• Σχόλιο του χρήστη 'Άννα Μπέλλου' | 23 Απριλίου 2020, 10:22

    Νομίζω ότι δεν μπορούμε να μιλάμε για ενίσχυση της διδασκαλίας ξένων γλωσσών όταν η β ξένη γλώσσα διδάσκεται μόνο 2 ώρες εβδομαδιαίως, σε τμήματα 25-27 ατόμων και με τεράστια ανομοιογένεια όσον αφορά το επίπεδο (μιας και στο γυμνάσιο δίνεται η δυνατότητα αλλαγής β ξένης γλώσσας και υπάρχουν στο ίδιο τμήμα μαθητές που δεν έχουν διδαχθεί ποτέ τη συγκεκριμένη ξένη γλώσσα, αλλά και μαθητές που την έχουν διδαχθεί για δύο χρόνια στο Δημοτικό). Θα πρέπει λοιπόν να υπάρχει συνέχεια στη διδασκαλία της β ξένης γλώσσας σε δημοτικό και γυμνάσιο, αύξηση ωρών διδασκαλίας από 2 σε 3, ουσιαστική αναβάθμιση των σχολικών εγχειριδίων και εναρμόνιση τους με τον τύπο εξετάσεων του κρατικού πιστοποιητικού γλωσσομάθειας, ούτως ώστε να είναι σε θέση οι μαθητές να αποκτούν στο τέλος του γυμνασίου το αντίστοιχο πιστοποιητικό.