• Σχόλιο του χρήστη 'Πέτρος Παπαγιάννης' | 19 Μαρτίου 2018, 11:09

    Δεν γίνεται εύκολα αντιληπτή η «λογική» : α) της αποτίμησης της συγγραφής των σχολικών εγχειριδίων («0,5 μονάδες για κάθε σχολικό εγχειρίδιο και έως 1 μονάδα κατ’ ανώτατο όριο»), τη στιγμή που αρκετά από αυτά έχουν δεχθεί, δικαίως, σφοδρή κριτική και που το ΙΕΠ έχει προβεί σε ενέργειες, στο ασφυκτικό πλαίσιο της οικονομικής κρίσης, για τον «εξορθολογισμό της ύλης» και δρομολογεί την αντικατάστασή τους, β) της πλήρους απαξίωσης αξιόλογων μονογραφιών σχετικών με το εκπαιδευτικό και διδακτικό έργο. Μήπως πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη και για τις μονογραφίες, τη στιγμή που μοριοδοτούνται τα άρθρα;