Άρθρο 34: Έναρξη ισχύος

Η ισχύς του παρόντος νόμου αρχίζει από τη δημοσίευση του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά στις επί μέρους διατάξεις του.

Παραγγέλλομε τη δημοσίευση του παρόντος στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και την εκτέλεση του ως νόμου του Κράτους.

Κατά το σχολικό έτος 2014-2015 θα ισχύουν τα άρθρα και οι διατάξεις του νέου νόμου και ως εκ τούτου, οποιαδήποτε νομοθετική διάταξη αναφέρεται διαφορετικά σε προγενέστερες νομοθεσίες, καταργείται.

  • 5 Μαΐου 2014, 21:20 | EM

    Συμφωνώ με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 21:07 | ΜΑΝΤΖΑΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 20:59 | ΜΙΧΑΗΛ Σ

    Στηρίζω τις θέσεις των
    ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 20:31 | Αμανατιάδου Κατερίνα

    Ας ελπίσουμε ότι μετά από 12 χρόνια έλλειψης μόνιμου προσωπικού στην Ειδική Αγωγή,το σχολικό έτος 2014-2015 θα προσληφθούν οι κάτοχοι βασικού τίτλου σποδών στην Ειδική Αγωγή,όπως ισχύει και σε όλους τους κλάδους εκπαιδευτικών.
    Όποιος υποστηρίζει κάτι διαφορετικό δεν έχει καταλάβει πόσο μεγάλο κακό κάνει η εμπορευματοποίηση ακαδημαϊκών τίτλων στο χώρο της Ειδικής Αγωγής.

    Υποστηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 20:16 | Μαρία Χ.

    «Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ».

  • 5 Μαΐου 2014, 19:57 | Βιβή Σταματούκη

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 19:57 | Ηλίας Κίσας

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 19:55 | Golightly

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 19:42 | ΣΚΟΥΡΛΕΤΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΕ71

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 19:25 | Μαρία Κουτσ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 19:18 | ΣΟΦΙΑ

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 19:17 | ΣΟΦΙΑ p.e. 71

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 19:15 | Βασω

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 18:41 | Γεωργία Δ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 18:16 | Τσινικας Κων/νος

    Στηρίζω τις θέσεις των
    ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 18:05 | ΙΩΑΝΝΑ ΠΕ71

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 17:59 | Αλεξάνδρα Καραμάνη

    «Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ».

  • 5 Μαΐου 2014, 17:36 | Δέσποινα Π.Ε 71 (7 χρόνια αναπλήρωσης))

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 17:24 | Αγγελική

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 17:11 | ΤΑΣΟΣ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 16:41 | Αθανασία – Πολυξένη Σαββοπούλου

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 16:41 | Olga T.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 16:35 | ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!!

  • 5 Μαΐου 2014, 16:29 | Εφη

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 16:28 | μαρια

    Στηρίζω τις θέσεις των
    ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 16:16 | Βάνια

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 16:07 | ΡΑΝΙΑ

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ…

  • 5 Μαΐου 2014, 14:02 | ΜΑΡΙΑ Κ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • Αξιότιμε κ. Υπουργέ και κύριοι Υφυπουργοί,
    Τα παρόντα σχόλια αφορούν στην ειδικότητα των Καθηγητών Ειδικής Φυσικής Αγωγής (ΠΕ 11.01). Σας παρακαλούμε θερμά αν και το κείμενο είναι μεγάλο, να διαβάσετε προσεκτικά τα σχόλια μας και να λάβετε υπόψη σας τις παρατηρήσεις μας πριν την ψήφιση του νόμου. Το κείμενο είναι γραμμένο από Μέλη ΔΕΠ των ΤΕΦΑΑ της χώρας (ΔΣ Εταιρείας) και πριν σας κοινοποιηθεί έγινε κοινοποίηση και συζήτηση των θεμάτων από τα μέλη της εταιρείας μας και σας το παρόν κείμενο αποτελεί τη συλλογική έκφραση του κλάδου.

