• Σχόλιο του χρήστη 'Λάμπρος' | 25 Νοεμβρίου 2009, 16:03

    Συμφωνώ ότι οι συνδικαλιστές μας δεν έχουν τη νομιμοποίηση να προτείνουν πράγματα γιατί το πρώτο που κοιτούν είναι να τακτοποιηθούν αυτοί και οι δικοί τους, όπως στις τελευταίες κρίσεις στελεχών.Και τώρα πιστεύω τους εαυτούς τους θα φωτογραφίσουν. Προτείνω 1) την κατάργηση της συνέντευξης και αντικατάστασής της από γραπτό διαγωνισμό όπου όλοι θα απαντήσουμε στις ίδιες ερωτήσεις 2) Την ενίσχυση της μοριοδότησης για τα ακαδημαικά προσόντα 3)Να ξεχωρίσει η μετεκπαίδευση από το μεταπτυχιακό (δεν μπορεί το διδασκαλείο που είναι μετεκπαίδευση να έχει τα ίδια μόρια με το μεταπτυχιακό, ασφαλώς και το μεταπτυχιακό πρέπει να μοριοδοτείται περισσότερο) 4)Τα μεταπτυχιακά που το πρόγραμμα σπουδών τους περιλαμβάνει την Οργάνωση και Διοίκηση Σχολικών Μονάδων ασφαλώς και πρέπει, όταν αναφερόμαστε σε θέση διοίκησης, να μοριοδοτούνται περισσότερο από ότι π.χ ένα μεταπτυχιακό στη Θεολογία.Στην περίπτωση κατοχής τέτοιου μεταπτυχιακού δεν χρειάζεται επιμόρφωση 5)Η πιστοποίηση στους υπολογιστές έγινε με διαδικασίες που δεν τιμούν τον κλάδο μας, και επειδή η χρήση των Η/Υ είναι περισσότερο από αναγκαία προτείνω την ενίσχυση της μοριοδότησής τους για την κατοχή κάποιων τίτλων πιστοποίησης (π.χ ECDL Expert)6) Μοριοδότηση της επιμόρφωσης από ΠΕΚ και Πανεπιστήμια ανάλογα με τις ώρες που έχει παρακολουθήσει κάθε εκπαιδευτικός (π.χ πάνω από 100 ώρες 0,25 μόρια, πάνω από 200 ώρες 0,50...)7) Μοριοδότηση των ξένων γλωσσών 8) Η προυπηρεσία να λογίζεται από την ημέρα λήψης του βασικού πτυχίου και να περιλαμβάνει την προυπόθεση αρκετών χρόνων στην αίθουσα διδασκαλίας.