• Σχόλιο του χρήστη 'Δρ ΞΟΥΤΣΟΥΚΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ' | 18 Φεβρουαρίου 2024, 16:16

    Υπόμνημα- Ανάλυση Παρατηρήσεις Προτάσεις Επιστολή Άρθρο Προς Υπουργείο Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Γραφείο Υπουργού Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Διεύθυνση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Πρυτάνεις Καθηγητές Πανεπιστημίων εκπαιδευτικούς Βουλευτές ΜΜΕ. . «Ακόμα τούτη την Άνοιξη Ραγιάδες..» (ὤδινεν ὄρος καὶ ἔτεκεν μῦν) «Γελάει και ο κάθε πικραμένος με αυτούς που συνέταξαν το νέο νομοσχέδιο» - λένε άλλοι πολλοί πλέον. Θέμα. «Ξεφούσκωσε ήδη, το νέο λεγόμενο Μη Κρατικό Πανεπιστήμιο… Προσεχώς « franchise» - «Φρανσάιζ» Ελεύθερα Πανεπιστήμια, Μη κρατικά Πανεπιστήμια, Μη κερδοσκοπικά Πανεπιστήμια, στην Ελλάδας και «ό,τι τύχει» ή «ό,τι να 'ναι « ή «πάμε και όπου βγει», με το νέο νομοσχέδιο, που έχει επιστημονικά και νομικά λάθη… Ημι-αγράμματοι Νομικοί Σύμβουλοι, ημι-αγράμματοι παρατρεχάμενοι, παντελώς αγράμματου «δεξιο-αριστερού ψευδο-συνδικαλιστές - αιρετοί παντελώς αγράμματοι», αδίστακτοι κερδοσκόποι, «σκιντζήδες», «αεριτζήδες», φροντιστηριάκηδες, «μπαχαλάκηδες» «παρακρατικοί προβοκάτορες» «,ψευτο-αναρχικοί , ψευτο-αριστεροί, «|κάθε καρυδιάς καρύδι» και άλλα «νέο-μετα-λαμόγια» της «υπερκομματικής μαφίας της παιδείας» καταστρέφουν «από μέσα τη δημόσια παιδεία» – για να την παραδώσουν «αντί πινακίου φακής», στους «μαγαλο-ναρκέμπορους- μαφιόζους πάμπλουτους μελλοντικούς νεο-ιδιοκτήτες των νέων «μαϊμού –φρανσάιζ – ψευτο-Πανεπιστημίων που «ονειρεύονται με το «νέο νομοσχέδιο- έκτρωμα» – λένε άλλοι πολλοί πλέον. (ὤδινεν ὄρος καὶ ἔτεκεν μῦν) «Κοιλοπονούσε βουνό και γέννησε ποντίκι» για αυτόν που καταβάλλει ή παριστάνει ότι καταβάλλει πάρα πολύ μεγάλη προσπάθεια, έχει όμως μικρό έως μηδενικό αποτέλεσμα. Τα πιο πολλά ξένα πανεπιστήμια στη χώρα τους είναι δημόσια πανεπιστήμια, αλλά έχουν δίδακτρα και εδώ νομίζουν ότι είναι ιδιωτικά πανεπιστήμια. Γελάει ο κόσμος όλος με το νέο νομοσχέδιο για τα νέα λεγόμενα "μαϊμού Πανεπιστήμια" λένε άλλοι πολλοί πλέον. Τα πιο πολλά ξένα πανεπιστήμια στη χώρα τους είναι δημόσια πανεπιστήμια αλλά έχουν δίδακτρα και εδώ νομίζουν ότι είναι ιδιωτικά πανεπιστήμια. Γελάει ο κόσμος όλος με το νέο νομοσχέδιο για τα νέα λεγόμενα "μαϊμού Πανεπιστήμια" λένε άλλοι πολλοί πλέον. «Γελάει όλη η κοινωνία με την «ασχετοσύνη αυτών που συνέταξαν το νέο νομοσχέδιο»- κάποιοι -που έχουν αντληθεί ότι «|κάτι δεν πάει καλά» - δε το λένε ούτε στον υπουργό τους – τουλάχιστον να διορθώσεις εξόφθαλμες ανακρίβειες- και περιμένουν να «αλλάξει και αυτός ο υπουργό;- όπως έγινε και με τους προηγούμενους υπουργούς- όπως έγινε και την περίοδο του νομοσχεδίου για τα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία- λένε άλλοι πολλοί πλέομ. *Είναι πολλά τα λεφτά Άρη*; Στο νέο νομοσχέδιο για τα μη κρατικά πανεπιστήμια κλπ, στην Ελλάδα, αν δεν προσέξετε θα γυρίσει «μπούμερανγκ», λένε άλλοι πολλοί πλέον. Εννοείτε μόνο μη κρατικά πανεπιστήμια Ελληνικά είτε και μη κρατικά ξένα πανεπιστήμια; Το «φρανσάιζ» αρμόζει σε εταιρίες, όχι σε πανεπιστήμια. Μήπως χρησιμοποιηθεί η «λεγόμενη αριστερά, να διαλύσει τα υπάρχοντα ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια- να «πουληθούν σε μία νύχτα σε «φρανσάιζ» πανεπιστήμια; Και τώρα όπως είναι οι έως τώρα νόμοι μπορούν να λειτουργήσουν μη κρατικά Ελληνικά πανεπιστήμια δηλαδή Πανεπιστήμια που θα ιδρύσουν Ελληνικά Νομικά πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου και γιατί δεν τολμούν να ιδρύσουν αυτά τα πανεπιστήμια, ρωτάνε πολλοί άλλοι πλέον. Η αλήθεια είναι ότι κάποια τμήματα των ήδη υπαρχόντων Πανεπιστημίων στην Ελλάδα, όπως της Φιλοσοφικής Αθηνών της Θεολογικής Αθηνών και των Ηλεκτρολόγων Ε.Μ.