• Σχόλιο του χρήστη 'Σκαρπαλέζου Ρεβέκα' | 15 Απριλίου 2011, 21:00

    Ο προγραμματισμός-οργάνωση και η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας είναι ένα θετικότατο βήμα διοικητικής και παιδαγωγικής "ωρίμανσης" του σχολείου, και πρέπει να εφαρμοστεί υποχρεωτικά σε όλα τα σχολεία. Ωστόσο, για να επιτύχει πρέπει να εξασφαλιστεί η "σοφή" επιλογή του διευθυντή που θα πρέπει να έχει ρόλο ηγέτη-εμψυχωτή και όχι διευθυντή-ελεγκτή. Επίσης θα πρέπει να εξασφαλιστεί ότι το σχολείο δεν θα είναι κέντρο "διερχομένων" εκπαιδευτικών: οι συνεχείς μετακινήσεις των εκπαιδευτικών (αναπληρωτές-ωρομίσθιοι κλπ) δεν εξασφαλίζουν ούτε την ομοψυχία ούτε την υπευθυνότητα που χρειάζεται το προτεινόμενο μοντέλο σχολικής μονάδας.