• Σχόλιο του χρήστη 'κωνσταντόπουλος Αναστ.' | 29 Δεκεμβρίου 2017, 21:56

    Συμφωνώ απόλυτα με τον καθηγητή Κύριο Βέντζα Δημήτριο έναν άξιο Ακαδημαικό δάσκαλο ο οποίος έχει επαννειλημένως επισημάνει με την συμμετοχή του στις διαβουλέυσεις την ανάγκη άμεσης αναβάθμισης των Ινστιτούτων επαγγελματικής κατάρτισης. Τα ΙΕΚ θα πρέπει να ανήκουν αποκλειστικά στην τυπική εκπαίδευση και να ρυθμίζονται απο το ΥΠΕΘ. Τα 1,9 Δις του προγράμματος (2014-2020) του Ευρωπαικου ταμέιου για την κατάρτιση να δοθεί στην κατάρτιση με ιδρυση ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΩΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ. Τα Πανεπιστήμια παρέχουν προγράμματα σπουδών με δυσκαμψία στις συγχρονες τεχνολογίες και δεν παρέχουν την ευελιξία των ΙΕΚ. Η συνέχεια ενός ΚΕΕ ή ΙΕΚ να είναι σε νέες δομές πανεπιστημιακής κατάρτισης η οποία να χωρίζετε σε δύο κυκλους. *1ος Κύκλος να παρέχει hdn επιπεδου 5 (χωρίς πρακτική και πιστοποιήσεις, τα ΙΕΚ στα προγράμματα σπουδών τους κανουν ηδη πρακτική σε πραγματικά δεδομένα). *2ος κύκλος δυο έτη και επίπεδο 6 με πλήρη ακαδημαικά δικαιώματα τριτοβάθμιας. Τα πανεπιστήμια προσφέρουν γενικές γνώσεις και καθόλου εξειδίκευση σε συγκεκριμένα επαγγέλματα. Τα δε μέλη ΔΕΠ ειναι τελείως ακατάλληλα να παρέχουν εξειδικευμένες γνώσεις επαγγελματικής κατάρτισης. Πρέπει να δοθεί προσοχή απο τον Υπουργό και μην γίνει ακόμα μια ασκοπη κίνηση μόνο και μόνο για να τονωθούν τα Οικονομικά των πανεπιστημίων είς βαρος των ΙΕΚ!!! Αν και θα προτιμούσα οι ακαδημαικοί σαν τον κύριο καθηγητή να μας έδιναν περισσότερο τα φώτα του στο πως θα μπορούσε να στηθεί το όλο οικοδόμημα με την επαγγελματική κατάρτιση. Αναμένω πριν την λήξη της διαβούλευσης την γνώμμη του.