• Σχόλιο του χρήστη 'Dimitris' | 7 Δεκεμβρίου 2010, 01:27

    Δε νομίζω ότι παίζει ρόλο η στιγμή κατάθεσης του μηχανογραφικού. Έδωσα εξετάσεις με τις δέσμες το '98 συμπλήρωσα το μηχανογραφικό μου έτσι ώστε να λάβω υπόψη μου τις σχολές με τις μεγαλύτερες βαθμολογίες καθώς και ό,τι πίστευα ότι μου αρέσει, εάν φυσικά κάποιο παιδί σε μια τέτοια ηλικία μπορεί να έχει μια ολοκληρωμένη άποψη για το τι του αρέσει. Πέρασα στην 45η περίπου σχολή σε σειρά, την επόμενη χρονιά ξαναέδωσα και πέρασα στην 12η. Πραγματικά δεν έχει σημασία το πότε συμπληρώνεις το μηχανογραφικό. Όντως δέχομαι ότι ο μαθητής αγχώνεται περισσότερο για τη διαδικασία συμπλήρωσης, όμως έχοντας περάσει πάνω από 10 χρόνια από τη χρονιά που έδωσα, πιστέψτε με δεν παίζει και μεγάλο ρόλο. Τελικά πέρασα σε μια σχολή που λεγόταν Τεχνολογίας & Συστημάτων Παραγωγής στο ΠΑ.ΠΕΙ. ούτε που ήξερα τι ήταν (πάντως μου είχαν πει δήλωσέ την είναι καλή) μη σας πω ότι είχα ψιλοαπογοητευτεί όταν είδα που πέρασα. Αυτό που πιστεύω είναι ότι πρέπει να υπάρχει μια δομημένη ενημέρωση των μαθητών για το τι γίνεται στην αγορά εργασίας. Ένα σωστός Επαγγελματικός Προσανατολισμός όπου θα καλούνται στην τάξη στελέχη επιχειρήσεων, εργάτες, βιοτέχνες, καθηγητές, κ.λ.π. και θα περιγράφουν τον τρόπο που εργάζονται, τον τρόπο που είναι οργανωμένες οι επιχειρήσεις και τι είναι αυτό που πραγματικά τους γεμίζει στην εργασία τους. Έτσι οι μαθητές θα μπορέσουν να έχουν μια πολύ καλή εικόνα για το τι θέλουν ή νομίζουν ότι θέλουν να κάνουν με αποτέλεσμα η συμπλήρωση του μηχανογραφικού να είναι απλά μια τυπική διαδικασία.