Π. και άλλων πανεπιστημίων, είναι πολύ καλά και δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τα νέα μη κρατικά πανεπιστήμια, λένε άλλοι πολλοί πλέον. Σωστή είναι διάταξη για το ασυμβίβαστο των μελών ΔΕΠ να διδάσκουν στα νέα Πανεπιστήμια. Τα ξένα Πανεπιστήμια για ποιο λόγο θέλουν να έρθουν στην Ελλάδα- αν θέλουν Τι σημαίνει «νέο-αποικιοκρατικήή» πολιτική των μεγάλων δυνάμενων και με ποιους τρόπους εφαρμόζεται σήμερα πρέπει να μελετηθεί πλέον. Γιατί συνδέονται οι Πανελλήνιες εξετάσεις με την είσοδο των υποψηφίων και στα «φρανσάιζ» Πανεπιστήμια, δημιουργεί πολλά ερωτήματα πλέον. Για ποιο λόγο θα θέλει ένα ξένο πανεπιστήμιο να έρθει στην Ελλάδα- αφού δεν θα είναι κερδοσκοπικός- το Ελληνικό Δημόσια θα «ελέγχει τη λειτουργία του πρέπει να εξηγηθεί. Η διάρκεια σποδών ν+2 είναι λάθος- αφού τα ξένα πανεπιστήμια στη χώρα τους έχουν άλλα χρόνια σποδών για τους φοιτητές τους. Το σωστό είναι 2ν+2 και στο τέλος έτσι θα γίνει. Σωστή η διάταξη για το ασυμβίβαστο των μελών ΔΕΠ να διδάσκουν στα νέα Πανεπιστήμια. Λένε ότι πολλοί τα έχουν μπερδέψει.... Σημεία διευκρινίσεων. 1. Τι σημαίνει μη κρατικά πανεπιστήμια και Ελληνικά και ξένα; 2. Τι είναι τα ιδιωτικά πανεπιστήμια και Ελληνικά και ξένα; 3. Τι σημαίνει δίδακτρα σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο , σε μη κρατικό πανεπιστήμιο και σε κρατικό πανεπιστήμιο. 5. Πού έχει πρόβλημα το νέο νομοσχέδιο. Μήπως δεν το έχει μελετήσει καλά η επιτροπή που το συνέταξε, ρωτάνε πολλοί άλλοι πλέον. 6. Τί είναι κρατικά ξένα πανεπιστήμια; Τί σημαίνει μη κρατικά ξένα πανεπιστήμια; 7. Τι είναι τα ιδιωτικά ξένα πανεπιστήμια; 8. Τι σημαίνει δίδακτρα σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο σε μη κρατικό πανεπιστήμιο και σε κρατικό πανεπιστήμιο; 9. Πού έχει πρόβλημα το νέο νομοσχέδιο;. Μπερδεύουν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια του εξωτερικού, που είναι λίγα διεθνώς και έχουν και δίδακτρα, με τα κρατικά δημόσια πανεπιστήμια του εξωτερικού που είναι Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου αλλά έχουν και δίδακτρα. Τα πιο πολλά ξένα πανεπιστήμια είναι κρατικά αλλά ‘έχουν δίδακτρα. Αυτό οδήγησε «ημι-άσχετους συντάκτες του νομοσχεδίου- επειδή δεν γνωρίζουν την πραγματικότητα – να «λένε άρα αφού υπάρχουν δίδακτρα- άρα είναι «ιδιωτικά» και επομένως θα «φέρουν στην Ελλάδα «δήθεν ιδιωτικά πανεπιστήμια» Στο «χορό της άγνοιας» μπήκαν κανάλι, δήθεν αναλυτές, δήθεν πολιτικοί – οι οποίοι συναγωνίζονταν ο ένας τον άλλον σε «ασχετοσύνη- «δεν ορρωδούν προ ουδενός – να πουν την οποιαδήποτε ασυναρτησία είτε ανακρίβεια- πιστεύοντας ότι έτσι «εξυπηρετούν την όποια παράταξή τους – ενώ και οι ίδιοι και η όποια παράταξή τους «γελοιοποιούνται στα μάτια όσων γνωρίζουν την πραγματικότητα. 10. Τί είναι οι καταλήψεις και ποιους εξυπηρετούν; Οι δήθεν αριστεροί εξωθούν τους νέους σε καταλήψεις- ακολουθούν βανδαλισμοί- το δημόσιο πανεπιστήμιο διαλύεται – και έρχονται οι δήθεν δεξιοί να το πουλήσουν «σε τιμή ευκαιρίας, στους ναρκέμπορους με το «μαύρο χρήμα’ λένε άλλοι πολλοί πλέον. Μερικοί καθηγητές των Ελληνικών δημοσίων Πανεπιστημίων, που είναι κατά της ίδρυσης μη κρατικών πανεπιστημίων οι ίδιοι διδάσκουν σε ιδιωτικά και μη κρατικά ξένα πανεπιστήμια; 11. Μόνο το 10% των ξένων πανεπιστημίων είναι ιδιωτικά πανεπιστήμια στη χώρα τους. Αυτό το κρύβουν επιμελώς οι εμπνευστές του νέου νομοσχεδίου. 12. Όλα όμως έχουν δίδακτρα. 13.