• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΣ' | 25 Μαρτίου 2018, 16:43
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Είμαι εκπαιδευτικός δεν είμαι στέλεχος ούτε με ενδιαφέρει, όμως γνωρίζω καλά την εκπαίδευση χρόνια τώρα. Ο μόνος από τα στελέχη που γνωρίζαμε και ήταν παντα κοντά μας λύνοντας προβλήματα με την εμπειρία του και τις γνώσεις τους,ήταν ο Σχολικός Σύμβουλος. Κανένας άλλος από την ιεραρχία της εκπαίδευσης δεν εμφανίζεται ποτέ.Παρότι του περιόριζαν συνεχώς τις αρμοδιότητες αυτοί που τον κατηγορούν, με την οδό της επιμόρφωσης έδινε πρακτικό υλικό που χρησιμοποιήσα στην τάξη μου ακόμα και την άλλη μέρα.Αυτό το έργο και τα προβλήματα που λύνει καθημερινά ώστε αυτά να μη φτάνουν στο Υπουργείο ποιός φρόντισε να τα μάθει? Όσοι μιλάνε για αποκλεισμό τους από τις κρίσεις αποδικνείουν την επιστημονική ανωτερότητά τους και τον φόβο να αναμετρηθούν επιστημονικά οι ίδιοι μαζί τους. Οι συντονιστές ,και δεν ξέρω πως λέγονται αυτοί που θα εκλεγούν, εύχομαι να τους προσεγγίζουν επιστημονικά κάτι που δεν φαίνεται από τον τρόπο μοριοδότησης.Όμως σε κάθε περίπτωση ο αριθμός που υπάρχει στο νομοσχέδιο για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση είναι μικρός και πρέπει να αυξηθεί ώστε η αναλογία καθενός με τα σχολεία ευθύνης να είναι τέτοια ώστε να εξασφαλίζεται η ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου και η συνδρομή του εκπαιδευτικού. Το Σχόλιο σας θα δημοσιευθεί μόλις ελεγχθεί απο τον διαχειριστή.