που εξετάζονται προφορικά, στα ωριαία διαγωνίσματα τετραμήνου. Αν και το πλαίσιο είναι σαφέστατο όσον αφορά τις γραπτές εξετάσεις του Ιουνίου δεν είναι σαφές για τα διαγωνίσματα των τετραμήνων, με αποτέλεσμα κάθε εκπαιδευτικός να κάνει αυτό που νομίζει, χωρίς να είναι απαραίτητα το πιο σωστό. Αυτό δημιουργεί εντάσεις μεταξύ των γονιών και των εκπαιδευτικών αλλά και δημιουργεί ένα συναίσθημα αδικίας στους μαθητές που πρέπει να διεκδικούν κάθε φορά το αυτονόητο, δηλαδή να τους δίνεται η ευκαιρία να κριθούν με ισότητα έναντι των υπολοίπων συμμαθητών τους. Θα βοηθούσε την αποφυγή εντάσεων, άρα και την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου, αν δινόταν ένα πλαίσιο προφορικής εξέτασης για τα ωριαία διαγωνίσματα των τετραμήνου αλλά και στα ολιγόλεπτα τεστ παρόμοιο με τα ισχύοντα τον Ιούνιο, προσαρμοσμένο στα πλαίσια της ωριαίας εξέτασης. Σας ευχαριστώ.