Με ποια κριτήρια θα επιλέξουν τους φοιτητές τους τα νέα Πανεπιστήμια; Ποιος θα καθορίσει τα κριτήρια εισαγωγής στα νέα Πανεπιστήμια, τα μητρικά Πανεπιστήμια, είτε οι ντόπιοι κομματάρχες θα εξαναγκάσουν τα ξένα πανεπιστήμια να μειώσουν τα *στάνταρ* τους για να δεχτούν τα «ημι-αγράμματα» παιδάκια τους, σε αντάλλαγμα να πάρουν άδεια λειτουργίας στο Ελληνικό έδαφος; 14. Ποια θα είναι η ισοτιμία των πτυχίων των νέων πανεπιστημίων, που θα λειτουργήσουν με το νέο νόμο; Ποιος θα δίνει αυτή την ισοτιμία; 15. Οι συνεχείς καταλήψεις και διαδηλώσεις ποιους εξυπηρετούν; Μήπως η λεγόμενη «δεξιά» και η λεγόμενη «αριστερά», μαζί έχουν συμφωνήσει τη διάλυση όλης της παιδείας στην Ελλάδα σε αντάλλαγμα τις *μίζες* από τα χρήματα από τις εγγραφές των νέων φοιτητών στα νέα Πανεπιστήμια, τα νέα προγράμματα, τα ερευνητικά προγράμματα κλπ; 16. Μόνο το 10% των ξένων πανεπιστημίων είναι ιδιωτικά πανεπιστήμια στη χώρα τους και δεν είναι τα καλύτερα που υπάρχουν λένε άλλοι πολλοί πλέον. Μπορούν να έρθουν με το υπάρχον νομικό πλαίσιο στην Ελλάδα και ήδη κάποια έχουν έρθει; 17. Όλα όμως έχουν δίδακτρα. Μόνο το δημόσιο Πανεπιστήμιο στην Ελλάδα δεν έχει ακόμη δίδακτρα στο προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών, ενώ στο μεταπτυχιακό έχει... Με το υπάρχον ευρωπαϊκό δίκαιο μπορούν είτε όχι να λειτουργήσουν στην Ελλάδα Ευρωπαϊκά πανεπιστήμια; Λειτουργούν ήδη και κάποια κολλέγια; 18.Με ποια κριτήρια και με ποιους όρους θα επιλέξουν τους φοιτητές τους τα ξένα πανεπιστήμια που θα έρθουν στην Ελλάδα; Πώς είναι δυνατόν ο υποψήφιος φοιτητής που απορρίφθηκε από το δημόσιο Ελληνικό Πανεπιστήμιο με τα ίδια προσόντα να γίνει δεκτός στα νέα Πανεπιστήμια; 19. Οι ντόπιοι υπεύθυνοι για το χάλι της παιδείας στην Ελλάδα, θα δεχτούν να ισχύσουν τα κριτήρια που έχουν τα ξένα πανεπιστήμια στην χώρα τους είτε θα εξαναγκάσουν τα ξένα πανεπιστήμια που θα έρθουν να βάλουν *νερό στο κρασί τους*; 20. Μόνο αν δεν διδάξει ούτε ένας από τους ήδη διδάσκοντες στα ήδη υπάρχοντα δημόσια πανεπιστήμια της Ελλάδας τότε μπορούμε να πούμε ότι κάτι άλλαξε λένε άλλοι πολλοί πλέον. αν είναι να διδάξουν οι ίδιοι που έχουν καταστρέψει τα ήδη υπάρχοντα δημόσια πανεπιστήμια στην Ελλάδα τότε τι θα αλλάξει ρωτάνε πολλοί πλέον. Ποια θα είναι η ισοτιμία των πτυχίων των νέων πανεπιστήμιων που θα λειτουργήσουν με το νέο νόμο και ποιος θα δίνει αυτήν την ισοτιμία; 21. Τους ενδιαφέρει η παιδεία, είτε η *κονόμα* ρωτάνε πολλοί άλλοι πλέον. 22. Με τα υπάρχοντα κολλέγια τί θα γίνει; Μήπως τα νέα Πανεπιστήμια «φρανσαιζ» χρησιμοποιήσουν τα λεγόμενα «κολέγια» για να νομιμοποιήσουν την παρουσία τους στην Ελλάδα. 23. Προβλέπεται από αυτό το νομοσχέδιο που δεν έχει συνταχθεί σωστά, η ελληνική επιτροπή να έχει *παραθυράκια ερμηνείας* και *κονόμας*; Άποψη Θέμα. *Όμοιος ομοίω αεί πελάζει*. Ελεύθερο Πανεπιστήμιο. Νέα Μη κρατικά πανεπιστήμια στην Ελλάδα και ξένα πανεπιστήμια στη χώρα τους και στην Ελλάδα.... Είναι πολλά τα λεφτά Άρη... Και η αγραμματοσύνη... Ανάλυση. Υπάρχει Σύγχυση Διαφορά και Διαφθορά. Άλλο το Κολούμπια Πανεπιστήμιο της Αμερικής στην Αμερική άλλο το Κολούμπια Πανεπιστήμιο της Αμερικής στην Ελλάδα .... Το βασικό στοιχείο - στα μη κρατικά πανεπιστήμια -είναι το να μη διδάξει ούτε ένα μέλος ΔΕΠ των ήδη υπαρχόντων στην Ελλάδα των υπαρχόντων ήδη Κρατικών Ελληνικών Δημόσιων Πανεπιστημίων. Αυτοί που είναι στα υπάρχοντα στην Ελλάδα κρατικά δημόσια Πανεπιστήμια πρέπει να αποκλειστούν από το νέο Ελεύθερο Πανεπιστήμιο. Το έχουμε γράψει εδώ και δέκα χρόνια αυτό και είναι δημοσιευμένο σε συστηματική μεγάλη κυκλοφορίας εφημερίδα... Αυτό να μπει ως απαράβατος όρος στο νέο νομοσχέδιο. Αν αρχίσουν και μπαίνουν και στα Μη κρατικά πανεπιστήμια –όχι όλοι- και όσοι διδάσκουν ήδη -λέμε τώρα - στα σημερινά κρατικά δημόσιοι πανεπιστήμια στην Ελλάδα θα είναι και το τέλος της παιδείας λένε άλλοι. Αυτοί που κατέστρεψαν τα Ελληνικά Δημόσια Πανεπιστήμια για να βολεύουν τα παιδιά τους και να τα κάνουν νύχτα καθηγητές -όπως έγιναν και οι ίδιοι, ΌΧΙ ΌΛΟΙ, -θα καταστρέψουν και τα Μη κρατικά πανεπιστήμια και τα ξένα και τα ιδιωτικά λένε άλλοι πολλοί πλέον Βέβαια υπάρχουν ευθύνες πολλές και σε πολλούς λένε άλλοι πολλοί. Περιμένουμε τις λεπτομέρειες του νομοσχεδίου για τα νέα Μη κρατικά πανεπιστήμια