• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία Β.' | 24 Απριλίου 2020, 11:52

    Ο διαχωρισμός των μαθημάτων σε ομάδες, με ταυτόχρονη διάκρισή τους σε περισσότερο και λιγότερα σημαντικά, δεν θεωρώ ότι είναι ιδιαίτερα "σοφός". Παράλληλα, δεν κρίνω ότι η αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων προσφέρει κάτι ουσιαστικό στην όλη εκπαιδευτική διαδικασία. Ιδιαίτερα για το Γυμνάσιο, θα αρκούσε ο έλεγχος μέσα από τη χρήση εργαλείων διαγνωστικής, διαμορφωτικής και τελικής αξιολόγησης κατά τη διάρκεια των δυο τετραμήνων (προφορικά και γραπτά),χωρίς να μπαίνουν οι μαθητές αυτής της ηλικίας σε διαδικασία εξετάσεων στη λήξη του σχολικού έτους. Η αποθέωση των εξετάσεων δεν με βρίσκει σύμφωνη...