• Αξιότιμη κα Υπουργέ, Αξιότιμα Στελέχη της Επιτροπής Διαβούλευσης, Πολύ ορθά στο άρθρο 6 του Νομοσχεδίου αναφέρεστε σε Σύνδεση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης με την Παραγωγή και την Αγορά Εργασίας. Δυστυχώς έχει παραληφθεί η σύνδεση της εκπαίδευσης με την ενεργή οικονομία σε προηγούμενες βαθμίδες. Η τριβή των μαθητών με την ενεργή οικονομία οφείλει να γίνει από μικρότερη ηλικία. Πρέπει να υπάρχουν μαθήματα που να οδηγούν στη γνωριμία με τα επαγγέλματα σε όλες τις βαθμίδες τις εκπαίδευσης ξεκινώντας από το δημοτικό (που θα δίνονται εν είδει εκπαιδευτικού παιχνιδιού). Σε μεγαλύτερες βαθμίδες η "Επαγγελματική Αναγνώριση" και η "Αναγνώριση Δεξιοτήτων" θα πρέπει να γίνεται με δομημένη ύλη. Σε αυτό το πλαίσιο πρέπει να ενταχθεί και το πρόγραμμα της Επιχειρηματικότητας το οποίο εξαιρείται διαχρονικά ακόμη και ως βιβλιογραφική αναφορά. Παράλληλα τα περιγράμματα που σχετίζονται με τη σύνδεση με την οικονομία, πρέπει να είναι ταχέως ανανεούμενα, καθώς η κοινωνία, οι ανάγκες για επαγγελματική αποκατάσταση και η οικονομία τρέχουν. Τέλος οφείλουν να παρουσιάζονται υγιή, διαφυλετικά πρότυπα, προκειμένου να εξαλειφθούν τα στερεότυπα των φύλων και στην επαγγελματική εκπαίδευση. Με εκτίμηση, Εκ του Συνδέσμου Επιχειρηματιών Γυναικών Ελλάδος