• Σχόλιο του χρήστη 'Ρηνιώ Συμεωνίδου' | 19 Φεβρουαρίου 2023, 14:09

    Στο Άρθρο 5- “Δράσεις” προτείνουμε να συμπεριληφθούν α) η προώθηση στο εκπαιδευτικό προσωπικό α’βάθμιας και β’βάθμιας εκπαίδευσης μιας εγκυκλίου με κατευθυντήριες οδηγίες συμπερίληψης των ΛΟΑΤΚΙ παιδιών και των παιδιών ομόφυλων ζευγαριών, β) η εισαγωγή ως υποχρεωτικού του μαθήματος της Ολοκληρωμένης/Συμπεριληπτικής Σεξουαλικής Εκπαίδευσης στα πρότυπα του τεχνικού οδηγού της UNESCO, γ) η λειτουργία του θεσμού της σχολικής διαμεσολάβησης και δ) Η επικαιροποίηση του (πρότυπου) σχολικού κανονισμού ώστε να είναι συμπεριληπτικός για παιδιά με αναπηρία, ΛΟΑΤΚΙ παιδιά και παιδιά ομόφυλων ζευγαριών και προσφυγόπουλα. Γενικότερα, ο νέος σχολικός κανονισμός θα πρέπει να είναι συμπεριληπτικός για ΟΛΑ τα παιδιά. Είναι επίσης απαραίτητο να συμπεριλαμβάνονται εξαρχής, σε κάθε επιτροπή που ασχολείται με το ζήτημα του σχολικού εκφοβισμού, μέλη με εξειδικευμένη γνώση/εμπειρία σε ΛΟΑΤΚΙ+ ζητήματα, στην έμφυλη βία και στα ανθρώπινα δικαιώματα που αφορούν το φύλο και τη σεξουαλικότητα. Παράλληλα χρειάζεται σταθερή συνεργασία και υποστήριξη από Σχολική/ Σχολικό Ψυχολόγο και άμεση επικοινωνία με κοντινές δομές ψυχοκοινωνικής υγείας και κοινωνικές υπηρεσίες. Ο ομοφοβικός, αμφιφοβικός, τρανσφοβικός, ιντερφοβικός εκφοβισμός πρέπει να αντιμετωπιστεί συνολικά και ξεχωριστά, καθώς αποτελεί διάκριση και παραβιάζει την αρχή του ασφαλούς σχολείου για όλα τα παιδιά.