Άρθρο 22: Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ΕΑΕ

1. Αν για οποιαδήποτε αιτία απουσιάζουν από ΣΜΕΑΕ Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εκπαιδευτικοί ή δημιουργηθούν έκτακτα λειτουργικά κενά κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, προσλαμβάνονται, με αίτησή τους, προσωρινοί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου. Αν οι προβλεπόμενες από το πρόγραμμα ώρες διδασκαλίας και ασκήσεων στο ίδιο σχολείο της ίδιας πόλης ή περιοχής μετάθεσης δεν δικαιολογούν την πρόσληψη αναπληρωτή πλήρους ωραρίου, προσλαμβάνονται αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου ή ωρομίσθιοι, σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία. Οι αποδοχές που καταβάλλονται στους προσλαμβανομένους ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς υπολογίζονται με το γινόμενο των μηνιαίων αποδοχών του εισαγωγικού κλιμακίου με το κλάσμα που έχει αριθμητή τις δεδουλευμένες ώρες και παρανομαστή τις ώρες του πρωτοδιόριστου του κλάδου τους. Η προϋπηρεσία αυτών υπολογίζεται με την αναγωγή του συνόλου των δεδουλευμένων ωρών σε έτη, μήνες, ημέρες.

2. Η πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών στις ΣΜΕΑΕ Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης γίνεται βάσει πινάκων κατάταξης, οι οποίοι συντάσσονται ανά κλάδο ή ειδικότητα για κάθε σχολικό έτος από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Οι ανωτέρω πίνακες συντάσσονται σύμφωνα με τη σειρά που έχουν οι εκπαιδευτικοί στους τελικούς πίνακες.

3. Για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΑΕ συντάσσεται ένας πίνακας υποψηφίων εκπαιδευτικών ΕΑΕ στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Στον πίνακα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΑΕ προηγούνται οι εκπαιδευτικοί ΠΕ61 και ΠΕ71 κατατασσόμενοι και συγκρινόμενοι μεταξύ τους με την ημερομηνία κτήσης πτυχίου και την προϋπηρεσία. Σε περίπτωση ισοψηφίας λαμβάνεται υπόψη ο βαθμός του πτυχίου. Εν συνεχεία ακολουθούν οι ΠΕ60.50 και οι ΠΕ70.50 κατατασσόμενοι με τα παρακάτω κριτήρια.
Επίσης, οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50». κατατάσσονται με τα ίδια παρακάτω κριτήρια.

i) Ακαδημαϊκά κριτήρια:

α) Ο βαθμός του πτυχίου: για πτυχία με βαθμολογική κλίμακα από ένα (1) έως δέκα (10) υπολογίζεται μια (1) μονάδα για κάθε βαθμό του πτυχίου πάνω από το βαθμό πέντε (5), καθώς και κλάσματα αυτής με αναγωγή στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο. Σε περίπτωση που η κλίμακα είναι διαφορετική, ο βαθμός υπολογίζεται με αναγωγή στην κλίμακα αυτή.
β) είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος στην ΕΑΕ, έξι (6) μονάδες
γ) είναι κάτοχοι τίτλου μεταπτυχιακών σπουδών στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία, τρεις (3) μονάδες
δ) είναι κάτοχοι δευτέρου μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην ΕΑΕ, διαφορετικού γνωστικού αντικειμένου από το πρώτο, δύο (2) μονάδα
ε) είναι κάτοχοι δευτέρου τίτλου σπουδών στην ΕΑΕ, διαφορετικού γνωστικού αντικειμένου από το πρώτο, μιάμιση (1,5) μονάδα
στ) είναι κάτοχοι τίτλου διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ στα Διδασκαλεία της ημεδαπής ή ισότιμου τρεις (3) μονάδες
ζ) είναι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης πιστοποιημένης ετήσιας επιμόρφωσης στην ΕΑΕ που υλοποιείται από Πανεπιστήμια μιάμιση (1,5) μονάδα.
η) είναι κάτοχοι δευτερεύουσας ειδικότητας στην Ειδική Φυσική Αγωγή για τους πτυχιούχους ΤΕΦΑΑ μία (1) μονάδα.