στην Ελλάδα είτε τα «φρανσαιζ» είτε όπως αλλιώς τα ονομάσουν τα ιδιότυπα αυτά πανεπιστήμια- που το σύστημα αυτό θα εξωθήσει τη χώρα μας- και όχι μόνο «δεν θα πατήσει ούτε ένας ξένος φοιτητής- αλλά όλοι διεθνώς θα ακούνε Ελληνικό πανεπιστήμιο και θα γελάνε και θα κλαίνε- λένε άλλοι πολλοί πλέον.. Δεν υπάρχει Συνταγματικό κώλυμα για την ίδρυση Μη κρατικών πανεπιστημίων στην Ελλάδα λένε άλλοι. Να έρθουν σωστά οι Έλληνες καθηγητές και οι ξένοι καθηγητές που διδάσκουν στα ξένα πανεπιστήμια στην Αμερική Ευρώπη κλπ. Όμως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να μπει η λεγόμενη *συμμορία της ντόπιας Παιδείας* και στα ξένα πανεπιστήμια στην Ελλάδα ούτε να διδάξει ούτε να αρχίσει τις καταλήψεις το ναρκεμποριο κλπ. Αυτό θα σημάνει και το τέλος των λεγόμενων "Μη κρατικών πανεπιστημίων" και στην Ελλάδα αλλά και τη δυσφήμιση τους στην χώρα τους. Προσωπικά πιστεύουμε ότι σε μια πενταετία τα σοβαρά ξένα πανεπιστήμια θα φύγουν μόνα τους από την Ελλάδα- όταν δουν με ποιους έχουν να κάνουν- ειδικά με τους ήδη υπάρχοντες λεγόμενους καθηγητές στα υπάρχοντα κρατικά δημόσια πανεπιστήμια και τις λεγόμενες *υπερκομματικές συμμορίες της παιδείας*. Οι ανύπαρκτοι επιστημονικά, όχι όλοι, λεγόμενοι καθηγητές των ήδη υπαρχόντων Κρατικών Δημόσιων Πανεπιστημίων στην Ελλάδα θα πολεμήσουν με «λύσσα» τα ξένα σοβαρά Πανεπιστήμια και τους ξένους σοβαρούς καθηγητές που θα κάνουν το "λάθος" να έρθουν στην Ελλάδα. Για να μη αποκαλυφθεί η αγραμματοσύνη των λεγόμενων μελών ΔΕΠ, όχι όλων, γιατί θα αποκαλυφθεί η αγραμματοσύνη τους αμέσως και για το λόγο αυτό δε θα επιτρέψουν ποτέ να λειτουργήσουν σοβαρά ξένα πανεπιστήμια στην Ελλάδα, λένε άλλοι πολλοί πλέον. Οι πιο πολλοί, όχι όλοι, στην Ελλάδα έχουν γίνει καθηγητές με το λεγόμενο μέσον -χωρίς να έχουν τα απαιτούμενα προσόντα- λένε άλλοι πολλοί πλέον. Τότε οι ξένοι σοβαροί καθηγητές θα φύγουν έντρομοι από την υπάρχουσες "υπερκομματικές συμμορίες" που θα απειλήσουν ανοιχτά είτε θα στήσουν δήθεν *τρομοκρατικές οργανώσεις* δηλ. αυτοί που πίνουν καφέ το πρωί στη Γκράβα Εξάρχεια Βύρωνα Καλλιθέα Πειραιά και το βράδυ στο Κολωνάκι που είναι και οι πράκτορες της μαφίας θα βάζουν βόμβες κατά των δήθεν ιμπεριαλιστών κλπ. Το μόνο ξένο Πανεπιστήμιο που μπορεί να ευδοκιμήσει στη σημερινή Ελλάδα είναι το Τουρκικό, το Αλβανικό και το Σκοπιανό γιατί *όμοιος ομοίω αεί πελάζει* λένε άλλοι πολλοί πλέον. Βέβαια ο υπουργός Παιδείας προσπαθεί για κάτι καλύτερο αλλά οι "υπερκομματικές συμμορίες της παιδείας" δε θα τον αφήσουν λένε πολλοί πλέον. Ο Κ. Πιερρακάκης: δήλωσε ότι «τα κριτήρια για τα Μη Κρατικά Πανεπιστήμια θα είναι τα αυστηρότερα που υπάρχουν στην Ε.Ε\» . – αν του έχουν πει ποια κριτήρια ισχύουν στην Ευρώπη και αν γυρίζουν- οι δήθεν σύμβουλοι του- πράγματι από ευρωπαϊκά πανεπιστήμια- λένε άλλοι πολλοί πλέον. Είχαμε ήδη γράψει, θα εκπλαγούμε, όταν δημοσιευτεί το νομοσχέδιο αν δημοσιευτεί και αν δεν αρχίσουν οι ιστορίες δηλ. η "μαφία της παιδείας" να βάζει βόμβες να ετοιμάζει καταλήψεις επιθέσεις διαδηλώσεις τρομοκρατικές δήθεν ενέργειες κλπ Όλα στημένα παιχνίδια είναι από την "ντόπια μαφία" λένε άλλοι πολλοί πλέον. Στοιχηματίζουμε ένα ευρώ ότι τελικά δε θα γίνει τίποτα και δε θα έρθει κανένα σοβαρό ξένο Πανεπιστήμιο πλην της Τουρκίας κλπ. Εδώ δε μπορούν να στείλουν τα 1350 άτομα του υπουργείου Παιδείας σε ένα σχολείο να διδάξουν έστω λίγες μέρες τη βδομάδα και δε τολμούν να καταργήσουν το μειωμένο διδακτικό ωράριο των συνδικαλιστών και αιρετών -θα μπορέσουν να φτιάξουν έστω ξένα πανεπιστήμια στην Ελλάδα - λένε άλλοι πλέον. Κατά τη λαϊκή ρήση « Όμοιος στον όμοιο και κοπριά στα λάχανα- λένε άλλοι πολλοί πλέον. Τέλος επισημαίνεται ότι το νομοσχέδιο δεν έχει συνταχθεί σωστά. Αν σας πω τα λάθη του θα μπορέσετε να τα καταλάβετε, είτε θα έχουμε το ίδιο φαινόμενο ,-όπως και στο νομοσχέδιο περί Πειραματικών και Προτύπων σχολείων- που η αρμόδια τότε Υπουργός δεν κατάλαβε τότε τη διαφορά τους; Απαντήστε μου γραπτώς- μη χάνω το χρόνο μου και γράφω πάλι πενήντα υπομνήματα που δε μπορείτε να τα κατανοήσετε - όπως έγινε και με τα Πειραματικά και Πρότυπα σχολεία πριν χρόνια - σας παρακαλώ πολύ Το σίγουρο είναι ότι όπως και να ψηφιστεί το νέο νομοσχέδιο θα υπάρξουν πολλές τροποποιήσεις και τροπολογίες στο μέλλον «με το κάψε ράψε – θα γίνει νέο πλαίσιο σπουδών στα πανεπιστήμια. . Δε θέλω καμία αμοιβή ούτε θέση απλά μη συνεχίσετε τον άθλιο διωγμό εναντίον μου κλπ. Θα την πατήσετε στο τέλος, λένε άλλοι πολλοί πλέον. Η ίδια «υπερκομματική μαφία της παιδείας» καταστρέφει με τη βοήθεια των «ψευδο-συνδικαλιστών όλων των παρατάξεων- το κάθε υπουργό παιδείας «για να μείνουν αλώβητοι οι «γνωστοί «ημι-αγράμματοι του υπουργείου παιδείας»- μαζί με τους ψευτο-συνδικαλιστές, τους ναρκέμπορους, τους καταληψίες και «κάθε καρυδιάς καρύδι» - λένε άλλοι πολλοί πλέον. Παρατηρήσεις. Θέμα. "Κολέγια στην Ελλάδα η πραγματικότητα και το μέλλον Κολέγια στην Ελλάδα: Στον «πάτο» των διεθνών κατατάξεων, αλλά ισότιμα με τα ΑΕΙ στη χώρα μας, ελέω Υπουργείου Παιδείας. 2.714 θέσεις χαμηλότερα από το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στην παγκόσμια κατάταξη, το Deree, το καλύτερο ιδιωτικό κολέγιο της Ελλάδας. Πρόσφατα έγινε γνωστή η παγκόσμια κατάταξη πανεπιστημίων από την webometrics που θεωρείται έγκυρος αξιολογητής. Γνωρίζουμε ότι οι διάφορες διεθνείς κατατάξεις πανεπιστημίων δεν αποδίδουν ποτέ την πλήρη εικόνα. Όταν όμως οι διαφορές, που θα αναπτύξουμε στη συνέχεια, είναι τόσο μεγάλες, η εικόνα που προκύπτει δεν μπορεί να είναι προϊόν στατιστικού λάθους. Πρώτο μεταξύ των Ελληνικών ΑΕΙ είναι το ΕΚΠΑ (49ο στην ΕΕ και 180ο στον κόσμο). Σημειώνεται ότι για πρώτη φορά Ελληνικό ΑΕΙ σπάει το φράγμα των 200 καλύτερων πανεπιστημίων στον κόσμο. Ακολουθούν το ΑΠΘ (59ο στην ΕΕ και 205ο στον κόσμο), το ΕΜΠ (103ο και 329ο αντίστοιχα), το Παν/μιο Πάτρας (166ο και 533ο) και το Παν/μιο Ιωαννίνων (181ο και 581ο). Η ξεχωριστή επίδοση των Ελληνικών δημόσιων πανεπιστημίων (θα λέγαμε «αριστεία» αν η σημασία της λέξης αυτής δεν είχε κατακρεουργηθεί από τους διάφορους υποστηρικτές της) σε συνθήκες οικονομικής ασφυξίας που διαρκούν δώδεκα χρόνια και συνεχίζονται υπογραμμίζει την αυταπάρνηση και τον αγώνα που δίνουν τα μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας για να κρατήσουν όρθια τα Ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια. Ωστόσο, ακόμα και με τα κριτήρια της κυρίαρχης λογικής για την εκπαίδευση που εν πολλοίς υιοθετεί η διεθνής μέτρηση του Webometrics [εδώ: https://bit.ly/4buYQFU ] που πραγματοποιείται από κορυφαίο ερευνητικό ινστιτούτο της Ισπανίας, η αλήθεια δεν κρύβεται! Από άποψη συμβολής στη διεθνή επιστημονική συζήτηση, παραθέσεων σε επιστημονικά έργα και "αριστείας" τα δημόσια ελληνικά ΑΕΙ δεν μπορούν καν να συγκριθούν με τα ιδιωτικά κολέγια-επιχειρήσεις που ετοιμάζεται να αναβαθμίσει η κυβέρνηση σε ΑΕΙ. Δείτε, λοιπόν, τα κολέγια, τι "θέση" πιάνουν στην κατάταξη διεθνώς: Το καλύτερο ιδιωτικό κολέγιο στην Ελλάδα (Deree) αυτή τη στιγμή βρίσκεται 2.714 θέσεις χαμηλότερα από το καλύτερο δημόσιο ΑΕΙ (ΕΚΠΑ). Αν νομίζετε ότι αυτό θα μπορούσε να είναι μη-ενδεικτικό έχετε δίκιο! Από κει και κάτω αρχίζει το χάος... Το 2ο υψηλότερα τοποθετημένο ιδιωτικό κολέγιο στη χώρα, το American University of Athens, κατατάσσεται στην θέση 22.988 δηλαδή 22.726 θέσεις χαμηλότερα από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης που βρίσκεται στην 262η θέση παγκοσμίως! Η διαφορά του 3ου ιδιωτικού κολεγίου με το 3ο στην κατάταξη ελληνικό δημόσιο ΑΕΙ εκτοξεύεται στις 24.166 θέσεις και πάει λέγοντας... Όλα αυτά συμβαίνουν ενώ οι περικοπές των κρατικών