• Σχόλιο του χρήστη 'Τίγκελης Γιώργος' | 22 Απριλίου 2020, 22:14

    Με τα προτεινόμενα ωρολόγια προγράμματα, κατά την προσωπική μου άποψη, δεν ενισχύεται σε ουσιαστικό βαθμό η διδασκαλία των ξένων γλωσσών και της πληροφορικής, ενώ η απουσία εισαγωγής ευέλικτης ζώνης στις δύο τελευταίες τάξεις του δημοτικού καθιστά πιο δύσκολη την εφαρμογή των εργαστηρίων δεξιοτήτων. Για αυτόν τον λόγο, προτείνεται συμπληρωματικά: 1. Εισαγωγή 1 ώρας ευέλικτης ζώνης στην Ε-Στ δημοτικού 2. Προσθήκη 1 επιπλέον ώρας για το μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην Ε και Στ δημοτικού, στο πλαίσιο της οποίας μπορούν να ενταχθούν οι δραστηριότητες κοινωνικής ενσυναίσθησης και ευθύνης 3. Προσθήκη 1 επιπλέον ώρας για το μάθημα «Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών» στην Ε και Στ δημοτικού 4. 4ωρη διδασκαλία των Αγγλικών και 3ωρη διδασκαλία της Β ξένης γλώσσας στην Ε και Στ δημοτικού, ώστε να καλύπτονται μέχρι το τέλος της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης τα επίπεδα α2-β1 και α1+ αντίστοιχα. 5. Άμεση εκπόνηση διδακτικών εγχειριδιών για την ενίσχυση των Αγγλικών, της Β ξένης γλώσσας και των Τ.Π.Ε.. Οι συνολικές ώρες διδασκαλίας σε κάθε τάξη διαμορφώνονται ως εξής: Α έως Δ δημοτικού: σύμφωνα με την πρόταση του Υ.ΠΑΙ.Θ. Ε-Στ δημοτικού: 30 +5 ώρες