    Η Ελληνική Εταιρεία Θεραπευτικής Γυμναστικής και Ειδικής Φυσικής Αγωγής (www.eletefa.gr) αποτελεί από το έτος ίδρυσης της (2007), την κοινή έκφραση μελών ΔΕΠ όλων των ΤΕΦΑΑ της χώρας αλλά και όλων των Καθηγητών Φυσικής Αγωγής που έχουν επιλέξει να υπηρετούν τη συγκεκριμένη ειδικότητα που αφορά στα παιδιά, στους νέους και στους ενήλικες με αναπηρίες.
    Μελετώντας το προσχέδιο νόμου που τέθηκε σε διαβούλευση θα θέλαμε να αναφερθούμε σε μερικά καίρια σημεία του νόμου που αφορούν στην ειδικότητα ΠΕ 11.01 (Καθηγητές Ειδικής Φυσικής Αγωγής). Αρχικά, θα θέλαμε να τονίσουμε τη σημαντικότητα της αλλαγής του άρθρου 20 παράγραφος 1.5. Η κύρια ειδικότητα που δίνεται προπτυχιακά είναι πολύ σημαντικό να υπολογίζεται. Ωστόσο, δεν πρέπει να παραβλέψετε το γεγονός ότι υπάρχουν πολλοί απόφοιτοι με περαιτέρω εξειδίκευση-επιμόρφωση με μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς τίτλους στην Ειδική Φυσική Αγωγή. Αναγνωρισμένοι μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί τίτλοι δίνονται από όλα τα ΤΕΦΑΑ της χώρας που αποκτώνται μετά από διετείς έως και εξαετείς επιπλέον σπουδές και έρευνα στο χώρο της Ειδικής Φυσικής Αγωγής. Επομένως, είναι πολύ σημαντικό η κατάταξη των ΠΕ 11.01 να γίνεται με βάση το άρθρο 20 της παρ. 1.3 του νόμου 3899/2008 (περί τυπικών προσόντων) όπου δίνεται προτεραιότητα στους Κ.Φ.Α α) με διδακτορικό στην ΕΑΕ ή στην ΕΦΑ, β) μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ ή στην ΕΦΑ και γ) πτυχιούχους ΤΕΦΑΑ με κύρια ειδικότητα την «ΕΑΕ» ή την «Ειδική Φυσική Αγωγή-Θεραπευτική Γυμναστική» ή την «Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή» ή την «Προσαρμοσμένη Κινητική Αγωγή» ή την «Άσκηση σε Χρόνιες Παθήσεις και Αναπηρία». Θεωρούμε απόλυτα αξιοκρατικό να ισχύσει ότι στην παράγραφο 1.6 των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) με προέκταση «0.50» (να διαγραφεί το εκτός του κλάδου ΠΕ 11.01) και να αναγνωρίζονται οι μεταπτυχιακές σπουδές όπως προβλέπεται και για τις υπόλοιπες ειδικότητες. Εξάλλου, τα ΤΕΦΑΑ της χώρας μπορούν να δίνουν εξειδίκευση κατά το τελευταίο έτος σπουδών αλλά δεν είναι αμιγώς τμήματα Ειδικής Αγωγής και έτσι υποτιμάται και ο ρόλος των μεταπτυχιακών σπουδών που δίνεται από τα ίδια τα τμήματα. Επιπλέον, η ειδικότητα της Ειδικής Φυσικής Αγωγής άρχισε να αποκτάται στα ΤΕΦΑΑ της χώρας μετά το 1997. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι κάποιος που τελείωσε το 1996, έκανε μεταπτυχιακό και διδακτορικό στην ΕΦΑ και δούλεψε 10 χρόνια ως αναπληρωτής, θα βρίσκεται πίσω στην κατάταξη σε σχέση με έναν απόφοιτο του 2013 με κύρια ειδικότητα ΕΦΑ. Επιπλέον, αν ισχύσει ο νόμος με βάση το συγκεκριμένο προσχέδιο, ακόμη και μεταξύ 2 αποφοίτων με κύρια ειδικότητα κάποιος που τελείωσε το 2001 και έχει μεταπτυχιακό και διδακτορικό τίτλο, βρίσκεται πίσω στη σειρά κατάταξης από έναν πτυχιούχο του 2000 αφού η κατάταξή τους γίνεται με βάση το έτος κτήσης πτυχίου, απαξιώνοντας έτσι τις μεταπτυχιακές σπουδές.
    Άλλα καίρια σημεία που θίγουν την επιστήμη της Φυσικής Αγωγής και ιδιαίτερα της Ειδικής Φυσικής Αγωγής είναι σημεία στα άρθρα 04 και 13 (Διαγνωστικοί, αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείς και Ίδρυση και οργάνωση των ΚΕΔΔΥ, αντίστοιχα), 06 (φοίτηση) και 14 (Επιλογή σχολικών συμβούλων ΕΑΕ και ΕΕΠ). Πιο συγκεκριμένα, στη διεπιστημονική ομάδα αξιολόγησης των ΚΕΔΔΥ δεν υπάρχει Εκπαιδευτικός Ειδικής Φυσικής Αγωγής. Και ενώ οι κύριες αρμοδιότητες των ΚΕΔΔΥ, με βάση το νόμο, είναι η ανίχνευση και η διαπίστωση του είδους και του βαθμού των δυσκολιών καθώς και η κατάρτιση εξατομικευμένων ή ομαδικών προγραμμάτων διδακτικής υποστήριξης και δημιουργικής απασχόλησης των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο σύνολο των παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας, θεωρήθηκε ότι δεν είναι απαραίτητη η παρουσία Καθηγητή Ε.