δαπανών για τα ελληνικά δημόσια ΑΕΙ την τελευταία 15ετία ξεπερνούν το 50%! Αντί, λοιπόν, να ενισχύσουν τα δημόσια πανεπιστήμια, τη δημόσια έρευνα προς όφελος της κοινωνίας, κόβουν χρηματοδότηση, κόβουν υποψήφιους και υποψήφιες και στέλνουν πελατεία στα "πανεπιστήμια" - super market που ετοιμάζονται να αναβαθμίσουν με το νέο νόμο. Το κόλπο. Ο μόνος τρόπος να γίνουν κάποτε πραγματικά ισότιμα τα ιδιωτικά κολλέγια με τα ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια είναι να λεηλατηθούν η άυλη περιουσία, οι εγκαταστάσεις, η υποδομή και το προσωπικό των Δημοσίων ΑΕΙ από τις ιδιωτικές εκπαιδευτικές επιχειρήσεις, με παράλληλη επιδότηση των τελευταίων από τον κρατικό κορβανά. Εναλλακτικά, να μετατραπούν τα ίδια τα ΑΕΙ σε «κολλέγια» με την εισαγωγή διδάκτρων, με την υποβάθμιση και τον εκφυλισμό τους. Αυτά ίσως αποσκοπούν οι νέες ρυθμίσεις και τα νομοσχέδια για τα μη κρατικά πανεπιστήμια. Αυτά τα σχέδια γίνονται με τη συνεργασία "αριστερών καταληψιών", ώστε να διαλύσουν εντελώς τα δημόσια Ελληνικά πανεπιστήμια και να τα πουλήσουν οι δεξιοί αντί "πινακιου φακής" στους πάμπλουτους εμπόρους ναρκωτικών, που κυβερνούν απροκάλυπτα- απο ετών αυτόν τον τόπο - και έχουν στήσει μια ιδιόρρυθμη "μαφιόζικη τραπέζο- δικτατορία" με την παθητική συνεργασία αρκετών μέσα και έξω από τα σχολεία γήπεδα Πανεπιστημια κλπ. Έρχονται Ευρωεκλογές Πραγματικότητα. Θέμα. Η βάση του 10 μειώνεται στο 8,34 για τα νέα μη κρατικά πανεπιστήμια κλπ. Γελάει όλη Ελλάδα για το επίπεδο των νέων μη κρατικών πανεπιστημίων που δήθεν θα έρθουν στην Ελλάδα.... Βάση το 8,34 για τα νέα μη κρατικά πανεπιστήμια και βάση του 10 για τα υπάρχοντα δημόσια πανεπιστήμια της Ελλάδας.. Απίστευτα πράγματα..... Τί σημαίνει ΕΒΕ Επιστημονικού Πεδίου των Πανελλαδικών; Στα"Τι σημαίνει ΕΒΕ Επιστημονικού Πεδίου των Πανελλαδικών για" https://www.esos.gr/arthra/86766/ti-simainei-ebe-epistimonikoy-pedioy-ton-panelladikon-gia-tin-eggrafi-sta-mi-kratika Τα μόνα μη κρατικά πανεπιστήμια που μπορούν να ανθίσουν στην Ελλάδα - χωρις να είμαστε ρατσιστές είναι τα Τουρκικά τα Αλβανικά τα Σκοπιανα τα πανεπιστήμια των νησιών "Μπόρα Μπόρα" τα ανύπαρκτα Πανεπιστημια -που είχαν δημιουργηθεί στα χαρτιά στις πρώην Βαλκανικές κομμουνιστικές χώρες - όπου δήθεν σπούδασαν διάφορα στελέχη της λεγόμενης αριστεράς με το " απαραίτητο μπιτονι λάδι, όπου πραγματικά"λάδωναν", για ένα πτυχίο... Εκεί φτάσαμε στο γνωστό "λάδωμα επί κομμουνισμού σε καιρούς δεξιάς και καπιταλισμού". Αθάνατη Ελλάδα.... όλο το νομοσχέδιο για τα μη κρατικά πανεπιστήμια κλπ έχει σωρεία λαθών γιατί αυτοί που το συνέταξαν δεν έχουν τις απαραίτητες γνώσεις για τα θέματα αυτά λένε άλλοι πολλοί πλέον. Υπάρχει η άποψη ότι το μόνο ξένο Πανεπιστήμιο που μπορεί να ευδοκιμήσει στη σημερινή Ελλάδα είναι το Τουρκικό, το Αλβανικό και το Σκοπιανό γιατί *όμοιος ομοίω αεί πελάζει* λένε άλλοι πολλοί πλέον. Βέβαια ο υπουργός Παιδείας προσπαθεί για κάτι καλύτερο αλλά οι "υπερκομματικές συμμορίες της παιδείας" δε θα τον αφήσουν λένε πολλοί πλέον. Προτάσεις. Να σταματήσει η ψήφιση του « ασυνάρτητου επιστημονικά και νομικά νομοσχεδίου και ο κ. υπουργός παιδείας – να απομακρύνει σήμερα- όλους όσους «ασχολήθηκαν με τη σύνταξη του νομοσχεδίου αυτού- τον «έχουν εκθέσει στα μάτια όλων των σκεπτόμενων πολιτών και όλης της εκπαιδευτικής κενότητας-να σώσαι έστω την τελευταία στιγμή το γόητρό του-και την καρέκλα του. Έρχονται Ευρωεκλογές! Η επαλήθευση. Άρθρο δημοσιεύτηκε στις 17.9.2018. «Ιδιωτικά Πανεπιστήμια και ΤΕΙ με όρους Ιδιωτικά Πανεπιστήμια και ΤΕΙ με όρους Δημόσια, οικογενειακά και ιδιωτικά πανεπιστήμια και ΤΕΙ με όρους «Είμαστε, πλέον, υπέρ των ιδιωτικών πανεπιστημίων και ΤΕΙ, αλλά υπό όρους. Δε θα μπορεί ένα μέλος ΔΕΠ, ενός Δημόσιου Πανεπιστημίου και ΤΕΙ να διδάσκει , ούτε να απασχολείται, με «συμβάσεις», σε