• Σχόλιο του χρήστη 'Αντώνης' | 14 Νοεμβρίου 2017, 15:39

    Εφόσον το μάθημα είναι ισότιμο και υποχρεωτικό και καθώς είναι ψέμα ότι είναι κατηχητικό-ομολογιακό, θα πρέπει να μην έχει ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΛΛΑΓΗ. Οποιαδήποτε δυνατότητα απαλλαγής: α. αποδυναμώνει το μάθημα, κάνοντάς το ευάλωτο, β. αποδιοργανώνει την ομαλότητα του σχολείου, γ. επιβαρύνει άλλους συναδέλφους να "σηκώνουν" το βάρος των απαλλαχθέντων μαθητών, δ. Καταργεί και υποσκάπτει περαιτέρω το ήδη πληγμένο κύρος του θεολόγου-καθηγητή, καθώς κάτι τέτοιο μπορεί ενδεχόμενα να ερμηνευθεί ως αδυναμία του εν λόγω εκπαιδευτικού... Αντί να κοιτάμε όλοι μαζί πώς θα βελτιώσουμε λειτουργικά το μάθημα σε μία σοφή συνεργασία με τους μαθητές, αποδεχόμαστε πειραματισμούς και ακατάλληλο (ηλικιακά) υλικό σε Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο χωρίς κανέναν ειρμό, μεθοδικότητα, συστηματική γνώση και συνεπακόλουθη κρίση.... Πολλές φορές σκέπτομαι το τραγούδι που μιλάει για το στημένο ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΠΙΘΑΝΩΣ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ: "Γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον, στο μέλλον που φτιάχνετε (όλοι εσείς που έχετε μία πρόσκαιρη και -τι κρίμα- προδοτική εξουσία) όπως θέλετε..."