Φ.Α στη διεπιστημονική ομάδα! Διερωτόμαστε λοιπόν ποια ειδικότητα θα κάνει την κινητική αξιολόγηση αυτών των παιδιών! Η ανάπτυξη του παιδιού ξεκινά από τον κινητικό τομέα και οι αποκλίσεις σε κινητικές δεξιότητες αποτελούν τις πρώτες ενδείξεις διαταραχών που σχετίζονται σχεδόν με όλες τις ομάδες παιδιών με ΕΕΑ (όπως π.χ με Νοητική Ανεπάρκεια, Αυτισμό, Διαταραχή του κινητικού συντονισμού, Διάσπαση Προσοχής με Υπερκινητικότητα και πολλές άλλες). Στον κύκλο τόσο των προπτυχιακών, όσο και των μεταπτυχιακών σπουδών των Κ.Φ.Α με εξειδίκευση στην ειδική αγωγή γίνεται εκπαίδευση των φοιτητών στην ανίχνευση και αξιολόγηση των κινητικών δεξιοτήτων καθώς και στην έγκαιρη παρέμβαση και στο σχεδιασμό κατάλληλων προγραμμάτων ψυχοκινητικής ανάπτυξης. Εξάλλου, τα τρέχοντα προγράμματα σπουδών των ΤΕΦΑΑ της χώρας καθώς και η εκτεταμένη και αναγνωρισμένη στη διεθνή βιβλιογραφία έρευνα (www.scopus.com) που σχετίζεται με την αξιολόγηση και την παρέμβαση σε παιδιά και άτομα με αναπηρίες, αποδεικνύει περίτρανα την επιστημονική κατάρτιση των Κ.Ε.Φ.Α.
    Επίσης, ενώ υπάρχει πρόβλεψη στο άρθρο 6 (φοίτηση) για εκπαιδευτικό ΕΑ σε τάξη ένταξης ή παράλληλης στήριξης δεν ισχύει αυτό και για το μάθημα της Φ.Α. Με δεδομένη τη σημασία της κίνησης ως μέσο διαπαιδαγώγησης και ανάπτυξης της προσωπικότητας των παιδιών με αναπηρίες και της κυρίαρχης θέσης που κατέχει το μάθημα της Ειδικής Φυσικής Αγωγής διεθνώς (Ευρώπη και Η.Π.Α.), το οποίο συμπεριλαμβάνεται και θεωρείται ισότιμο με τα άλλα μαθήματα στα σχολεία και στα κέντρα εκπαίδευσης Ατόμων με Αναπηρία, θεωρούμε λυπηρό και άδικο για τους μαθητές με ΕΕΑ που φοιτούν στα τυπικά σχολεία τον έμμεσο αποκλεισμό τους από αυτό. Οι κινητικές διαταραχές που αποτελούν συνοδό πρόβλημα των περισσοτέρων παιδιών με ΕΕΑ γίνονται περισσότερο φανερές στο μάθημα της ΦΑ με αποτέλεσμα το μάθημα που αποτελεί εκτός από μέσο προαγωγής της υγείας, το σημαντικότερο μέσο κοινωνικοποίησης και ψυχαγωγίας των μικρών παιδιών, να τα «αναγκάζει» στην απομόνωση και στην περιθωριοποίηση. Εξάλλου, οι εκπαιδευτικές ανάγκες των συγκεκριμένων παιδιών στα τμήματα ένταξης ή παράλληλης στήριξης μπορούν να εξυπηρετηθούν μόνο από καθηγητές Ε.Φ.Α. που έχουν τις απαιτούμενες γνώσεις προσαρμογής και εξατομίκευσης της διδασκαλίας του μαθήματος Φυσικής Αγωγής στα πλαίσια του σχολικού περιβάλλοντος.
    Τέλος, στο άρθρο 14 για την Επιλογή Σχολικών Συμβούλων ΕΑΕ και Συμβούλων ΕΕΠ θεωρούμε απαραίτητο το διορισμό ΚΕΦΑ με αρμοδιότητα την επιστημονική καθοδήγηση των Κ.Φ.Α που υπηρετούν στις ΣΜΕΑ αλλά και στα τυπικά σχολεία και αντιμετωπίζουν παιδιά με διαταραχές στην κίνηση και στη συμπεριφορά. Κρίνουμε λοιπόν επιβεβλημένη την ανάγκη να ληφθούν υπόψη όλα τα παραπάνω ζητήματα που τέθηκαν και αφορούν στην ειδικότητα των Καθηγητών Φ.Α με κωδικό Π.Ε 11.01 και πιστεύουμε ειλικρινά στην ουσιαστική σας παρέμβαση για τη διόρθωση των δίκαιων και αξιοκρατικών αιτημάτων που σας εκθέσαμε.
    Με εκτίμηση
    Εκ μέρους του Δ.Σ και των μελών της Εταιρείας Θεραπευτικής Γυμναστικής και ΕΦΑ
    Γιαγκάζογλου Παρασκευή, Επίκουρη Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής, ΣΕΦΑΑ, ΑΠΘ
    Πρόεδρος Εαιρείας

