• Σχόλιο του χρήστη 'Αναστασία Δαγκάκη' | 26 Μαρτίου 2018, 09:36
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Συμφωνώ με τους συναδέλφους που προτείνουν αντικατάσταση του άρθρου 15 με τη Συγκρότηση Κέντρων Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού (ΚΕ.Φ.Α.Σ.Α.), ως νέα δομή προσθέτοντας επιπλέον: 1. Ο συντονιστής κολύμβησης να έχει επίσης τριετή θητεία και να επιλέγεται βάσει αντικειμενικών κριτηρίων.Στο άρθρο 15 δεν υπάρχει πουθενά μέριμνα για την κολύμβηση. Μήπως θα εποπτεύεται το μάθημα και θα καθοδηγείται από τον ένα συνάδελφο που θα εποπτεύει και θα καθοδηγεί όλες τις δράσεις και τα σχολικά πρωταθλήματα?? Κι ας μην έχει ειδικότητα κολύμβηση?? 2. Τα μαθήματα κολύμβησης και οι άλλες δράσεις και πρωταθλήματα να αρχίζουν με απόφαση του περιφερειακού διευθυντή εκ/σης με την προϋπόθεση οτι όλες οι λεπτομέρειες (προγράμματα συμμετοχής σχολείων, μεταφορά υπό την αιγίδα της κάθε περιφέρειας κτλ) έχουν ήδη διευθετηθεί από τον συντονιστή. Φέτος υπήρχε πρωτοφανής ολιγωρία στην έναρξη μαθημάτων και τα παιδιά προλαβαίνουν δυστυχώς μόνο 7 μαθήματα ανά τρίμηνο. Η κολύμβηση είναι ό,τι καλύτερο έχει δρομολογηθεί στη παιδεία τα τελευταία χρόνια αλλά χρειάζεται περαιτέρω ενίσχυση και έγκαιρη έναρξη μαθημάτων