Για να είναι μια ετήσια επιμόρφωση στην ΕΑΕ πιστοποιημένη, θα πρέπει να ισχύουν τα εξής:
1) να λειτουργεί στο πανεπιστήμιο που θα υλοποιεί την ετήσια επιμόρφωση προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών απόλυτα σχετικό με την ΕΑΕ,
2) η επιμόρφωση να περιλαμβάνει 300 ώρες θεωρητικής κατάρτισης και 120 πρακτικής άσκησης σε δομές ΕΑΕ ή ΚΕΔΔΥ,
3) τουλάχιστον το 80% των μαθημάτων του προγράμματος να είναι απόλυτα σχετικό με την ΕΑΕ,
4) τουλάχιστον το 15% των μαθημάτων του προγράμματος να καλύπτει την περιοχή των Υποστηρικτικών Τεχνολογιών Πληροφορικής στην ΕΑΕ και στο προσβάσιμο εκπαιδευτικό υλικό και
5) τουλάχιστον το 70% των μαθημάτων του προγράμματος να διδάσκονται από μέλη ΔΕΠ ή διδάκτορες που το γνωστικό αντικείμενό τους ή το διδακτορικό τους (στην περίπτωση των διδακτόρων) είναι απόλυτα σχετικό με την ΕΑΕ, ενώ το υπόλοιπο 30% των μαθημάτων να διδάσκεται από αναγνωρισμένου κύρους επιστήμονες με ειδικά προσόντα και σχετικό δημοσιευμένο έργο ή από ή ειδικούς εκπαιδευτές (π.χ. πληροφορικοί Υποστηρικτικών Τεχνολογιών ΑμεΑ, δάσκαλοι κινητικότητας για τυφλούς…). Το ΙΕΠ θα εγκρίνει ή όχι τις προτεινόμενες για πιστοποίηση ετήσιες επιμορφώσεις ελέγχοντας την κάλυψη των παραπάνω απαιτήσεων.
Σεμινάρια αποδεδειγμένης ετήσιας διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών στην ΕΑΕ, που θα έχουν υλοποιηθεί μέχρι τις 30/08/2014, από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων μοριοδοτούνται με μία (1) μονάδα.
Στις περιπτώσεις που υποψήφιος είναι κάτοχος διδακτορικού και μεταπτυχιακού τίτλου στο ίδιο αντικείμενο, μοριοδοτείται μόνον ο διδακτορικός τίτλος.

ii) Πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία σε δομές ΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ
Η προϋπηρεσία για κάθε μήνα μοριοδοτείται με 0,20 μονάδες .
Υπολογίζεται το σύνολο της προϋπηρεσίας σε μήνες πολλαπλασιαζόμενο επί 0,20
Προϋπηρεσία μεγαλύτερη των δεκαπέντε (15) ημερών στρογγυλοποιείται σε μήνα. Προϋπηρεσία μικρότερη των δεκαπέντε (15) ημερών δεν υπολογίζεται.

iii) Κοινωνικά κριτήρια
− Η επ’ αόριστον αναπηρία σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%), σε μια μόνο αναπηρία και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εργασία (εκπαιδευτικό έργο), τρεις (3) μονάδες
− Η επ’ αόριστον αναπηρία εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω, σε μία μόνο αναπηρία τέκνου ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ σύμφωνα με όσα ορίζει ο ν. 3863/2010: δύο (2) μονάδες για το πρώτο, τρεις (3) μονάδες για το δεύτερο και πέντε μονάδες (5) για το τρίτο τέκνο.
− Η ύπαρξη περισσότερων των τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν δυο (2) μονάδες.

