• Σχόλιο του χρήστη 'πανούλης' | 10 Ιουλίου 2020, 10:02

    Μάλιστα. Πάλι άσχετη διάταξη σε άσχετο (εκπαιδευτικό τουλάχιστον) νομοσχέδιο ! Αναμένουμε για τα ΣΔΕ κάτι πιο σοβαρό. Ας γράψουμε 1-2 σημεία, θα επαναληφθούν στην αντίστοιχη διαβούλευση (αν υπάρξει με δαύτους) : -μητρώο και ηλεκτρονική κατάθεση δικαιολογητικών πρέπει να υπάρξει για όλους (ωρομίσθιους, μονίμους, εκπαιδευτικούς, στελέχη) ΧΤΕΣ . σε μονιμότερες υπηρεσιακές μεταβολές (μεταθέσεις) στέλνονται pdf , εδώ χαρτούρα σε ΓΓ και ΙΝΕΔΙΒΙΜ. θα ξυπνήσει το υπουργείο; -ως πότε η φάμπρικα με πληρωμένες επιμορφώσεις που αυξήθηκε πρόσφατα , αντί να μειωθούν οι μοριοδοτούμενες ώρες; -διαθέσεις άσχετων μερικές φορές εκπαιδευτικών από το παράθυρο και ανορθολογική (χωρίς διαφάνεια) απόσπαση ειδικοτήτων . τις ειδικότητες των υποδιευθυντών θα τις αποσπάσετε; αλλού ναι αλλού όχι; και πόσο κορόιδα όσοι υποδιευθυντές κάνουν το ωράριο των 9 ωρών σε σχέση με τους ΠΑΝΑΣΧΕΤΩΝ ειδικοτήτων που δεν κάνουν τίποτα πέρα από ένα ψευτοπροτζεκτάκι; -επικαιροποίηση κανονισμού, γραμματισμών (κάτι κάνατε με τη σειρά αποσπάσεων, αλλά λίγα- κανονικά μόνο πε02, πε86 και πε04 για τις διπλές αναθέσεις και κανείς άλλος μόνιμος). και απουσιών (καταργήστε τες, δεν έχουν νόημα σε μερικά σχολεία, που θεωρούν φιλανθρωπία να δίνουν μαρουλόφυλλα για απολυτήρια). αυστηρότερα κριτήρια εγγραφής αλλά και απόλυσης , όχι τόσο άκριτα, για αλλοδαπούς ελληνομάθεια (είναι άλλο πράγμα , άλλη δομή) Β2 υποχρεωτικά. πρέπει να οριστεί ακριβώς η ομάδα-στόχος, δεν είναι δυνατόν όλοι να πηγαίνουν εκεί και να υπάρχει ανταγωνισμός με αντίστοιχες δομές (εσπερινά γυμνάσια). είναι μια εκπληκτική δομή που έχει εκφυλιστεί. πρέπει να δημιουργηθούν δομές αναλφαβήτων (όχι μέσα στα σδε όπως προέβλεπε άλλος νόμος) ταχύρρυθμες και αποτελεσματικές , καθώς και αναδιοργάνωση της ελληνομάθειας (που είναι ένα απίστευτο καραγκιοζιλίκι στην ελλάδα), να υπάρξει πλέγμα αποτελεσματικό και σοβαρό - αλλαγή μοριοδότησης διδακτορικού (όταν δεν υπάρχει μεταπτυχιακό, είναι άδικο). -τα ΙΕΚ και τα ΣΔΕ είναι εκπαίδευση ενηλίκων και πρέπει να μοριοδοτούνται στο ειδικό πεδίο ως τέτοια όπου προβλέπεται και όχι στην τυπική (όπου προσμετρώνται κανονικά σε άλλη περίπτωση). τι δεν καταλαβαίνετε;;;;; και στις προσκλήσεις για ΙΕΚ πχ χωριστά τα χρόνια σε ΙΕΚ (στο αντίστοιχο πεδίο), και των ΣΔΕ στο πεδίο ΕΕ και όχι τυπικής. πόσος κοινός νους χρειάζεται για αυτή την αδικία ; -έξω από τα ΣΔΕ στελέχη που ΔΕΝ έχουν ανάθεση σε γραμματισμό (και προαπαιτούμενη προϋπηρεσία εκπαιδευτή 3 χρόνια - όχι σε θέση στελέχους). μόνη ίσως εξαίρεση οι διευθυντές με διδακτορικό στην ΕΕ. Και επιτέλους το σπουδές στην εκπαίδευση