• Σχόλιο του χρήστη 'Ελένη Κοφίνη' | 5 Μαΐου 2020, 22:31

    Η αναγραφή του χαρακτηρισμού της διαγωγής μάλλον χαρακτήρα στιγματισμού έχει και όχι παιδαγωγικό. Πού είναι ο σχολικός ψυχολόγος, ο οποίος θα ασχοληθεί με μαθητές που έχουν προβλήματα συμπεριφοράς και θα τους βοηθήσει να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που έχουν να διαχειριστούν; Τα “Εργαστήρια Δεξιοτήτων” θα μπορούσαν επίσης να συμβάλουν στη διαχείριση κρίσεων και στην αντιμετώπιση προβλημάτων – ιδανικά ίσως με τη συνεργασία ψυχολόγου. Η επιστημονική κοινότητα μπορεί να προτείνει λύσεις και με ανάλογη θεωρητική υποστήριξη, η οποία φαίνεται να λείπει στο παρόν άρθρο. Ο παιδαγωγικός χαρακτήρας του χαρακτηρισμού της διαγωγής είναι πολύ αναχρονιστικός και ίσως καθόλου παιδαγωγικός. Ας ξαναδούμε τι χρειάζονται οι μαθητές με προβλήματα σε ένα σύγχρονο σχολείο ώστε να βοηθηθούν και αυτοί αλλά και οι εκπαιδευτικοί ταυτόχρονα. Πόσοι ψυχολόγοι περιμένουν να απασχοληθούν στα σχολεία και πόσο τους χρειάζοναι τα σχολεία!