Η σειρά κατάταξης των συμμετεχόντων στον τελικό πίνακα προσδιορίζεται από τις μονάδες που συγκέντρωσαν, από ακαδημαϊκά κριτήρια, από την προϋπηρεσία τους ως εκπαιδευτικοί και από κοινωνικά κριτήρια.

4. Εφόσον δεν καλύπτονται οι θέσεις με εκπαιδευτικούς με τα παραπάνω προσόντα προσλαμβάνονται εκπαιδευτικοί που έχουν προϋπηρεσία μεγαλύτερη των δέκα (10) μηνών διδακτικών, η οποία αποκτήθηκε από πρόσληψη στην ΕΑΕ μέσω του ενιαίου πίνακα αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης. Σε περίπτωση που εξακολουθούν να υπάρχουν κενές θέσεις των κλάδων ΠΕ71 και ΠΕ70.50 δασκάλων ΕΑΕ προσλαμβάνονται αναπληρωτές από τους πίνακες υποψήφιων αναπληρωτών ΕΑΕ των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ60.50 Νηπιαγωγών ΕΑΕ, αντίστοιχα, οι οποίοι: α) τοποθετούνται στην προκαταρκτική τάξη και στις τάξεις Α΄ και Β΄ των ειδικών δημοτικών σχολείων και β) παρέχουν παράλληλη στήριξη − συνεκπαίδευση σε μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των τάξεων Α΄ και Β΄ των λοιπών δημοτικών σχολείων. Η προϋπηρεσία των προσλαμβανομένων σύμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο προσμετράται στους κλάδους και ΠΕ61 και ΠΕ60.50 Νηπιαγωγών ΕΑΕ, αντίστοιχα.

5. Στη πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων κατά περιοχή πρόσληψης και εφόσον εξακολουθούν να υπάρχουν κενές θέσεις, αυτές καλύπτονται από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης.

6. Οι εκπαιδευτικοί ΕΑΕ οι οποίοι διαθέτουν επιπλέον εξειδίκευση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) και στην Ελληνική γραφή braille (ΕΓΒ), τοποθετούνται ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου ή ως ωρομίσθιοι κατά προτεραιότητα σε σχολικές μονάδες κωφών και τυφλών. Δημιουργούνται δύο (2) πίνακες. Ο ένας περιλαμβάνει αυτούς που έχουν επάρκεια στην ΕΝΓ και ο άλλος στην ΕΓΒ. H πιστοποίηση γίνεται με βάση την παράγραφο 3 του άρθρου 7 του παρόντος νόμου

  • 6 Μαΐου 2014, 10:30 | ΠΟΠΗ

    Προς το Μάριο. Κρίμα να γράφεις αυτά για τους αποφοίτους ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ. Οι σχολές αυτές λειτουργούν και υπάρχουν στο Ελληνικό Κράτος. Ζήτησε να τις καταργήσουν αν τις θεωρείς ΑΜΦΙΒΟΛΕΣ. Σταματήστε πια να μας λασπολογειτε και αποδεχτείτε ότι μόνο στην Ειδική Αγωγή ισχύει το παράλογο τα μεταπτυχιακά να προτάσσονται. Αυτή η αδικία πρέπει να διορθωθεί επιτέλους!!!!! Μόνο στους πίνακες Ειδικής Αγωγής ισχύει αυτό και σε κανέναν άλλο πίνακα!!!! Να υπάρξει ισονομία!!! Αυτό ζητάμε!!!!! Ίση και δίκαιη μεταχείριση!!!! Υπάρχουμε στο χώρο 12 χρόνια τώρα και έχουμε συνεργαστεί άψογα με εκπαιδευτικούς πολλών ειδικοτήτων. Αν δε θέλετε να συνεργαστείτε μαζί μας, εμείς θα συνεχίσουμε υπεύθυνα και με σοβαρότητα να κάνουμε τη δουλειά που επιλέξαμε και όχι τη δουλειά που διαλέξαμε απλά και μόνο για να βρούμε μια θέση μια που δεν έχουμε καλή σειρά στον πίνακα της γενικής…..

