• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντίνα Κατσαδούρη' | 13 Απριλίου 2011, 16:04

    Θυμάμαι τα σχολικά μου χρόνια στο σχολείο που φοιτούσα, Το ΣΕΠ υπήρχε μόνο ως μάθημα. Η έλλειψη εξειδικευμένων καθηγητών ως προς τον επαγγελματικό προσανατολισμό, μετέτρεπε την ώρα του συγκεκριμένου μαθήματος σε παιδική χαρά. Εμείς οι μαθητές αγνοούσαμε τη σοβαρότητα του συγκεκριμένου μαθήματος και τη βαρύτητά του σε σχέση με το μέλλον μας.¨Ηταν μόλις είχε αρχίσει η έννοια του ΣΕΠ να εισέρχεται στα λύκεια. Η γενιά μου λοιπόν, με αποτέλεσμα κι εγώ η ίδια, δεν κατανοήσαμε τη σημασία του μαθήματος αυτού. ¨Ετσι πολλοί απο εμάς, επιλέξαμε τις σπουδές μας σχεδόν τυφλά, με γνώμονα το βαθμό μας, ή την γνώμη των δικών μας. Επιλέξαμε για εμάς, χωρίς εμάς! Αυτό ειχε ως αποτελέσμα φυσικά, να μπούμε σε μια σχολή, που είτε δε μας ταιριαζε τελικά, η' δε μπορέσαμε να φέρουμε εις πέρας λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος και που τελικά ουδέποτε ασχοληθήκαμε με αυτο το αντικείμενο. Οι επόμενες γενιές, όπου το ΣΕΠ ανέλαβε ουσιαστική δράση στα σχολεία με καθηγητές που πραγματικά ενδιαφέρονται να διαφωτίσουν τους νεαρούς μαθητές για τις σχολές και τα επαγγέλματα, στάθηκαν τυχερότερες. Έτσι τουλάχιστον μαρτυρεί η μικρότερή μου αδερφή, που ως μαθήτρια βοηθήθηκε πολύ μεσα από τα τεστ που υποβλήθηκε απο τους ειδικούς καθηγητές. ¨Οχι μόνο σπούδασε κάτι το οποίο την εκφράζει, αλλά εργάζεται σήμερα πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο.Ισως χωρίς την πετυχημένη και ουσιώδη καθοδήγησή της από κάποιον καθηγητή ΣΕΠ να μην είχε ανακαλύψει τόσο σύντομα, ή ακόμα και ποτέ τι αγαπά!