• Σχόλιο του χρήστη 'Ναταλία Μ.' | 3 Μαΐου 2020, 13:34

    Η διδασκαλία και εξέταση του μαθήματος της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και λογοτεχνίας στο Γυμνάσιο και το Λύκειο είναι ένα αυτονόητο μορφωτικό αγαθό και δεν πρέπει να σχετίζεται με καμία ιδέα ή εκδήλωση προγονοπληξίας. Η κακοδαιμονία του μαθήματος οφείλεται στη στείρα συνήθως διδασκαλία, επειδή αυτή είναι προσανατολισμένη στην αδιέξοδη ΕΞΕΤΑΣΗ του μαθήματος, που παραμένει προσκολλημένη στην άκριτη ανάκληση απομνημονευόμενων γραμματικών τύπων και συντακτικών κανόνων. Προτείνεται η χρήση ΑΝΟΙΚΤΩΝ εγχειριδίων Γραμματικής, Συντακτικού, Λεξικών, κ.ά. σε όλες τις μορφές εξέτασης του μαθήματος και στις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Μόνο με αυτόν τον τρόπο η εξέταση της γλώσσας θα γίνει ουσιαστική (λ.χ. μετασχηματιστικές ασκήσεις, απλά αντίστροφα κείμενα) και θα φανεί η σημασία της για την κατανόηση και του περιεχομένου της αρχαίας ελληνικής λογοτεχνίας.