  • 6 Μαΐου 2014, 10:24 | Antonis

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 6 Μαΐου 2014, 10:23 | Ναντια

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 10:23 | Θεοχαροπούλου Κωνσταντινα

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 10:19 | Σταματης Θυμακης

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ και την πρόταση του Παρασκευα Θυμακη,

  • 6 Μαΐου 2014, 10:16 | Σταματης Θυμακης

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ και την πρόταση του κ. θυμάκη Παρασκευά.

  • 6 Μαΐου 2014, 10:15 | Παναγιώτα Γιαννέλου

    Στηρίζω την επίσημη θέση των ΣΑΤΕΑ για το συγκεκριμένο άρθρο.

  • 6 Μαΐου 2014, 10:13 | Σταματης Θυμακης

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ και την πρόταση του κ. Παρασκευά Θυμάκη.

  • 6 Μαΐου 2014, 10:12 | Κωνσταντινος Χρυσικοπουλος

    καθε χωρα εχει το δικο της εκπαιδευτικο συστημα.βλεπω οτι αναφερουν συναδελφοι οτι δεν ισχυει πουθενα η προταξη αναπληρωτων με βασικο πτυχιο.ας μου απαντησουν τοτε σε αυτες τις χωρες τα σχολεια ειναι δημοσια;ιδιωτικα;υπαρχει πινακας αναπληρωτων με κριτηρια;

    συμφωνω με τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ.ενα μεγαλο μπραβο στα παιδια που εως τωρα ειναι απο τους λιγους που σχολιασανε ΑΡΘΡΟ -ΑΡΘΡΟ το νεο νομοσχεδιο.αυτο σημαινει αγαπη για το εργο σου και για τα παιδια.

    Ας ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ επιτελους η αδικια χρονων στην Ειδικη Αγωγη.ας ισχυσει το πλαισιο οπως σε ολους τους κλαδους.

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 10:11 | Ελίζα Χα

    Aπαράδεκτη η κατάργηση του πίνακα Α. Οι εκπαιδευτικοι με αναπηρία χρειάζονται στηριξη, να είναι κοντά σε Νοσοκομεία, ιατρικά κέντρα κτλ, ως εκ τούτου να διευκολύνονται να υπηρετούν σε μεγάλες πόλεις ή κοντα στο σπίτι τους κτλ.
    Είναι αυτονόητο νομίζω οτί δεν μπορείς να στείλεις τον άνθρωπο με αναπηρία να δουλέψει μακκριά από δομές Υγείας– δεν του φτάνει η αναπηρία του, μπορεί να χρειάζεται να κάνει και 1,5 ώρα δρόμο για να πάει σχολείο, ή να πρέπει να νοικιάζει στην επαρχία (πχ Κυκλαδες) και να μην έχει πρόσβαση σε αυτά που χρειάζεται?
    Είναι ζήτημα ζωής, σεβασμού και αξιοπρέπειας.
    Δε νομίζω να ενοχλούν κανέναν αυτα τα έρμα τα 45 άτομα που υπηρετούν απο πίνακα Α. Για τα αυτονόητα φτάσαμε να μιλάμε.

  • 6 Μαΐου 2014, 10:08 | ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΚΙΤΖΙΔΗΣ

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 6 Μαΐου 2014, 09:57 | ΜΑΡΙΑ

    Μη πετάτε στον κάλαθο των αχρήστων τον κόπο όλων αυτών με μεταπτυχιακές ή διδακτορικές σπουδές.Όχι άλλοι πειραματισμοί στην ειδική αγωγή! εδώ και μια δεκαετία χτίζουμε προσόντα έτσι όπως εσείς τα ζητήσατε!

  • 6 Μαΐου 2014, 09:56 | marios

    Διαφωνώ με τις παράλογες θέσεις των ΣΑΤΕΑ!
    Η αναγνώριση των ακαδημαϊκών προσόντων αποτελεί κατάκτηση του ευρωπαϊκού πολιτισμού και της παιδείας και αποτελεί κοινή πρακτική σε όλες τις χώρες της ευρωπαϊκής ένωσης.. Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα που με το νέο σχέδιο νόμου υποβαθμίζει τους διδάκτορες και προάγει απλούς απόφοιτους σχολών.

