• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτα Μοσκόφογλου' | 4 Ιανουαρίου 2018, 08:57

    Αυτόνομο Τμήμα Ακτινολογίας Ακτινοθεραπείας!!!! Εξαιρετική η ιδέα σας για την ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, όμως θα πρέπει να τηρηθούν κάποια βασικά κριτήρια για να λειτουργήσει ομαλά. Η ένωση των τμημάτων Οπτικής, Ιατρικών Εργαστηρίων και Αισθητικής με το τμήμα Ακτινολογίας Ακτινοθεραπείας δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί, διότι διαφέρουν στο αντικείμενο σπουδών τους. Ίσως έχουν κάποια κοινά μαθήματα, αλλά αυτό δε σημαίνει πως μπορούν να πορευτούν ως ένα τμήμα. Η ονομασία που θέλετε να δώσετε στο τμήμα, που είναι Βιοϊατρικών Επιστημών, αυτόματα εξαφανίζει από τον χάρτη το ΕΝΑ και ΜΟΝΑΔΙΚΟ τμήμα Ακτινολογίας Ακτινοθεραπείας στην χώρα μας. Κανείς δεν θα ξέρει ότι σε αυτό το τμήμα που θα δημιουργηθεί, υπάρχει η σχολή αυτή γιατί δεν γίνεται προφανές με κάποιον τρόπο για τους μαθητές που θα κληθούν να συμπληρώσουν μηχανογραφικά. Η σχολή μας έχει τις κατάλληλες προδιαγραφές για τη δημιουργία μεταπτυχιακού προγράμματος, έχει αξιολογηθεί θετικά για αυτό, ωστόσο εμποδίζεται η έναρξή του με αποτέλεσμα πολλοί απόφοιτοι να μεταναστεύουν για να εξειδικεύσουν τις γνώσεις τους και φυσικά μην τρέφετε αυταπάτες οι περισσότεροι δε γυρίζουν πίσω, επομένως αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη "διαφυγή μυαλών" στο εξωτερικό. Το τμήμα μας τηρεί όλες τις νόμιμες προϋποθέσεις προκειμένου να λειτουργήσει με αυτονομία διότι έχει 8 μέλη εκπαιδευτικού προσωπικού εκ των οποίων τα δύο βρίσκονται στην α' βαθμίδα. Ακολουθήστε και εσείς τις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες, στις οποίες το αντίστοιχο τμήμα, είναι πανεπιστημιακό, έχει την πλήρη ακαδημαϊκή αναγνώριση ως τέτοιο, ενώ στην χώρα μας δε συμβαίνει αυτό από την στιγμή που και πτυχία επιπέδου 6 προσφέρει αλλά το πιο σημαντικό δεν υπάρχει αντίστοιχο αντικείμενο στην Ιατρική. Αναγνωρίστε τη σημαντική δουλειά που έχει γίνει, έχοντας δημιουργήσει ένα εξαιρετικό πόλο έλξης σπουδών από πολλές χώρες, γιατί διαθέτει ένα πρόγραμμα σπουδών και μία άριστη ποιότητα εκπαίδευσης, τα οποία είναι άμεσα συνδεδεμένα με την εξέλιξη που υπάρχει στον χώρο. Με τη συνένωση των τμημάτων αυτό που καταφέρετε, είναι η δημιουργία αποφοίτων που θα έχουν μισές γνώσεις και θα βγουν στην αγορά εργασίας με λιγότερα προσόντα, αλλά με ανώτερο πτυχίο. Μην θεωρείτε πως μέσα σε 2 χρόνια σπουδών τα νέα παιδιά θα μάθουν όσα διδαχτήκαμε εμείς μέσα σε 4 έτη. Μην έχετε ως παράδειγμα στο μυαλό σας πως 6 μήνες παραπάνω μαθήματα, μπορούν να αντικαταστήσουν την πρακτική άσκηση που έχει το τμήμα, η οποία είναι η πρώτη επαφή που θα έχουν οι φοιτητές ως σχεδόν επαγγελματίες. Μη συγχέετε το γεγονός πως τα 4 αυτά τμήματα έχουν κοινά μεταξύ τους επειδή ασχολούνται με τον άνθρωπο. Η ημιμάθεια δεν οδηγεί σε σωστά αποτελέσματα. Μην την καλλιεργείτε!! Κλείνοντας, μεριμνήστε για τους ήδη υπάρχοντες απόφοιτους και μην υποβαθμίζετε τα πτυχία μας και την προσπάθεια που καταβάλαμε για να τελειώσουμε μία πολύ δύσκολη σχολή!!! Έχουμε το δικαίωμα να έχουμε την ευκαιρία για αναβάθμιση του πτυχίου μας από τη στιγμή που έχουμε κάνει τα ίδια μαθήματα!! Μην "πετάτε" τις γνώσεις που αποκτήσαμε στα σκουπίδια, επειδή μπορεί να ανέβει το μισθολογικό κόστος. Αφήστε μας να προσπαθήσουμε!! Δημιουργήστε ένα εξάμηνο κύκλο σπουδών που θα έχει μικρό αριθμό εισαγωγών από αποφοίτους κάθε φορά για την αναβάθμιση των πτυχίων μας, αφού θεωρείτε πως δεν είναι αποδεκτή η άμεση αναβάθμισή του από τη στιγμή που θα γίνει πανεπιστημιακό τμήμα. Σας ευχαριστώ πολύ! Παναγιώτα Μοσκόφογλου Τεχνολόγος Ακτινολογίας Ακτινοθεραπείας