• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΟΦΙΑ ΤΣΙΡΑΜΠΙΔΟΥ' | 5 Μαΐου 2020, 22:34

    Σχετικά με το άρθρο 49 για τον αριθμό μαθητών ανά τμήμα, για ποιο λόγο αυτό το πισωγύρισμα; Γιατί αυτή η συρρίκνωση στην δημόσια παιδεία; Αντί να μειωθεί ο αριθμός μαθητών ανά τμήμα για να επανέλθουν τα παιδιά στις τάξεις, εν μέσω πανδημίας το Υπουργείο Παιδείας αυξάνει τον αριθμό των μαθητών; Ως μητέρα 2 παιδιών και ως Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου, γνωρίζω πολύ καλά τα προβλήματα που υπάρχουν στα μεγάλα τμήματα. Γιατί δε λαμβάνετε υπόψη τους εκπαιδευτικούς που χτυπάνε το καμπανάκι κινδύνου για τα τμήματα με μεγάλο αριθμό μαθητών; Είναι τραγικό λάθος να αυξηθεί ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα. Θα μειωθεί η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Τα σημερινά παιδιά έχουν όλο και περισσότερες περιπτώσεις παράλληλης στήριξης, υπερκινητικότητας, κ.ά.. Πιστεύουμε ότι πρέπει να δοθεί η ευκαιρία στα παιδιά μας για ένα ήρεμο περιβάλλον, μέσα στο οποίο θα μπορούν να αναπτύξουν σωστά τόσο τις μαθητικές τους υποχρεώσεις όσο και τον συναισθηματικό τους κόσμο. Θέλουμε να έχουν τα παιδιά μας τη δυνατότητα να μετέχουν σε μια τάξη που θα τους ενεργοποιεί τη φυσική επιθυμία να μάθουν και όχι σε μια τάξη έντασης και πονοκέφαλου, λόγω μεγάλου αριθμού μαθητών. Εκ πείρας μιλάω, έχουμε δει έμπειρους δασκάλους και δασκάλες, που αγαπούν τη δουλειά τους, να μην μπορούν να ανταποκριθούν σε σημερινά τμήματα 24-26 μαθητών. Γιατί το παραβλέπετε αυτό; Τι μπορώ να κάνω, όταν το παιδί μου επιστρέφει καθημερινά από το σχολείο με πονοκέφαλο, γιατί η δασκάλα/ ο δάσκαλος φωνάζει την περισσότερη ώρα για να επαναφέρει στην τάξη τα 26 παιδιά (γιατί αυτό συμβαίνει στα μεγάλα τμήματα); Το Υπουργείο Παιδείας θέλει μαθητές που θα αγαπούν το σχολείο ή μαθητές που θα το αποστρέφονται; ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ άρθρου 49