    Οι απόφοιτοι αυτών των αμφίβολων σχολών στο βωμό του προσωπικού τους κέρδους συκοφαντούν με όποιο μέσο τους δίνεται, προσπαθώντας να μειώσουν τις γνώσεις και τα προσόντα, προάγοντας το βασικό τους πτυχίο. Πρόσφατα έφτασαν στο σημείο να δημιουργήσουν και κοινωνικές ιστορίες θίγοντας για άλλη μια φορά εκατοντάδες αξιόλογους ανθρώπους!

    Ως πότε θα συνεχίσουμε να ανεχόμαστε τέτοιους φτηνούς τρόπους αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης;; Ως πότε θα συνεχιστεί ή λασπολογία τους για τις σπουδές μας;;
    Είναι κρίμα άνθρωποι σαν αυτούς που το δημιούργησαν να βρίσκονται κοντά σε μικρά παιδιά..
    Είναι κρίμα άνθρωποι σαν αυτούς που μας απειλούν σε προσωπικό επίπεδο, επειδή έχουμε μεταπτυχιακό ή επειδή τολμάμε να λέμε τη γνώμη μας, η οποία δεν τους αρέσει, να είναι ειδικοί παιδαγωγοί!

    Κανένας συνάδελφος γενικής αγωγής δεν θα θελήσει μετά από αυτό το αισχρό κατασκεύασμα να συνεργαστεί μαζί τους, κανένας δεν θα τους εμπιστευτεί!
    Τέτοιους εκπαιδευτικούς θέλετε δίπλα στα παιδιά μας; χωρίς αρχές και επίπεδο;;

    Ζητάμε:
    -ΙΣΑΞΙΑ μοριοδότηση σε όλους! Καμιά πρόταξη κανενός!Το μόνο δίκαιο!!
    -να επανεξεταστεί τη μοριδότηρη της προϋπηρεσίας και να γίνει 0,05-0,1
    -να δοθεί επιτέλους ένα τέλος στα σεμινάρια

  • 6 Μαΐου 2014, 09:51 | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΡΓΕΤΑΚΗ

    Στηρίζω τις θέσεις των Συλλόγων Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΣΑΤΕΑ) και την πρόταση του κ. Παρασκευά Θυμάκη

  • 6 Μαΐου 2014, 09:47 | BIKY ΑΛΤΑΝΟΠΟΥΛΟΥ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.

  • 6 Μαΐου 2014, 09:44 | Μαρία Mόσχου

    Στηρίζω τις προτάσεις των ΣΑΤΕΑ!

  • 6 Μαΐου 2014, 09:42 | ΕΙΡΗΝΗ ΜΠΡΑΟΥΔΑΚΗ

    Στηρίζω τις θέσεις των Συλλόγων Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΣΑΤΕΑ) και την πρόταση του κ. Παρασκευά Θυμάκη.