Ιδιωτικό Πανεπιστήμιο και ιδιωτικό ΤΕΙ». *Γράφει ο Δρ. Κουτσούκος Αναστάσιος (Υπόμνημα – Ανάλυση - Προτάσεις) Πολλοί και σωστά αγωνίστηκαν κατά της τότε «έδρας» του Καθηγητή, τώρα, κάποιοι αγωνίζονται κατά των μελών μιας ιδιόρρυθμης «υπερκομματικής ομάδας» και του «νέου καθηγητικού κατεστημένου». Κυρίες, Κύριοι, επειδή τα δημόσια πανεπιστήμια και ΤΕΙ, έχουν κατακλυστεί, όπως λέγεται, από γόνους, φίλους, ανιψιούς των ήδη Καθηγητών με κάποιες λαμπρές μόνο εξαιρέσεις, εμείς, που τότε αγωνιστήκαμε έμπρακτα, να μείνουν δημόσια τα πανεπιστήμια και ενοχοποιηθήκαμε από την λεγόμενη «υπερκομματική ομάδα», τώρα, με την λανθασμένη αντίληψη του λεγόμενου «νέου καθηγητικού κατεστημένου», ότι τα πανεπιστήμια είναι για να «βολεύονται», τα μέλη μιας ιδιόρρυθμης «υπερκομματικής ομάδας»,(που καταφέρνει να μεταλλάσσεται αστραπιαία, να είναι πάντοτε με την εκάστοτε εξουσία και μόλις χαθεί η εξουσία των «σημερινών», είναι με τους «αυριανούς», αλλά και τους «χθεσινούς» ταυτόχρονα και έχουν ως πρακτική το «δώσε μου, να σου δώσω»), προσπαθούμε να διορθώσουμε τα κακώς κείμενα της ανωτέρω πρακτικής.… Στον κύκλο αυτό, ιδιόρρυθμης «υπερκομματικής ομάδας», που έχει ήδη επικρατήσει στα δημόσια πανεπιστήμια, συμμετέχουν , όπως λέγεται και μερικοί γραμματείς, εκδότες, υπεύθυνοι, δήθεν, επιστημονικών εντύπων, εφημερίδων πολυκατοικίας κάτω Μονοδενδρίου, υπεύθυνοι δήθεν διεθνών συνεδρίων στο «κάτω παρτάλι» και διάφοροι άλλοι «παρατρεχάμενοι» και κάθε είδους «σαλτιμπάγκοι», που παίζουν το λεγόμενο «χαλασμένο τηλέφωνο» και χρησιμοποιούν και την φράση «μάθαμε για αυτόν/ήν» . Όλοι αυτοί καταφέρνουν, με «μεθοδεύσεις, όπως λέγεται, να εξοστρακίζουν κάθε σοβαρό επιστήμονα, «αλληλο-στηρίζονται», ενώ είναι δήθεν «αντίπαλοι», για να επικρατήσουν οι μέτριοι «δικοί τους» και χρησιμοποιούν και την φράση, ότι δήθεν, τον/την υποψήφιο/α «δεν τον θέλει το Τμήμα, ενώ η σωστή φράση είναι «δεν έχει τα προσόντα για το Τμήμα, αλλά ποιος νοιάζεται, λέγεται, για τα προσόντα, γιατί τότε θα ψαχτούν τα προσόντα πολλών... και δεν τους συμφέρει. Χαμε γράψει – προ πολλών ετών ότι Είμαστε, πλέον, μετά από όλα αυτά υπέρ των ιδιωτικών πανεπιστημίων, αλλά υπό όρους. Δεν θα μπορεί ένα μέλος ΔΕΠ, ενός Δημόσιου Πανεπιστημίου και ΤΕΙ, να διδάσκει , ούτε να απασχολείται, με «συμβάσεις», σε Ιδιωτικό Πανεπιστήμιο. Επίσης, τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια, πρέπει να τηρούν τα εχέγγυα και τις προϋποθέσεις, που ισχύουν διεθνώς, Κάποιοι βολεύονται, με τους αγώνες των άλλων και μετά «μοιράζονται οι θέσεις για λίγους, «επιθυμητούς», που δεν αγωνίστηκαν. Εδώ πληρώνονται όλα, λέει ο λαός. Υπάρχει ελπίδα. Νυν υπέρ πάντων ο αγών -Δυστυχώς πάλι επαληθεύονται οι πρώτες απόψεις για τα μη κρατικά πανεπιστήμια κλπ. Προτάσεις Έχετε καλή θέληση να σχεδιάσετε το νέο πανεπιστήμιο και το νέο Ανοικτό Σχολείο και ζητάτε από τις υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού τις προτάσεις τους. 1. Μήπως πρέπει να ψάξετε για το ανύπαρκτο Σχολείο για τους Συνδικαλιστές και Αιρετούς και να καταργήσετε εντελώς το μειωμένο ιδανικό ωράριο δηλ. Το μείον πέντε ώρες τη βδομάδα διδακτικό ωράριο για τους Συνδικαλιστές και Αιρετούς που δήθεν εργάζονται για το κόμμα τους αλλά μόνο για τον εαυτό τους εργάζονται λένε άλλοι πολλοί πλέον. 2. Σταματήστε μια μέρα το ασανσέρ στον πρώτο όροφο του κτιρίου του υπουργείου σας και ψάξτε πόσοι είναι στην εργασία τους πόσοι άλλοι γυρο- φέρνουν ένα χαρτί πέρα- δώθε επί μήνες και κοροϊδεύουν τον κόσμο -λένε άλλοι πολλοί πλέον. 3. Σας διαβεβαιώνω ότι τους έχω στείλει κατά καιρούς πολλές φορές προτάσεις αναφορές για τα θέματα που αφορούν το σύνολο του εκπαιδευτικού συστήματος της χώρας μας. Πλην μερικών εξαιρέσεων ποτέ δεν μου απάντησαν άλλες φορές τα αντέγραψαν χωρίς να καταλαβαίνουν τι αντιγράφουν και τις πιο πολλές φορές δεν τα διάβασαν. Όλες οι υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού είναι συναρμόδιες έτσι λένε οι ίδιες... 