του ΕΑΠ δεν είναι δυνατόν να θεωρείται συναφές με μία ενότητα ΕΕ (25% μονάδων δηλ) , ειδικά όταν η εργασία είναι ΑΣΧΕΤΗ με την εκπάιδευση ενηλίκων , όταν μάλιστα υπάρχει και αντίστοιχο εκεί μεταπτυχιακό , δείτε το αυτό ! είναι απαράδεκτο παραθυράκι. στην ειδική αγωγή απαιτείται το 60% των μονάδων, εδώ κάντε υποχρεωτική τουλάχιστον την εργασία στην εκπ ενηλίκων και όχι αποδεκτές ΑΣΧΕΤΕΣ εργασίες ! συμβαίνει και σε άλλα μεταπτυχιακά. κάντε λίστα -μοριοδότηση β' πτυχίου με 3 μόρια , αν είναι σχετικό με γραμματισμούς, αλλιώς 2 (όχι περισσότερο δηλ από ένα 2ο μεταπτυχιακό. όλα πληρώνονται εξάλλου σήμερα) -μηχανογράφηση απολυτηρίων και ένα εξελάκι με τα μόρια των υποψηφίων εκπαιδευτών , ρε παιδιά εκεί. είναι εύκολο, όχι κάθε χρόνο χαρτιά. -έχουν πιάσει στασίδι πολλοί καλοί αλλά και άχρηστοι. ειδικά στα στελέχη πρέπει να υπάρχει εναλλαγή. τρία χρόνια είναι πολλά (διετής ο κύκλος μάθησης θυμίζω). επίσης, υποδιευθυντές σε σχολεία με 1,2,3 τμήματα είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ (όπως και το επίδομα με την τόσο λίγη εργασία, 12ωρο τουλάχιστον οι υποδιευθυντές και το τρίωρο των διευθυντών που είναι πρότζεκτ που δεν κάνουν συνήθως είναι επίσης κοροϊδία, δεν θα μάθουν από ένα τριωρο τους μαθητές, μη στρουθοκαμηλίζουμε). -τα σχολεία είναι πολλά και ανορθολογικά κατανεμημένα (για πολιτικούς λόγους : 2 σχολεία στην Ευβοια, τρία παραρτηματα στην Ηλεία σε δύο σχολεία κιόλας και άλλα φαιδρά). Ένα σχολείο ανά νομό με 4 το ανώτερο τμήματα και υποχρεωτικά (ανά διετία μετακινούμενο) ένα παράρτημα με υπέυθυνο τμήματος θεσμοθετημένο ή υποδιευθυντή, ώστε να εξυπηρετηθεί/έχει τη δυνατότητα εντός νομού όλος ο κόσμος να καλυφθεί. ΑΝ θέλουμε να εξυπηρετείται η κοινωνική ανάγκη. Απλά πράγματα. -απαράδεκτο να γίνεται αίτηση ανά περιφέρεια (έχει νόημα σε άλλες περιπτώσεις που χωριστές υπηρεσίες επεξεργάζονται αιτήσεις, όπως ΔΔΕ/ΔΠΕ/ΠΔΕ, όχι εδώ που πάνε όλες κεντρικά ! ), αλλά πρέπει ανά σχολείο. Υπάρχουν σχολεία σε άλλες περιφέρειες που είναι πιο κοντινά. και τουλάχιστον 5 επιλογές σχολείων. ο δε περιορισμός αποκλεισμού, αν υπάρχει άλλη απόσπαση, ΔΕΝ έχει νόημα και είναι τιμωρητικός, είναι πρόσκληση ειδικών κριτηρίων και στα τυφλά ! : ας βγάζει όλες τις προσκλησεις το υπουργείο ΜΑΖΙ, να γίνονται αιτήσεις , να βγαίνουν αποτελέσματα με ένα κουμπάκι σε μία εβδομάδα, να γίνονται οι όποιες επιλογές και πάλι να τρέχει σε 2 μέρες το σύστημα. Αυτή η ρώσικη ρουλέτα είναι γελοία ! Ειδικά όταν μέσα στο καλοκαίρι δίνεται η δυνατότητα για ανακλήσεις ! (δεν ελέγχει πάντα η υπηρεσία και έξυπνοι μούγκα και ανάκληση) Να δούμε βέβαια αν η δομή αυτή θα εκλείψει σύντομα (παίζει και αυτό).