Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Μαρία Α. | 23 Απριλίου 2020, 16:06
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Έχετε δει καθόλου τις ανάγκες της αγοράς εργασίας; Γνωρίζετε τι θέση έχει η πληροφορική στη βελτίωση του ποιοτικού και οικονομικού επιπέδου της κοινωνίας; Πόσες ακαδημαϊκές γνώσεις πρέπει να συγκεντρώσει κάποιος για να γίνει επιστήμονας πληροφορικής; Ούσα εργαζόμενη στον ιδιωτικό τομέα, αυτή η αδικία με έχει αγανακτήσει! Νομίζετε πως το εγχείρημα της εξ'αποστάσεως εκπαίδευσης θα ήταν επιτυχές χωρίς του συναδέλφους αυτούς; Αν θα βάζατε τους αγαπημένους πολυταλαντούχους σας δασκάλους, που ΤΟΣΕΣ πολλες γνωσεις έχουν, θα τα κατάφερναν ; Προσωπικά ένα μεγάλο μέρος αυτών που γνωρίζω, μου ζητούν ακόμη βοήθεια να γράψω cd γιατί "ξέρω από αυτά". ΠΡΩΤΟΙ ήταν εναντίον σας και κάθε αλλαγής. Η πληροφορική δεν είναι ΤΠΕ. Δεν διδάσκεται από τον καθένα. Συγχρονιστείτε παρακαλώ!