4. Αν πραγματικά θέλετε την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος της χώρας μας διώξτε τώρα τους μισούς τουλάχιστον από τους 1350 υπαλλήλους που υπηρετούν -για τα μάτια του κόσμου μέσα στην κεντρική υπηρεσία του υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στο Μαρούσι- να πάνε τις μισές ημέρες να διδάξουν σε κάποιο σχολείο έστω στη γειτονιά τους είτε να βοηθήσουν στις γραμματείες των σχολείων -μη τρέχουν στους δρόμους- λένε άλλοι πολλοί πλέον. 5. Έχουν έρθει εκεί στο κτίριο στο Μαρούσι και οι υπάλληλοι του Αθλητισμού που παλιά ήταν και δε πάταγε σχεδόν κανένας σε ένα κτίριο στην Λ. Κηφισιας και Λ. Αλεξάνδρας και κανείς δεν ήξερε που είναι ποιος. Τότε αναγκαστικά έκανα πολλές φορές αναφορές και ξαφνικά φανερώθηκαν ολοι και μάθαμε πόσοι τελικά υπηρετούσαν στον Αθλητισμό. 6. Σας παρακαλώ πολύ στείλτε με ειδική απόσπαση στο χωριό του τον γνωστό κύριο "Βας Βας" που είναι έξω ακριβώς από το γραφείο σας στον τρίτο όροφο του υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Ψυχικό θα κάνετε αφού θέλει πολύ να πάει στο χωριό του -όπως λέει ο ίδιος 7. Πάρτε μια μέρα το αμάξι σας και πηγαίνετε ξαφνικά στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α Αθήνας οδός Χίου 16-18, Μεταξουργείο να δείτε πόσοι είναι στη θέση τους και μετά πηγαίνετε στην Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης οδός Τσόχα 15-17 Αμπελόκηποι να δείτε πόσοι είναι στην εργασία τους και τι κάνουν εκεί μέσα όλοι τους. Γνωρίζουν όλοι τί συμβαίνει.... 8. Επειδή είστε καλός άνθρωπος ίσως πιστεύετε ότι θα διορθώσετε *τα κακώς κείμενα* της εκπαίδευσης στη χώρα μας. Για να διορθώσει την εκπαίδευση πρέπει πρώτα να κάνετε αυτά τα βήματα που σας προτείνουμε. 9. Δε σας λέμε να πάτε μια μέρα έξω από ένα γήπεδο να δείτε τους μαθητές που είναι χούλιγκαν γιατί αυτό δεν θα το κάνετε. Ποιοί διακινούν ναρκωτικά μέσα και έξω από τα σχολεία γήπεδα κλπ είναι γνωστό -λένε άλλοι πολλοί πλέον. 10. Άλλα θέλετε -αλλά δε θα γίνουν και πιθανόν τίποτα δε θα γίνει- γιατί οι λεγόμενες *υπερκομματικές συμμορίες της παιδείας* φροντίζουν να καταστρέψουν τα πάντα και στο τέλος είτε θα φύγετε μόνος σας από το Υπουργείο Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού είτε θα σας διώξουν από το υπουργείο Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού οι *υπερκομματικές συμμορίες* της παιδείας είτε οι λεγόμενοι *καλοθελητές της παιδείας* 11. Τέλος, περιμείνουμε να διώξετε αμέσως όλους τους «Συμβούλους σας και ειδικά τους «Νομικούς Συμβούλους Σας πριν, σας καταστρέψουν εντελώς - όπως έκαναν και με τους προηγούμενους υπουργούς παιδείας – λένε άλλοι πολλοί πλέον. Προοπτικές Έρχονται – λένε οι πληροφορίες- οι Τούρκοι με Πανεπιστήμια και Πολυτεχνεία μέρα μεσημέρι στη Θράκη στην αρχή στα νησιά του Αιγαίου μετά και στην Θεσσαλονίκη Αθήνα για να διαβρωθεί οτιδήποτε ελληνικό εκπαιδευτικό ίδρυμα κλπ Για το λόγο αυτό τρέχουν να προλάβουν να ψηφίσουν το νέο νομοσχέδιο για τα μαϊμού Πανεπιστήμια μην ξεσηκωθεί ο κόσμος όλος και τους μαυρίσει στις ευρωεκλογές λένε άλλοι πολλοί πλέον Και η ελάχιστη βάση εισαγωγής από το 10 στα μαϊμού Πανεπιστήμια θα είναι στο 8.35. λένε τα νέα δεδομένα. Οπότε ο αγώνας κατά των ιδιωτικών μαϊμού Πανεπιστημίων θα εξελιχθεί σε αγώνα κατά των ξένων αποικιοκρατικών Τουρκικών Πανεπιστημίων λένε άλλοι πολλοί πλέον Ακόμα τούτη την Άνοιξη Ραγιάδες Ραγιάδες...... Έρχονται Ευρωεκλογές Τα λάθη θα τα πληρώσετε στις ευρωεκλογές λένε άλλοι πολλοί πλέον. Έρχονται Ευρωεκλογές. Με ιδιαίτερη εκτίμηση Αθήνα 1-2-2024 Δρ Κουτσούκος Αναστάσιος Κολοκοτρώνη 7 Πεύκη 15121 Αθήνα Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Σορβόννης Κιν 6980203968 Υ.Γ