  • 6 Μαΐου 2014, 09:41 | kiki

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 09:36 | Χριστίνα

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!!!
    Η ειδική αγωγή είναι ένας κλάδος που διεκδικεί τα αυτονόητα δικαιώματα που έχουν όλοι οι άλλοι και το κράτος οφείλει να τον δικαιώσει εφόσον αυτό ίδρυσε αντίστοιχες σχολές, δεν τις φτιάξαμε μόνοι μας για να δέχονται την αμφισβήτηση του καθένα. Ακόμη λόγω της φύσεως του αντικειμένου δεν σημαίνει πως πρέπει να αντιμετωπίζεται ως φιλανθρωπικό ίδρυμα για να βρουν καταφύγιο 10.000 άνεργοι παιδαγωγοί οι οποίοι δεν προβληματίζονταν καθόλου για την ανεργία και τον αποκλεισμό των ειδικών παιδαγωγών από το ίδιο τους το αντικείμενο τόσα χρόνια. Δεν αρκεί όπως προ ειπώθηκε να έχεις στη σχολή σου «κάποια μαθήματα ειδικής αγωγής ανάμεσα σε άλλα» ενώ τα υψηλά μόρια μιας σχολής δεν είναι πάντα αντιπροσωπευτικά άλλα εξαρτώνται από τις συνθήκες της εποχής κάτι που φαίνεται και από τα σκαμπανεβάσματα των παιδαγωγικών. Τέλος είναι τραγελαφικό το αίτημα να τοποθετούνται οι ειδικοί παιδαγωγοί μόνο σε ειδικά σχολεία γιατί αυτό είναι κάτι που κάνει ξεκάθαρο πως η αγάπη των υπολοίπων για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες περιορίζεται στα ελαφριά μόνο περιστατικά!

  • 6 Μαΐου 2014, 09:31 | ΕΙΡΗΝΗ ΣΕΙΤΑΡΙΔΟΥ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 09:27 | Μαρία Τ.

    Ιωάννα κάνεις λάθος. Στα τμήματα ένταξης σαφώς και δεν πηγαίνουν μόνο παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Προσωπικά στο παρελθόν είχα παιδιά με νοητική ,με συνδρομο down κ με αυτισμό. Επίσης φέτος έχω αμβλύωπα μαθητή που η παράλληλη του ήρθε μόλις πριν μια εβδομάδα.

  • 6 Μαΐου 2014, 09:24 | Κατερίνα ΠΕ 71

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 6 Μαΐου 2014, 09:23 | Φαίη ΠΕ71

    Συμφωνώ απόλυτα με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 09:21 | Ιωαννα

    Γραφετε οι ΣΑΤΕΑ ΟΤΙ ΣΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ …ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΥΤΕΙ ΤΙ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ .ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΤΑ ΕΧΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΙ…ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ…ΤΩΡΑ ΤΟ ΑΝ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ….Ε….ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ…ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΟΣΤΙΖΑΝ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΑΥΡΟΙ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ …ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΙ ΑΞΙΟΙ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.

  • 6 Μαΐου 2014, 09:21 | βασιλικη κερμελιδη

    στηριζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 09:15 | ΧΡΥΣΑΝΘΗ Ζ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 6 Μαΐου 2014, 09:11 | Ντάσιου Μαρία

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 09:11 | Σακης

    ΝΑ ΜΗΝ καταργηθεί ο Ά πίνακας.Άδικο αυτό που συμβαίνει να μην προτάσσεται κανένας. Να μοριοδοτούμαστε όλοι με τα τυπικά μας προσόντα και την προϋπηρεσία.

  • 6 Μαΐου 2014, 09:07 | ΧΡΙΣΤΙΝΑ

    ΣτηρΊζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 09:00 | Ιωαννα

    Κυριες και κυριοι .. Σας παρακαλω να επαναξετασετε το θεμα της προταξης των πε71 δεν ειναι δικαιο ουτε νομιμο. Οι θεσεις για τα Τ.Ε . .τμηματα ενταξης στα δημοτικα ανηκουν αποκλειστικα στους δασκαλους γενικης με μεταπτυχιακο η ειδικευση στην ειδ. αγωγη. Τα παιδια που φοιτουν εκει εχουν απλες μαθ.δυσκολιες..διοτι πολλα απ αυτα δεν εχουν βοηθεια απο το σπιτι. Ο δασκαλος της ενταξης πρεπεινα γνωριζει το προγραμμα ολων των ταξεων του γενικου σχολ. και να διδαξει τον μαθητη με πιο απλο τροπο τα μαθηματα και ετσι να ακολουθει την ταξη του. Ακουγονται πολκα τωρα τελευταια για τα μεταπτυχιακα, ειναι ντροπη διιτι αυτα τα κατεχουν Δασκαλοι και οχι καποιος ασχετος. Ο ειδικος παιδαγωγος πρεπει πρωτα να εχει γενικη παιδεια και μετα ειδικευση για την ειδ. Αγωγη . Οπως θεσατε το σχεδιο νομου ,διαχωριζετε τα παιδια μας σε κανονοκα και παιδια με προβληματα, που αυτο ειναι μια αλλη κουβεντα ,για το ποιο βαζουμε ως μετρο για το κανονικο ατομο. ΣΑΣ παρακαλω λοιπον ,διορθωστε ςτην αδικια αυτη, τοποθετειστε ολου

