• Σχόλιο του χρήστη 'Κατερίνα' | 25 Μαρτίου 2018, 19:13

    Η κατάργηση των Σχολικών Συμβούλων αφήνει τα σχολεία εκτεθειμένα στην κάθε τοπική κοινωνία, στον κάθε ένα κακόβουλο και δύστροπο γονιό, στην κάθε προσπάθεια εξωτερικής ή εσωτερικής αυθαιρεσίας. Αν αυτά και παρόμοια ζητήματα αντιμετωπίζονταν δύσκολα, ειδικά στη σημερινή κοινωνική και οικονομική συγκυρία, με την κατάργηση του θεσμού του Σχ Συμβούλου θα λείψουν η σωτήρια διαμεσολάβησή τους και ο πυροσβεστικός τους ρόλος. Η επίσκεψη και μόνο των Σχ Συμβούλων στο σχολείο δίνει ένα ηχηρό μήνυμα προς όλες τις κατευθύνσεις. Το μήνυμα της στήριξης, τόσο του σχολείου όσο και της οικογένειας, αλλά και της εποπτείας απέναντι σε κάθε αυθαιρεσία. Ο γονιός γνωρίζει ότι θα απευθυνθεί στον Σχ Σύμβουλο για να συζητήσει ζητήματα της φοίτησης/συμπεριφοράς του παιδιού του, συγκρούσεων με τον εκπαιδευτικό, συγκρούσεις με άλλους γονείς κλπ. Ο εκπαιδευτικός γνωρίζει ότι ο Σχ Σύμβουλος είναι δίπλα του, όταν θα πρέπει να δοθεί το μήνυμα στον γονιό ότι δεν είναι μόνος του,ότι υπάρχει ένα ολόκληρο σύστημα που τον στηρίζει και είναι σε θέση να ελέγξει και τον γονιό, όταν χρειαστεί. Ο εκπαιδευτικός γνωρίζει ότι μπορεί να απευθυνθεί στον Σχ Σύμβουλο οποιαδήποτε στιγμή και να συζητήσει το θέμα που τον απασχολεί. Πώς είναι δυνατόν να αντικατασταθεί αυτή η σχέση μεταξύ εκπαιδευτικού και σχολικού συμβούλου με έναν απρόσωπο, δυσκίνητο φορέα, που το μόνο που θα κάνει τελικά θα είναι να συγκεντρώνει αξιολογικές εκθέσεις και να φτιάχνει στατιστικούς πίνακες και μάλιστα από μακριά; Πώς είναι δυνατόν να εξαχθούν συμπεράσματα και να καταλήξουν σε παιδαγωγικές προτάσεις όταν ο εκπαιδευτικός θα τηλεφωνεί από την ορεινή Χαλκιδική στη Θεσσαλονίκη και θα πρέπει να περιμένει το πόρισμα της επιτροπής μετά από συνεδριάσεις επί συνεδριάσεων... Ο θεσμός χρειάζεται ενίσχυση και όχι κατάργηση και αυτό θα περιμέναμε από μια πολιτεία που ενδιαφέρεται για τα σχολειά της και την εκπαίδευση των παιδιών της.