Eιμαι και εγω μαθητης της τριτης λυκειου και ακομα δεν εχω αποφασισει τη σχολη που με ενδιαφερει.Αυτο γιατι σκεφτομαι πως η αποφαση μου,οποια και αν ειναι, θα καθορισει το μελλον μου και συνεπως την υπολοιπη ζωη μου.Το επιχειρημα που θετει το υπουργειο λοιπον: "Κατά το διάστημα αυτό, οι υποψήφιοι θα έχουν την ευκαιρία να διαβουλευθούν με τους καθηγητές και την οικογένειά τους, ώστε η τελική επιλογή σχολών να είναι προϊόν ώριμης απόφασης " το θεωρω ατοπο αφου δεν ειναι δυνατον να πιστευουμε πως μια τοσο κρισιμη αποφαση θα βγει μετα απο διαβουλευση σε τοσο συντομο χρονικο διαστημα. Αφηνοντας μεγαλυτερο χρονικο περιθωριο στους μαθητες ισως κατασταλαξουν σε καποια σχολη. Επισης, νομιζω πως γνωριζοντας ο υποψηφιος τον βαθμο που εχει γραψει στις εξετασεις, θα εχει και μια εικονα του πληθους σχολων στο οποιο μπορει να κινηθει. Τελος να ξερετε πως μια τετοια αλλαγη επιφερει επιπλεον αγχος σε εμας τα παιδια σε μια διαδικασια που δεν εχουμε επιλογη απο το να την ακολουθησουμε, σε εναν μονοδρομο δηλαδη που ηδη ειναι αρκετα ψυχοφθορος.Ποιο λοιπον το οφελος του επιπλεον αγχους χωρις λογο και αιτια; Σας παρακαλω πολυ λοιπον να σκεφτειτε το θεμα συνετα και να διευκολυνετε την κατασταση οσο το δυνατον πιο πολυ, αφηνοντας το ρημαδογραφικο στη θεση του. Σας ευχαριστω πολυ.
Eιμαι και εγω μαθητης της τριτης λυκειου και ακομα δεν εχω αποφασισει τη σχολη που με ενδιαφερει.Αυτο γιατι σκεφτομαι πως η αποφαση μου,οποια και αν ειναι, θα καθορισει το μελλον μου και συνεπως την υπολοιπη ζωη μου.Το επιχειρημα που θετει το υπουργειο λοιπον: "Κατά το διάστημα αυτό, οι υποψήφιοι θα έχουν την ευκαιρία να διαβουλευθούν με τους καθηγητές και την οικογένειά τους, ώστε η τελική επιλογή σχολών να είναι προϊόν ώριμης απόφασης " το θεωρω ατοπο αφου δεν ειναι δυνατον να πιστευουμε πως μια τοσο κρισιμη αποφαση θα βγει μετα απο διαβουλευση σε τοσο συντομο χρονικο διαστημα. Αφηνοντας μεγαλυτερο χρονικο περιθωριο στους μαθητες ισως κατασταλαξουν σε καποια σχολη. Επισης, νομιζω πως γνωριζοντας ο υποψηφιος τον βαθμο που εχει γραψει στις εξετασεις, θα εχει και μια εικονα του πληθους σχολων στο οποιο μπορει να κινηθει. Τελος να ξερετε πως μια τετοια αλλαγη επιφερει επιπλεον αγχος σε εμας τα παιδια σε μια διαδικασια που δεν εχουμε επιλογη απο το να την ακολουθησουμε, σε εναν μονοδρομο δηλαδη που ηδη ειναι αρκετα ψυχοφθορος.Ποιο λοιπον το οφελος του επιπλεον αγχους χωρις λογο και αιτια; Σας παρακαλω πολυ λοιπον να σκεφτειτε το θεμα συνετα και να διευκολυνετε την κατασταση οσο το δυνατον πιο πολυ, αφηνοντας το ρημαδογραφικο στη θεση του. Σας ευχαριστω πολυ.