• Σχόλιο του χρήστη 'Ασπασία' | 21 Ιανουαρίου 2011, 19:18

    Δε γνωρίζω επακριβώς όλες τις λεπτομέρειες της ελληνικής σχολικής πραγματικότητας,αυτό που σίγουρα όμως κατανοώ και καλό είναι να το λάβετε και εσείς πολύ σοβαρά υπόψιν, είναι ότι σε τάξη με 27 παιδιά δεν παράγεται ουσιαστικό εκπαιδευτικό έργο όσο και αν το πολεμά ο δάσκαλος στο δημοτικό ή ο καθηγητής στο γυμνάσιο και στο λύκειο.Η εκπαιδευτική διαδικασία, δυστυχώς, και είναι αποδεκτό από τους πάντες, γονείς και εκπαιδευτικούς, με τον ισχύοντα αριθμό μαθητών δεν αποφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Μάλλον αυξάνει τα ιδιαίτερα μαθήματα κατ'οίκον, ακόμα και στο δημοτικό, ή προωθεί μαθητές στην επόμενη τάξη με αρκετά γνωστικά κενά.Επομένως,όταν θα λάβετε αποφάσεις επί των συγχωνεύσεων, είναι επιβεβλημένο στο πλάνο σας να υπάρχουν τμήματα των 15 μαθητών άντε με βία 20, και στην πρωτοβάθμια αλλά και στη δευτεροβάθμια, για να μπορέσει ο εκπαιδευτικός να δημιουργήσει διαπροσωπικές σχέσεις με τους μαθητές του και να παράξει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Ευχαριστώ