  • 6 Μαΐου 2014, 09:00 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΕΝΕΡΓΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ!

  • 6 Μαΐου 2014, 09:00 | Γιάννης

    Μοριοδότηση της προϋπηρεσίας με ο,1 μόρια/μήνα.
    Μοριοδότηση του μεταπτυχιακού ειδικής αγωγής με 4 μόρια.
    Απαραίτητη η εκπαιδευτική επάρκεια για εισαγωγή στον πίνακα αναπληρωτών της ειδικής αγωγής καθώς και για μόνιμο διορισμό.
    Αντικατάσταση της μοριοδότησης του βαθμού πτυχίου με το έτος λήψης του πτυχίου.
    Προσμέτρηση και των μεταπτυχιακών σπουδών στην ειδικότητα του εκπαιδευτικού π.χ μεταπτυχιακό στην πληροφορική.

  • 6 Μαΐου 2014, 08:58 | Κυριακη

    Στηριζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ!!!

  • 6 Μαΐου 2014, 08:58 | Σοφία

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ!

  • 6 Μαΐου 2014, 08:57 | Γιώργος

    Στροφή 180 μοιρών και απαξίωση κάθε προσπάθειας περαιτέρω εξειδίκευσης αποφοιτων Παιδαγωγικών Τμημάτων που πέρασαν στα Πανεπιστήμια με 19.000 μόρια και βλέπουν τα όνειρα τους να γκρεμίζονται και να μην υπάρχει προοπτική.

    Μαθήματα Ειδικής Αγωγής είχαμε και εμείς στα Πανεπιστήμια μας, όπως και θεατρολογίας, μουσικολογίας κτλ.

    Στη «γυμνασιοποίηση» του δημοτικού σχολείου, με τον αποκλεισμό των δασκάλων από τη διδασκαλία μουσικής, θεατρολογίας και σταδιακά και των δομών της ΕΑΕ, ενώ έχουν καταρτιστεί και με σπουδές μεταπτυχιακού επιπέδου στους τομείς αυτούς, μας φέρνουν στο σημείο να έχουμε από το καλοκαίρι 10.000 ΑΝΕΡΓΟΥΣ αγανακτισμένους δασκάλους!

  • 6 Μαΐου 2014, 08:57 | poly

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ..

  • 6 Μαΐου 2014, 08:48 | Galini S.

    Στηρίζω τις θέσεις των
    ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 08:38 | ΒΙΒΗ

    Συμφωνω κ στηριζω τις θεσεις του ΣΑΤΕΑ!!!!!

  • 6 Μαΐου 2014, 08:36 | Κατερίνα Ματθοπούλου

    Συμφωνώ με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 08:35 | Καλλη

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 08:31 | Βασιλική Μπριλλάκη

    Συμφωνώ και στηρίζω τις θέσεις των Συλλόγων Αποφοίτων Ειδικής Αγωγής (ΣΑΤΕΑ)και την πρόταση του κ.Παρασκευά Θυμάκη

  • 6 Μαΐου 2014, 08:28 | Πηνελόπη

    Στηρίζω τις θέσεις του συλλόγου ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 08:25 | Δέσποινα

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 6 Μαΐου 2014, 07:57 | ΜΑΡΙΑ ΜΑΓΑΛΙΟΥ

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!!!!

