Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 52 Ρυθμίσεις για την εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.Σχόλιο του χρήστη Ιωάννης Ναυτοδιδάσκαλος | 6 Μαΐου 2020, 01:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τό νομοσχέδιο αὐτό ἀποκλείει τούς ἐνήλικες μαθητές πού ἔχουν τελειώσει τό Λύκειο καί θέλουν νά φοιτήσουν στό ΕΠΑΛ ἤ νά πάρουν δεὐτερο Πτυχίο εἰδικότητας . Φυσικά ἀποκλείει καί ἀνθρώπους μεγαλύτερης ἡλικίας πού στή ζωή τους γιά κάποιο λόγο ἀποφασίζουν νά ἀλλάξουν ἐπάγγελμα καί ἔρχονται νά γραφτοῦν ὠς μαθητές καί νά καθήσουν στά θρανία μέ κάποιον ὄψιμο ἐπαγγελματικό στόχο. Ἐμᾶς ἠ γνώμη μας εἶναι ὅτι τούς μαθητές αὐτούς καί ἐμεῖς τούς χρειαζόμαστε καί αὐτοί μᾶς χρειάζονται. Δηλαδή: Ὅλοι μας στήν διδακτική μας πορεία εἴχαμε τέτοιους μαθητές καί θά ἔχουμε διαπιστώσει ὅτι ὡς πιό μεγάλοι εἶναι καί πιό ὥριμοι ἀπό τούς ἔφηβους καί πιό συνειδητοποιημένοι σ’αὐτό πού ἀποφασίζουν νά κάνουν καί στόν βαθμό πού τούς ἐπιτρέπουν οἱ ὑποχρεώσεις τῆς ζωῆς τους κάνουν φιλότιμες προσπάθειες καί συχνά χτυπάνε πολύ καλούς βαθμούς. Ἀνεβάζουν τό ἐπίπεδο τῆς τάξης καί ἐξ ἄλλου μέσα στό σχολεῖο ἀρκετές φορές παίζουν ἕναν ρόλο ἐξισορροποιητικό δίνοντας ἕνα καλό παράδειγμα στούς μικρότερους πού θέλουν νά ἀκούσουν καί κάποια κουβέντα πιό ἔμπειρη ἀπό ἕναν μεγαλύτερό τους. Δέν εἶναι ὑπερβολή νά ποῦμε ὅτι ἐμπνέουν σεβασμό. Ἐνδεχομένως βέβαια, δέν θά εἶναι ὅλοι ἔτσι καί θά βρεθοῦν καί κάποιοι προβληματικοί ἀλλά πάλι ἀπό τήν πείρα μας ξέρουμε ὅτι μέ μιά σταθερή καί ὑπεύθυνη ἀντιμετώπιση ἀπό τήν μεριά μας, μποροῦμε νά τούς δείξουμε ὅτι «δέν τούς παίρνει» καί ὅτι ἄν θέλουν νά συνεχίσουν μαζί μας πρέπει νά ἀλλάξουν στάση. Ἀλλιῶς ...στό καλό. Σχεδόν πάντα αὐτές οἱ περιπτώσεις τό πολύ μέχρι τά Χριστούγεννα ἐγκαταλείπουν τό σχολεῖο καί ξεχωρίζει ἡ ἤρα ἀπ’τό στάρι. Νά ἀρθεῖ λοιπόν τό μέτρο χωρίς ὁριο ἡλικίας.