• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΡΙΤΣΑ ΔΗΜΗΤΡΑ' | 27 Νοεμβρίου 2010, 15:42

    ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΡΙΝ ΠΡΟΒΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΑΓΗ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΥΠΟΨΗΝ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ.ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ.ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΑΡΘΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ.ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΝΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΑΝΑΣΤΑΛΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΓΧΟΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ.ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΤΟ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΔΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΠΕΔΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΟΡΙΑ.ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΤΙΚΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ 4 ΠΕΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΙΝ ΓΡΑΨΕΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ.