• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΟΦΙΑ Τ.' | 5 Μαΐου 2020, 21:20

    Α) Η προσμέτρηση της διπλής μοριοδότησης σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες να μετράει αναδρομικά. Όλοι οι εκπαιδευτικοί που υπηρετήσαν σε αυτές γνώριζαν πως υπήρχε διπλή μοριοδότηση, ενώ, εάν δεν ίσχυε ο νόμος του διπλασιασμού, ενδεχομένως να μην είχαν επιλέξει να ταλαιπωρηθούν έτσι για ένα ολόκληρο έτος της ζωής τους με χίλιες δύο υποχρεώσεις ο καθένας. Είναι κατάφορη αδικία να μετράνε από το 2020 και μετά, ενώ όλοι οι εκπαιδευτικοί που τοποθετήθηκαν σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες έχουν αντιμετωπίσει τις ίδιες δυσκολίες που θα αντιμετωπίσουν και οι εκπαιδευτικοί που θα πηγαίνουν από το 2020 και μετά, και μάλιστα με δεδομένο ότι τα μόριά τους μετρούν διπλά. Β) Η προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο” αναφορικά με την προσμέτρηση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας χρειάζεται αναδιατύπωση διότι δεν προβλέπει τη μη μεταφορά προϋπηρεσίας από την Πρωτοβάθμια Γενική Εκπ/ση στην Πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Για άλλη μία φορά γίνεται διαχωρισμός και δεν αντιμετωπίζονται με ενιαίο τρόπο οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61 (νηπιαγωγοί) και ΠΕ71 (δάσκαλοι). Πάγιο αίτημα οι “καθαροί πίνακες” για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71 με βάση το πτυχίο και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.