• Σχόλιο του χρήστη 'Ετερόφωτος' | 25 Απριλίου 2020, 20:46

    Η αυστηροποίηση της προαγωγής από Τάξη σε Τάξη και της απόλυσης στο Λύκειο που προτείνεται με το Άρθρο 8 (με Μ.Ο. 10 αντί του ισχύοντος 9,5) είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, αλλά τραγικά ανεπαρκής. Θυμηθείτε ότι στο Γυμνάσιο γίνεται με το !3 (Άρθρο 4). Αντί, λοιπόν η εκπαίδευση να γίνεται δυσκολότερη όταν ανεβαίνουμε βαθμίδα γίνεται ευκολότερη!;!; Θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον 13. Δεν έχω "κακία" 'η "μίσος" για τους μαθητές. Έχω απλά επίγνωση των εξής: 1) Οι σημερινοί απόφοιτοι Λυκείου (του 9,5) συλλαβίζουν και μπερδεύουν το Watt με το Volt. Η αμάθειά τους είναι απελπιστική. 2) Χωρίς στοιχειώδεις γνώσεις μπορεί να πέσουν θύματα φριχτής προπαγάνδας. Π.χ., να πιστέψουν ότι η Τουρκία συνορεύει με τη Λιβύη. Και το χειρότερο είναι ότι ¨αργία μήτηρ πάσης κακίας" (π.χ., του bullying). 3) Με λίγη πίεση μπορεί να πετύχουν πολλά. Έχω προσωπικό παράδειγμα μαθήτριας που (πριν πολλά χρόνια) την παρέπεμψα στην Γεωγραφία για τον Σεπτέμβριο επειδή νόμιζε ότι το Λονδίνο είναι κράτος ανάμεσα στη Νορβηγία και τη Φινλανδία. Όταν ήρθε το Σεπτέμβρη είπε και έγραψε 20 και τρίβαμε όλοι τα μάτια μας. 4) Οι επαναληπτικές εξετάσεις σε όλα τα μαθήματα τον Μάιο (ή Ιούνιο) είναι απαραίτητο παιδαγωγικό μέτρο γιατί βοηθούν τους μαθητές να βλέπουν το δάσος και όχι μόνο ένα-ένα δέντρο. Λυπηθείτε τα παιδιά: κάντε τα να διαβάζουν!