• Σχόλιο του χρήστη 'ε.κ' | 11 Απριλίου 2011, 14:56

    Για την μεταβίβαση πρόσθετων εξουσιών στον διευθυντή της σχολικής μονάδας οσο αφορά την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα πρέπει να διασφαλιστεί η αμεροληψία και αντικειμενικότηα στην κρίση ,η γνώση ,η παιδαγωγική επάρκεια και εν γένει η συνολική παιδεία που πρέπεινα διαθέτει ο εν λόγω διευθυντής για να ασκήσει οπως πρέπει αυτην την αρμοδιότητα.Δυστυχώς φοβούμαι ότι η υπερ συγκέντρωση αρμοδιοτήτων και ιδιαίτερα της αξιολόγησης θα γίνει μοχλός πίεσης και ασκησης εξουσίας δημιουργώντας εκ παραλλήλου σχέσεις ανταγωνιστικότητας μεταξύ των εκπαιδευτικών που μπορεί να μετέρχονται κάθε αλλο παρά αποδεκτές και θεμιτές μεθόδους για να είναι αρεστοί στον εκάστοτε διευθυντή. Σήμερα οι διευθυντές δεν διαθέτουν τα αντίστοιχα προσόντα .Η μεταβίβαση αρμοδιοτήτων απο το σύλλογο στον διευθυντή κατά την αποψή μου θάναι ολέθριο λάθος.Κάπου στην μέση θα πρέπει να ισορροπήσει το σύστημα.Δέν μπορεί το σχολείο να γίνει ενός ανδρός αρχή.Ποιός τότε θα μας προστατεύσει απο τυχόν αυθαιρεσίες?Αλλωστε πλήθος εκπαιδευτικών (κατά το 1/3) διαθέτουν μεταπτυχιακές σπουδές και δεύτερο πτυχίο αρα αντικειμενικά εχουν την γνώση να συνεισφέρουν με την γνώμη τους στην διοίκηση και την αποτελεσματική διεύθυνση ενός σχολείου.η συλλογική δράση είναι προτιμότερηαπο την ατομική .μας προφυλάσσει απο τυχόν στρεβλώσεις κατά την ασκηση της εξουσίας και μειώνει την αυθαιρεσία.