• Σχόλιο του χρήστη 'A. Κ' | 4 Μαΐου 2020, 21:20

    Η δημιουργία του μητρώου θα πρέπει να αποσκοπεί στην ύπαρξη ενός ηλεκτρονικού χαρτοφυλάκιου των εκπαιδευτών που είναι διαθέσιμοι να διδάξουν στα ΔΙΕΚ λαμβάνοντας υπόψιν ακαδημαϊκά - επαγγελματικά - κοινωνικά κριτήρια και δημιουργώντας έτσι έναν αξιολογικο πίνακα βάση μορίων όπως ήδη υπάρχει στις προκυρηξεις των ιεκ.απο τον πίνακα αυτόν που θα ανανεώνεται μια φορα τον χρόνο θα μπορεί να γίνεται η επιλογή των εκπαιδευτών ιδανικά από ένα κεντρικό σύστημα για να αποφύγουμε περιπτώσεις αυθαιρεσιων. Επιπλέον θα πρέπει να δημιουργηθεί ένα σύστημα αξιολόγησης των εκπαιδευτών. Το ότι κάποιος εργάζεται για πολλά χρόνια σε έναν τομέα δεν τον κάνει σωστό επαγγελματία, ούτε ικανό να διδάξει σε άλλους. Γιατί έτσι θα βγουν και άλλοι "κακοί" επαγγελματίες. Σαφώς και θα πρέπει να δημιουργηθεί και ένας δεύτερος πίνακας που θα περιλαμβάνει ΔΥ και συνταξιούχους και θα ενεργοποειται με την εξάντληση του πρώτου. Οι ΔΥ που έχουν πλήρη απασχόληση στον δημόσιο τομέα και δεν είναι ηθικά σωστό στις περιόδους κρίσεις που πέρασε και περνά η Ελλάδα να κατά λαμβάνουν και δεύτερη θέση δημοσίου έστω και ημιαπασχολησης. Οι δε συνταξιούχοι συνταξιοδοτηθηκαν προφανώς γιατί το ελληνικό κράτος ή οι ίδιοι αποφάσισαν ότι δεν μπορούν πλέον να εργάζονται.. Σας καλώ να μιλήσετε από κοντά με τους εκπαιδευτές των ιεκ μετά την άρση των μέτρων. Να βρεθείτε στα ιεκ και να συναντηθείτε με όλους εμάς που εργαζόμαστε χρόνια σε αυτά και στηρίζουμε τους σπουδαστές μας παρόλα τα προβλήματα. Τα σωματεία και οι σύλλογοι δεν αντιπροσωπεύουν ούτε το 10% των εκπαιδευτών των ιεκ. Οι εισηγήσεις τους τις περισσότερες φορές εκφράζουν μια πολύ μικρή μερίδα.