Επιτρέψτε μου να εκφράσω την κάθετη διαφωνία μου αλλά και έντονη δυσαρέσκεια μου καταρχήν με την εισαγωγή νέων θεματικών και "εργαστηρίων" στο υποχρεωτικό πρόγραμμα του νηπιαγωγείου.Η πρόθεση εισαγωγής αυστηρών δομημένων προγραμμάτων στα νήπια (όπως αγγλικά, φυσική αγωγή κτλ) και δη από εκπαιδευτικούς άλλων βαθμίδων πέραν των ΠΕ60, στερείται επιστημονικής τεκμηρίωσης παραβλέποντας βασικές παιδαγωγικές αρχές. Δεν λαμβάνει υπόψη τις ιδιαίτερες μαθησιακές ανάγκες των νηπίων και έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις ισχύουσες παιδαγωγικές αρχές και την διαθεματική ολιστική προσέγγιση της γνώσης που στοχεύεται στο αναλυτικό πρόγραμμα του νηπιαγωγείου (ΔΕΠΠΣ) με παιγνιώδη τρόπο!Λέμε ηχηρό OXI στην σχολειοποίηση της προσχολικής εκπαίδευσης!
Όσον αφορά τώρα την επαίσχυντη πρόταση εισαγωγής της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης από την ηλικία των 4 (!) ετών, είναι τουλάχιστον απαράδεκτη αλλά και αντιπαιδαγωγική!Πρόκειται για βεβιασμένη εισβολή στην παιδική αθωότητα των νηπίων και παιδιών Δημοτικού, τα οποία δεν έχουν καν ερωτήματα επί του θέματος διότι τέτοιες γνώσεις/"δεξιότητες" δεν αφορούν αυτή την ηλικία!Αντίθετα, μπορεί να τα στιγματίσουν και να τα μπερδέψουν! Στη Σουηδία όπου εφαρμόστηκε στο Δημοτικό, αυξήθηκε σημαντικά το ποσοστό των εγκύων 12-14 ετών!Αλλά και σε άλλες "προοδευτικές" χώρες, το αποτέλεσμα από την εφαρμογή σε σχολεία ήταν μία πρόωρη σεξουαλικοποίηση του μαθητή που επέφερε συχνά σύγχυση ταυτότητας φύλου, πειραματισμούς με συνομηλίκους και χαλαρά ήθη!Είμαστε Έλληνες χριστιανοί ορθόδοξοι και έχουμε οικογενειακές αξίες και ιερό καθήκον να παιδαγωγήσουμε ως γονείς τα παιδιά μας γι αυτό το τόσο λεπτό θέμα, ΜΟΝΟ όταν κρίνουμε με διάκριση πως έχει έλθει η ώρα για το δικό μας παιδί (ανάλογα την ωριμότητά του, συνήθως κατά την εφηβία).Το δικαίωμα μας είναι κατοχυρωμένο και από το νόμο.Αλλά και ως εκπαιδευτικοί,ΔΕΝ θα πάρουμε την ευθύνη για κάτι τόσο ευαίσθητο, σημαδεύοντας τα παιδιά αυτής της ηλικίας. ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ!
Επιτρέψτε μου να εκφράσω την κάθετη διαφωνία μου αλλά και έντονη δυσαρέσκεια μου καταρχήν με την εισαγωγή νέων θεματικών και "εργαστηρίων" στο υποχρεωτικό πρόγραμμα του νηπιαγωγείου.Η πρόθεση εισαγωγής αυστηρών δομημένων προγραμμάτων στα νήπια (όπως αγγλικά, φυσική αγωγή κτλ) και δη από εκπαιδευτικούς άλλων βαθμίδων πέραν των ΠΕ60, στερείται επιστημονικής τεκμηρίωσης παραβλέποντας βασικές παιδαγωγικές αρχές. Δεν λαμβάνει υπόψη τις ιδιαίτερες μαθησιακές ανάγκες των νηπίων και έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις ισχύουσες παιδαγωγικές αρχές και την διαθεματική ολιστική προσέγγιση της γνώσης που στοχεύεται στο αναλυτικό πρόγραμμα του νηπιαγωγείου (ΔΕΠΠΣ) με παιγνιώδη τρόπο!Λέμε ηχηρό OXI στην σχολειοποίηση της προσχολικής εκπαίδευσης! Όσον αφορά τώρα την επαίσχυντη πρόταση εισαγωγής της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης από την ηλικία των 4 (!) ετών, είναι τουλάχιστον απαράδεκτη αλλά και αντιπαιδαγωγική!Πρόκειται για βεβιασμένη εισβολή στην παιδική αθωότητα των νηπίων και παιδιών Δημοτικού, τα οποία δεν έχουν καν ερωτήματα επί του θέματος διότι τέτοιες γνώσεις/"δεξιότητες" δεν αφορούν αυτή την ηλικία!Αντίθετα, μπορεί να τα στιγματίσουν και να τα μπερδέψουν! Στη Σουηδία όπου εφαρμόστηκε στο Δημοτικό, αυξήθηκε σημαντικά το ποσοστό των εγκύων 12-14 ετών!Αλλά και σε άλλες "προοδευτικές" χώρες, το αποτέλεσμα από την εφαρμογή σε σχολεία ήταν μία πρόωρη σεξουαλικοποίηση του μαθητή που επέφερε συχνά σύγχυση ταυτότητας φύλου, πειραματισμούς με συνομηλίκους και χαλαρά ήθη!Είμαστε Έλληνες χριστιανοί ορθόδοξοι και έχουμε οικογενειακές αξίες και ιερό καθήκον να παιδαγωγήσουμε ως γονείς τα παιδιά μας γι αυτό το τόσο λεπτό θέμα, ΜΟΝΟ όταν κρίνουμε με διάκριση πως έχει έλθει η ώρα για το δικό μας παιδί (ανάλογα την ωριμότητά του, συνήθως κατά την εφηβία).Το δικαίωμα μας είναι κατοχυρωμένο και από το νόμο.Αλλά και ως εκπαιδευτικοί,ΔΕΝ θα πάρουμε την ευθύνη για κάτι τόσο ευαίσθητο, σημαδεύοντας τα παιδιά αυτής της ηλικίας. ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ!