Άρθρο 23: Τυπικά Προσόντα ΕΕΠ – ΕΒΠ

Τα ειδικά τυπικά προσόντα ένταξης στον εισαγωγικό βαθμό των κλάδων ΕΕΠ είναι τα παρακάτω:

1. ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ21 ΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ ΛΟΓΟΥ
Για τον κλάδο ΠΕ21 απαιτείται: πτυχίο Θεραπευτών του Λόγου Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή ισότιμο της αλλοδαπής αναγνωρισμένος από το ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α. ή τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.

2. ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ26 ΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ ΛΟΓΟΥ
Για τον κλάδο ΠΕ26 απαιτείται πτυχίο Θεραπευτών του Λόγου ΑΤΕΙ της ημεδαπής ή ισότιμο και αντίστοιχο της αλλοδαπής αναγνωρισμένος από το ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α. ή τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.
Η κατανομή των θέσεων των δύο κλάδων ΠΕ21 και ΠΕ26 θα γίνεται ισόποσα. Σε περίπτωση έλλειψης υποψηφίων σε έναν από τους δύο κλάδους, η πρόσληψη μπορεί να γίνεται από τον άλλο κλάδο.

3. ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ23 ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ
Πτυχίο Ψυχολογίας Πανεπιστημίου της ημεδαπής ή ισότιμο και αντίστοιχο της αλλοδαπής και άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Για τους αποφοίτους Φ.Π.Ψ. πριν το 1993 απαιτείται μεταπτυχιακό στην Ψυχολογία και άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Η πλήρωση των θέσεων αυτών με μετάθεση ή διορισμό ή η κάλυψη των σχετικών αναγκών με απόσπαση ή με πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών πραγματοποιείται, από τους έχοντες τα τυπικά προσόντα ένταξης στον εισαγωγικό βαθμό του κλάδου ΠΕ23, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 24 και 25 του παρόντος νόμου.

4. ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ24 ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΩΝ
Πτυχίο Ιατρικής του Πανεπιστημίου της ημεδαπής ή ισότιμο και αντίστοιχο της αλλοδαπής, με ειδικότητα στην Παιδοψυχιατρική.

5. ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ25 ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ
Πτυχίο Νοσηλευτικής ή Επισκεπτών Υγείας ΑΕΙ της ημεδαπής ή ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής και α) πτυχίο του τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, κατεύθυνσης ατόμων με ειδικές ανάγκες, του Πανεπιστημίου Μακεδονίας ή β) πτυχίο της ΠΑ.ΤΕ.Σ. / Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε. ή πιστοποιητικό παιδαγωγικής κατάρτισης που χορηγείται από την Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.

6. ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ28 ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ
Πτυχίο Τμήματος Φυσικοθεραπευτών ΑΕΙ της ημεδαπής ή ισότιμο και αντίστοιχο της αλλοδαπής.

7. ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ29 ΕΡΓΑΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ
Πτυχίο Τμήματος Εργασιοθεραπευτών ΑΕΙ της ημεδαπής ή ισότιμο και αντίστοιχο της αλλοδαπής.

8. ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ30 ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
Πτυχίο Κοινωνικής Εργασίας ΑΕΙ της ημεδαπής ή ισότιμο και αντίστοιχο της αλλοδαπής. Ειδικά για τους υποψηφίους των κλάδων ΠΕ26 Θεραπευτών λόγου, ΠΕ28 Φυσικοθεραπευτών, ΠΕ29 Εργασιοθεραπευτών & ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών, που έχουν πτυχίο ΑΕΙ, απαιτείται και πτυχίο της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. ή πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου ή Παιδαγωγικών τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης ή Νηπιαγωγών ή των Τμημάτων Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας ή των Τμημάτων Φιλοσοφίας και Κοινωνικών Σπουδών ή των Τμημάτων Κοινωνιολογίας ή των τμημάτων Πολιτικών Επιστημών ή Δημόσιας Διοίκησης Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή πτυχίο του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, Κατεύθυνσης ατόμων με ειδικές ανάγκες του Πανεπιστημίου Μακεδονίας ή ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο Α.Ε.Ι. της αλλοδαπής ή πτυχίο τμήματος Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή αναγνωρισμένου Α.Ε.Ι. της αλλοδαπής, αντίστοιχου προς την ειδικότητά τους.
Οι διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 8 του ν. 3194/2003 (ΦΕΚ 267/τ.Α’), οι οποίες αφορούν στους εκπαιδευτικούς των άρθρων 13 και 14 του ν. 1566/1985 (ΦΕΚ 167/τ.Α’), δεν έχουν εφαρμογή στους κλάδους του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού του άρθρου 35 παράγραφος 2 περίπτωση Α του ν.1566/1985, του άρθρου 3 παράγραφος 4 του ν. 2817/2000 (ΦΕΚ 78/τ.Α’) και του άρθρου 2 παράγραφος 6του ν. 3194/2003.

9. ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ31 εξειδικευμένου:
α) Στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό των Τυφλών,
β) στην Κινητικότητα, τον Προσανατολισμό και τις δεξιότητες καθημερινής διαβίωσης των Τυφλών και
γ) στη Ελληνική Νοηματική Γλώσσα.
Για τους κλάδους ΠΕ31, ως τυπικά προσόντα ορίζονται τα εξής: Πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου ή του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, κατεύθυνσης ατόμων με ειδικές ανάγκες του Πανεπιστημίου Μακεδονίας ή παιδαγωγικών τμημάτων Δημοτικής εκπαίδευσης ή Νηπιαγωγών ή των τμημάτων Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας ή των τμημάτων Φιλοσοφίας και Κοινωνικών σπουδών ή των τμημάτων Κοινωνιολογίας ή των τμημάτων Πολιτικών Επιστημών ή Δημόσιας Διοίκησης Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή ισότιμο και αντίστοιχο της αλλοδαπής και
αα) ειδικές μεταπτυχιακές σπουδές στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό των Τυφλών ή
ββ) ειδικές μεταπτυχιακές σπουδές στην Κινητικότητα των Τυφλών ή
γγ) ειδικές μεταπτυχιακές σπουδές στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) ή
δδ) εξειδικευμένη επιμόρφωση από κρατικούς φορείς τυφλών και κωφών της ημεδαπής ή της αλλοδαπής και τριετής επαγγελματική εμπειρία στο συγκεκριμένο αντικείμενο.

10. ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ35 ΠΑΙΔΙΑΤΡΩΝ
Κλάδος ΠΕ35 (Παιδιάτρων με εξειδίκευση στην παιδονευρολογία ή Νευρολόγων με εξειδίκευση στην παιδονευρολογία):
Πτυχίο από Πανεπιστήμια της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής στις ανωτέρω αναφερόμενες ειδικότητες και άδεια ασκήσεως επαγγέλματος.
Το προσωπικό του κλάδου ΠΕ35 μπορεί να προσφέρει τις υπηρεσίες του εφόσον είναι απαραίτητο λόγω γεωγραφικής κατανομής και διασποράς μαθητικού πληθυσμού, σε περισσότερες από μία ΣΜΕΑΕ ή και ΚΕΔΔΥ.
Το προσωπικό του κλάδου ΠΕ35 προσλαμβάνεται από τις αρμόδιες Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης με σύμβαση έργου ιδιωτικού δικαίου. Η τοποθέτηση και κατανομή τους γίνεται από τους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης σε συνεργασία με τους κατά τόπους Διευθυντές Εκπαίδευσης, με τους κατά τόπους Σχολικούς Συμβούλους ΕΑΕ και με τους Συμβούλους ΕΕΠ. Έργο τους είναι η διάγνωση, η θεραπευτική παρέμβαση, η χορήγηση φαρμακευτικής αγωγής, η παραπομπή παιδιών σε νοσηλευτικές μονάδες, η ενημέρωση των γονέων, η συνεργασία μαζί τους και η σύνταξη σχετικών εκθέσεων, για κάθε μαθητή που παρακολουθείται, τουλάχιστον μία φορά το χρόνο.

11. ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ36 ΜΟΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ
Πτυχίο μουσικοθεραπείας ή Πτυχίο Μουσικών Σπουδών από Πανεπιστήμια της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στη μουσικοθεραπεία.
Το ΕΕΠ του κλάδου ΠΕ36 τοποθετείται με διορισμό, μετάθεση ή απόσπαση σε αντίστοιχες με την ειδικότητά του θέσεις σε αυτοτελείς ΣΜΕΑΕ της προσχολικής, πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

ΚΛΑΔΟΣ ΔΕ1 ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Πτυχίο Τμήματος Προσχολικής Αγωγής για παιδιά με ειδικές ανάγκες ή τμήματος Κοινωνικών Φροντιστών Τ.Ε.Ε. Β’ κύκλου ή του αντίστοιχου Τμήματος ειδίκευσης Επιμελητών Κοινωνικής Πρόνοιας ή Νηπιοβρεφοκόμων των πρώην Τεχνικών Επαγγελματικών Λυκείων & Ενιαίων Πολυκλαδικών Λυκείων ή πτυχίο Προσχολικής Αγωγής Ημερήσιας Φροντίδας παιδιών με ειδικές ανάγκες Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) ή Προσχολικής Αγωγής Δραστηριοτήτων, Δημιουργίας και Έκφρασης Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.). Για τα δύο τελευταία απαιτείται βεβαίωση πιστοποίησης από τον ΕΟΠΠΕΠ.

  • 6 Μαΐου 2014, 00:06 | Ιωάννα

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 00:01 | Λια Α.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 23:59 | Νίκος Μ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 23:49 | Νικολέτα ΠΕ71

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 23:40 | Αλέξανδρος Κ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 23:19 | Κυριακή Δεμερτζή

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 23:10 | giota πε 71αναπληρ.8χρόνια

    Στηριζω τις θεσεις του σατεα!!!!

  • 5 Μαΐου 2014, 23:03 | Μαριανίκη Βλάχου

    Για την ειδικότητα ΠΕ 23 των Ψυχολόγων.
    Θα ήθελα να παρακαλέσω να επανεξεταστεί το θέμα της μοριοδότησης ορισμένων μεταπτυχιακών. Θα ήθελα να επισημάνω ότι υπάρχει το Μεταπτυχιακό Ειδίκευσης στην Κλινική Ψυχολογία. Διαρκεί 3 ακαδημαϊκά έτη, εισάγονται σε αυτό 15 άτομα κάθε δύο χρόνια μετά από εξαιρετικά απαιτητικές εξετάσεις. Η πρακτική άσκηση έχει διάρκεια 2.500 ώρες (3 ημέρες την εβδομάδα στο 2ο έτος και 5 ημέρες την εβδομάδα στο 3ο έτος). Πολλοί από εμάς που έχουμε φοιτήσει στο συγκεκριμένο μεταπτυχιακό, τουλάχιστον το ένα έτος της πρακτικής άσκησης την έχουμε ολοκληρώσει σε Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα ή σε Παιδοψυχιατρικά τμήματα δημόσιων Νοσοκομείων. Επομένως, έχουμε αποκτήσει γνώσεις που σχετίζονται με τη διάγνωση, τη διαφοροδιάγνωση της ψυχοπαθολογίας των παιδιών και των εφήβων, καθώς και με τη θεραπεία-παρέμβαση. Παράλληλα, μέσα στο πρόγραμμα σπουδών, μπορεί να δει κάποιος ότι για ένα ολόκληρο έτος γίνεται εκπαίδευση στη χορήγηση και ερμηνεία πολλών ψυχομετρικών εργαλείων μεταξύ των οποίων διδάσκονται και αυτά που είναι κατάλληλα για παιδιά και εφήβους. Ειδικότερα, το Πρόγραμμα αυτό αποσκοπεί στην κατάρτιση στελεχών-ειδικών σε θέματα Κλινικής Ψυχολογίας, δηλαδή, σε μεθόδους πρόληψης και αξιολόγησης-διάγνωσης με ψυχοτεχνικά μέσα, καθώς και σε μεθόδους παρέμβασης σε άτομα, οικογένειες και ομάδες που παρουσιάζουν ψυχικές δυσλειτουργίες και διαταραχές. (ΦΕΚ 305, τ. Β’/7/5/1996 και ΦΕΚ 8871, τ.Β’ αρ.φυλ.415/26/3/2007). Πιστεύω ότι ο Κλινικός ψυχολόγος εκπαιδεύεται για να μπορεί να ασκεί το έργο του σε όλους τους πληθυσμούς. Είναι καλό να θυμόμαστε ότι σε πλαίσια όπως είναι τα ΚΕΔΔΥ και οι ΕΔΕΑΥ, ο ψυχολόγος καθημερινά βρίσκεται σε επικοινωνία και με ενήλικους όπως είναι οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί και όχι μόνο με παιδιά. Γνωρίζουμε όλοι, πόσο ευαίσθητοι είναι οι γονείς όταν το παιδί τους αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα και πόσο απαραίτητο είναι ο Ψυχολόγος να μπορεί κάθε στιγμή να επιστρατεύει τις κατάλληλες δεξιότητες προκειμένου να τους βοηθήσει και να τους κατευθύνει κατάλληλα.
    Πρέπει όμως να υπογραμμίσω ότι υπάρχουν μεταπτυχιακά που έχουν τον τίτλο της Κλινικής Ψυχολογίας αλλά όχι της ειδίκευσης. Διαρκούν συνήθως ένα έτος και γίνονται στο εξωτερικό. Σε αυτές τις χώρες υπάρχουν και τα μεταπτυχιακά ειδίκευσης τα οποία διαρκούν τουλάχιστον 3 χρόνια. Δεν είναι το ίδιο με αυτά που διαρκούν ένα έτος.
    Αυτό το αναφέρω σε περίπτωση που μοριοδοτηθεί και το Μεταπτυχιακό Ειδίκευσης στην Κλινική Ψυχολογία. Πιστεύω ότι είναι άδικο να παίρνουν τα ίδια μόρια δύο μεταπτυχιακά επειδή απλά και μόνο έχουν τον ίδιο τίτλο ενώ έχουν πάρα πολλές διαφορές.
    Νομίζω ότι θα ήταν χρήσιμο οι αρμόδιοι που αποφασίζουν για τα κριτήρια της ειδικότητας ΠΕ 23 των Ψυχολόγων να εξετάσουν και να συγκρίνουν τα προγράμματα σπουδών των μεταπτυχιακών ειδίκευσης της Σχολικής Ψυχολογίας και της Κλινικής Ψυχολογίας. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί το Μεταπτυχιακό της Σχολικής Ψυχολογίας μοριοδοτείται αποκλειστικά και μόνον αυτό ή γιατί πέρυσι δημιουργήθηκε ο κύριος πίνακας και ο επικουρικός.
    Τέλος, θεωρώ ότι είναι άδικο να μοριοδοτούνται τα σεμινάρια επιμόρφωσης και να μην μοριοδοτούνται μεταπτυχιακά όπως αυτό που περιγράφω παραπάνω.
    Σας ευχαριστώ

