• Σχόλιο του χρήστη 'Σταμάτης Δόικας Δρ. Πολ. Μηχ/κος' | 9 Δεκεμβρίου 2010, 13:50

    Ο θεσμός του Μέντορα ακούγεται καλός, όμως οι διαπροσωπικές σχέσεις είναι και επικίνδυνες αφού εισάγουν υποχρεωτικά το προσωπικό κριτήριο που μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις να είναι και λάθος. Επιπλέον ο Μέντορας πως θα ελέγχεται? πως θα επιλεγεί? Νομίζω ότι είναι λάθος η επιλογή αυτού του θεσμού. Αντίθετα, ο νεοδιοριζόμενος δάσκαλος ή καθηγητής θα έπρεπε να επιμορφώνεται σε τμήματα οργανωμένα από το Υπουργείο υπό μορφή σεμιναρίων για κάποιο χρονικό διάστημα. Να αξιολογείται με εξετάσεις και να κρίνεται αν είναι ικανός να διδάξει και κυρίως να μεταφέρει τη γνώση. Τι να τον κάνω τον Einstain αν δεν μπορεί να εξηγήσει και να μεταφέρει τη γνώση του? Επίσης ο έλεγχος και η αξιολόγηση των δασκάλων και καθηγητών σε όλη τη διάρκεια της θητείας τουείναι απαραίτητος. Ενας άνθρωπος μεταβάλλεται κατά τη διάρκεια των 30-35 χρόνων της επαγγελματικής του σταδιοδρομίας. Σήμερα μπορεί να είναι ικανός και αύριο όχι γιατί τα καθημερινά και προσωπικά προβλήματα μας φθείρουν, αλλάζουν δυστυχώς τις αξίες μας και την ψυχολογική μας κατάσταση. Ετσι η κρίση θα πρέπει να είναι διαρκής (όπως απαιτούμε και κρίνουμε τα κόμματα και τους πολιτικούς που μας κυβερνούν με τη ψήφο μας έτσι πρέπει να δεχτούμε και εμείς την κρίση της δουλειάς μας, της ποιότητάς της, της απόδοσής μας). Για να μην μακρυγορώ, δεν νομίζω σε τελευταία ανάλυση ότι ο Μέντορας θα προσφέρει κάτι σημαντικό στην εκπαίδευση.