• Σχόλιο του χρήστη 'Στυλιανή' | 28 Απριλίου 2020, 10:29

    Δυστυχώς, τα άρθρα 51 & 52 είναι αντισυνταγματικά, ενάντια σε όλους τους κανόνες της ισότητας και της ισονομίας, της ίσης μεταχείρισης ακόμη και των αδύναμων συνανθρώπων μας, ακυρώνουν όλες τις προσπάθειες μιας ευνομούμενης κοινωνίας να προσφέρει ίσες ευκαιρίες σε όλους τους πολίτες της και μάλιστα δημιουργεί επιπλέον εμπόδια σε όσους για διάφορους κοινωνικούς, οικογενειακούς, ταξικούς, οικονομικούς, φυλετικούς λόγους δεν κατάφεραν να παρακολουθήσουν το σχολείο και τώρα αναζητούν μια διέξοδο να αναβαθμίσουν τη ζωή τους. Ουσιαστικά, όλη η αιτιολογική έκθεση είναι αστήρικτη από πραγματικά επιστημονικά δεδομένα και με επιφανειακές και επιπόλαιες εκφράσεις προσπαθεί να δημιουργήσει εντυπώσεις. Λαμβάνοντας υπόψη την προσφορά των ΕΠΑΛ στην παροχή τεχνικών γνώσεων και πτυχίων ειδικοτήτων σε αντικείμενα που προωθούν την ανάπτυξη της οικονομίας της χώρας με πολύ καλές προοπτικές για ανθρώπους που πιθανόν θα ήταν στην ανεργία (αν παίρνανε ένα απλό απολυτήριο Λυκείου), αναρωτιέται κανείς, για ποιους λόγους θα μπορούσε μια κυβέρνηση να θέλει να δημιουργήσει φραγμούς σε πολίτες στην ελληνική επικράτεια (οποιας φυλής και φύλου και διαφορετικότητας και κοινωνικής προέλευσης) στο αγαθό της μόρφωσης. Όταν μάλιστα μιλάμε για αποφυγή της μαθητικής διαρροής, για άνοδο των μορφωτικού επιπέδου όλων των πολιτών, τι θα βοηθούσε μια τέτοιου είδους παρεμπόδιση; Ας αποσυρθούν πλήρως τα όρια και τα εμπόδια από το νομοσχέδιο αυτό γιατί θα δούμε ανθρώπους να βρίσκονται στο δρόμο χωρίς διέξοδο και με παρεπόμενες επιπτώσεις στο βιοτικό και κοινωνικοοικονομικό επίπεδο όλων μας! Γιατί σε μια κοινωνία όλες οι συνιστώσες της είναι αλληλένδετες.