  • 5 Μαΐου 2014, 23:02 | ΜΑΡΙΑΝΘΗ

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 22:54 | Φωτεινή Σ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 22:19 | Ευαγγελία Κατεμίδου

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 21:58 | Πούλιου Αργυρώ

    Αξιότιμη επιτροπή σύνταξης του νομοσχεδίου,
    Στηρίζω τις θέσεις των Συλλόγων Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής.
    Με εκτίμηση,
    Πούλιου Αργυρώ

  • 5 Μαΐου 2014, 21:29 | ΜΑΡΙΑΝΑΠΕ71

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 21:25 | Ζωή Κ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 21:17 | Κωνσταντίνα Ν.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 21:15 | ΒΙΡΓΙΝΙΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 21:15 | EM

    Συμφωνώ με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 21:00 | ΜΑΝΤΖΑΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 20:16 | Αμανατιάδου Κατερίνα

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 20:10 | Μαρία Χ.

    «Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ».

  • 5 Μαΐου 2014, 20:03 | Βιβή Σταματούκη

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 19:51 | ΔΩΡΑ ΜΑΥΡΙΚΗ ΠΕ71

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 19:49 | Ηλίας Κίσας

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 19:44 | Golightly

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 19:34 | ΣΚΟΥΡΛΕΤΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΕ71

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 19:33 | Μάγδα Π

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 19:20 | Μαρία Κουτσ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 19:19 | Κωνσταντίνος Σ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 19:09 | Βασω

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 18:31 | Γεωργία Δ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 18:18 | Μαρία Τ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 18:10 | Τσινικας Κων/νος

    Στηρίζω τις θέσεις των
    ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 18:04 | ΣΟΦΙΑ p.e. 71

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 18:04 | ΕΙΡΗΝΗ

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 17:57 | ΙΩΑΝΝΑ ΠΕ71

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 17:54 | Αλεξάνδρα Καραμάνη

    «Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ»

  • 5 Μαΐου 2014, 17:50 | Δέσποινα Π.Ε 71 (7 χρόνια αναπλήρωσης))

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 17:11 | Αγγελική

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 17:02 | ΙΣΜΗΝΗ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 17:00 | MINA

    Στηρίζω τις θέσεις των
    ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 16:27 | ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!!

  • 5 Μαΐου 2014, 16:27 | Εφη

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 16:22 | μαρια

    Στηρίζω τις θέσεις των
    ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 16:22 | Αθανασία – Πολυξένη Σαββοπούλου

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 16:20 | Ελένη Σεφέρογλου

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 16:04 | Βάνια

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 15:48 | Κεφαλά Αγγελική

    Δεδομένου οτι δεν υφίστανται Πανεπιστημιακές σπουδές στον τομέα της λογοθεραπείας στην χώρα μας και το κενό αυτό καλύπτεται από το διετές μεταπτυχιακό του Πανεπιστημίου Αθηνών και αναφέρεται σε άτομα που είναι κάτοχοι πτυχίων συναφών ειδικοτήτων,θεωρώ οτι είναι αξίωση πλέον να συμπεριληφθούν στο ΠΕ 21.

  • 5 Μαΐου 2014, 14:26 | Ελένη Κ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 14:17 | Κωνσταντίνος

    Αγαπητέ Δημήτρη,

    αν τα μεταπτυχιακά του εξωτερικού είναι πληρωμένα (εσύ το είπες), τότε τί να κάνουμε, με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά κι έτσι παίρνει η μπάλα και τα της Ελλάδας… Εγώ δεν φταίω, η ισοτιμία βλέπεις…..

    Σου έχω γράψει επίσης στα σχόλια στο άρθρο 24 επί των θέσεών σου, πλην όμως αποφεύγεις να απαντήσεις…προφανώς λόγω έλλειψης επιχειρημάτων;

    Και στο άρθρο αυτό; Προφανώς λόγω έλλειψης επιχειρημάτων;

    Άσε τις κραυγές και δες την πραγματικότητα!

    Σεβόμενος το λόγο για τον οποίο είμαστε εδώ καθώς και στους λοιπούς που γράφουν τις απόψεις τους, δε θα ασχοληθώ άλλο μαζί σου, καθόσον δεν δύνασαι να παραδεχτείς τίποτα άλλο παρά μόνο την πρόταξη των σχολικών επειδή αυτό είναι το ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΣΟΥ, για το οποίο ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ!
    Μπορείς να το αντιληφθείς και ως αδυναμία, δεν με αφορά, ειλικρινά, προσγειώσου και δες την πραγματικότητα έστω κι αν είσαι αναγκασμένος να υποστείς την ανατροπή του πίνακα κατάταξης στον οποίο εσύ ή/και δικό σου πρόσωπο είχατε καλή σειρά λόγω…..μεταπτυχιακού!

    Σ’ ευχαριστώ.

  • 5 Μαΐου 2014, 13:56 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΠΑΡΙΣΣΑΚΟΣ

    Πρώτον, επι της ουσίας δεν έχεις καμία απάντηση (ως συνήθως)!
    Δεύτερον καλό είναι να απαντάς εφόσον είσαι πρώτα καλά ενημερωμένος!! Υπάρχουν στην ΕΛΛΑΔΑ προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών με ειδίκευση στη Σχολική Ψυχολογία όπου ούτε στον καναπέ σου κάθεσαι, ούτε σου το φέρνει το πτυχίο κάποιος στο σπίτι! Με εξετάσεις για να εισαχθείς στο μεταπτυχιακό, σκληρή δουλειά για να πάρεις το μεταπτυχιακό!! (π.χ. Μεταπτυχιακό στη Σχολική Ψυχολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Μεταπτυχιακό στην Εξελικτική και Σχολική Ψυχολογία στη Θεσσαλονίκη). Μην υποβιβάζεις σκόπιμα τους σχολικούς ψυχολόγους για να δημιουργείς εντυπώσεις!! Αν κάποιοι τρέχουν απο τον πανικό τους να πάρουν πληρωμένα (συμφωνώ) μεταπτυχιακά στο εξωτερικό αυτό είναι άλλο ζήτημα και δεν αφορά τη συντριπτική πλειοψηφία των σχολικών ψυχολόγων!!!
    Βέβαια όταν υπάρχει έλλειψη επιχειρημάτων καταφεύγουμε σε άναρθρες κραυγές για να κρύψουμε τη γύμνια μας, μιλώντας υποτιμητικά και προσβλητικά για τους άλλους!!
    Όσοι μας διαβάζουν έχουν βγάλει τα συμπεράσματά τους, εφόσον δεν έχουν παρωπίδες…(όπως λες κι εσύ!)