  • 6 Μαΐου 2014, 07:37 | ΕΛΛΗ ΙΑΚΩΒΟΥ

    ΟΧΙ ΣΤΟ ΑΔΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

  • 6 Μαΐου 2014, 07:36 | Ioanna

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 07:35 | Μαίρη

    Κ. Υπουργέ,

    θεωρώ ότι πρέπει να επανεξετάσετε το νομοσχέδιο της ειδικής αγωγής. Παρόλο που δεν εργάζομαι στον κλάδο, έχω όμως τα παιδιά μου στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση (νηπιαγωγείο-το ένα σε τμήμα ένταξης )και ως εκ΄τούτου με θίγει άμεσα αφού θεωρώ ότι μειώνει την εκπαίδευσή τους καθώς:
    1) Προτάσσονται όσοι τελειώνουν ένα προπτυχιακό τμήμα. Θα πρέπει να μοριοδοτηθούν όλοι με βάση τα ακαδημαϊκά τους κ.λπ. προσόντα, δίνοντας ιδιαίτερα βαρύτητα στις σπουδές στην Ανώτατη εκπαίδευση, μετά το κύριο πτυχίο τους. Δεδομένου, ότι μιλάμε για ένταξη και για γενικό σχολείο, δηλαδή ότι οι ειδικοί παιδαγωγοί θα εργάζονται μέσα στην τάξη θεωρώ ότι θα πρέπει σαφώς πρώτα να έχουν τελειώσει την γενική παιδαγωγική επιστήμη. Είναι καλό και για τα παιδιά χωρίς αναπηρία. Επίσης, είναι ανεπίτρεπτο να προσπερνάνε και να δουλεύουν σε αυτές τις τάξεις (που έχουν πιστέψτε με μεγάλες απαιτήσεις)άτομα μικρής ηλικίας, με ένα πτυχίο έναντι άλλων. Μοριοδότηση σε άλλους, με ιδιαίτερη βαρύτητα στις μεταπτυχιακές αλλά και διδακτορικές σπουδές. Επιπλέον χαμηλή μοριοδότηση στην προϋπηρεσία και όχι 0,20. Δεν δίνεται κίνητρο για δια βίου εκπαίδευση, αλλά και ‘νομιμοποιούνται’. όσους επέλεξαν έναν εύκολο δρόμο και την αυξημένη πριν χρόνια ζήτηση.
    2) Οχι άλλα σεμινάρια, όχι μοριοδότηση των παλιών αλλά και χαμηλή στα νέα. Η ποιότητα των γνώσεων που προσφέρουν δεν βοηθούν ούτε τα παιδιά με η χωρίς αναπηρία.

    Θέλουμε οι εκπαιδευτικοί μας να μην είναι εφοδιασμένοι και μορφωμένοι; Θέλουμε οι ειδικοί παιδαγωγοί που είναι μέσα στις γενικές τάξεις να μην είναι κάτοχοι και της γενικής και της ‘ειδικής’ παιδαγωγικής; Τα παιδιά με, αλλά και χωρίς αναπηρία θέλουνε ένα εκπαιδευτικό που να έχει μόνο προπτυχιακό τίτλο σπουδών; Θέλουμε να δίνουμε κίνητρα για δια βίου εκπαίδευση σε ανώτατο όμως επίπεδο;Θέλουμε όντως ένα ενταξιακό σχολείο;
    Σας παρακαλώ λοιπόν να λάβετε υπόψιν τα παραπάνω.

  • 6 Μαΐου 2014, 07:35 | ΑΝΊΤΑ ΧΡΙΣΤΆΚΗ

    ΚΎΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΈ ΕΊΝΑΙ ΠΑΡΆΔΟΞΟ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΕΝΟΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΝΑ ΥΠΕΡΤΕΡΟΥΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΚΑΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΕ ΤΑΞΗ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΤΙΜΑΤΑΙ.

  • 6 Μαΐου 2014, 07:22 | Κατερίνα

    Στηρίζω τις απόψεις των ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 07:03 | Αθηνά

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!!!!!!