  • 5 Μαΐου 2014, 11:00 | ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΠΕ 71 (9 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ)

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 4 Μαΐου 2014, 21:47 | Ελένη ΠΕ71

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!

  • 4 Μαΐου 2014, 21:35 | Μαρία

    Οι πε71/61 δεν μπορούν να αντικαταστήσουν το φιλόλογο, το μαθηματικό, το φυσικό ειδικής αγωγής σ ένα τμήμα ένταξης ή στην παράλληλη.Δεν μπορούν να τα ξέρουν όλα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, μην τα θέλουν όλα δικά τους

  • 4 Μαΐου 2014, 16:33 | Δέσποινα

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.
    Διαβάστε εδώ: http://www.satea.gr/wp-content/uploads/2014/05/%CE%95%CE%99%CE%94%CE%99%CE%9A%CE%97-%CE%91%CE%93%CE%A9%CE%93%CE%97_%CE%98%CE%95%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A3-%CE%A3%CE%91%CE%A4%CE%95%CE%91.pdf

    Να μην επιτραπεί η ισχύς των σεμιναρίων για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών ΕΑΕ.

  • 2 Μαΐου 2014, 19:08 | Παναγιώτα Ανδριανοπούλου

    Πρόταξη των μεταπτυχιακών και διδακτορικών. Η ειδική αγωγή εντάσσεται στην γενική. Που ακούστηκε πανεπιστήμιο ειδικής αυτόνομο. Ο χειρούργος δεν σπουδάζει ιατρική πρώτα;

  • 1 Μαΐου 2014, 20:54 | Λιάγκος Αντρέας

    Συμφωνώ απόλυτα με τη Φύτρου Εμ. διότι όσο περισσότερο δοθείς και μορφωθείς σε ένα αντικείμενο τόσο καλύτερος γίνεσαι και δεν πάει χαμένο στην πράξη.

  • 1 Μαΐου 2014, 07:33 | Ιωάννα

    Κ. Υπουργέ,
    Ο νομοθέτης προτάσσει εκπαιδευτικούς έναντι εκπαιδευτικών. Δεν προτάσσει ηλεκτρολόγους έναντι οδοντιάτρων. Κι εδώ είναι το πρόβλημα.

    Έτσι δημιουργούνται συντεχνίες που περισσότερο βλάπτουν παρά ωφελούν την εκπαίδευση.
    Καταλαβαίνει κανείς πως ο νομοθέτης θέλοντας να ικανοποιήσει το δίκαιο αίτημα των πτυχιούχων τμημάτων ειδ. αγωγής για διορισμό φθάνει σε ακρότητες που δημιουργούν ακόμη μεγαλύτερη ανισότητα και αδικεί κατάφορα εργαζομένους με εμπειρία.
    Το σημείο αυτό χρήζει μεγάλης προσοχής.

    Άλλη μια παρατήρηση.
    Αν διαβάσει κάποιος προσεχτικά τα σχόλια των πτυχιούχων ΠΕ61/71 διακρίνεται μια εσωτερική αντιπαλότητα η οποία ακριβώς εκφράζει και την πραγματική εικόνα.
    Οι πτυχιούχοι του Π. Μακεδονίας διαφέρουν από εκείνους του Βόλου. Και οι δεύτεροι το δηλώνουν πολλές φορές διαχωρίζοντας τη θέση τους προσπαθώντας να υπερασπιστούν την επαγγελματική τους οντότητα και την θεωρητική τους επάρκεια στα μαθήματα γενικής αγωγής.
    Η φράση που διάβασα πολλές φορές ήταν «τουλάχιστον εμείς του Βόλου έχουμε διδαχθεί πολλά μαθήματα γενικής παιδείας».
    Για ένα οξυδερκή, αυτή η φράση σημαίνει πολλά. Σημαίνει οτι και οι ίδιοι οι ΠΕ61/71 γνωρίζουν τις ουσιαστικές διαφορές τους σε θέματα κατάρτισης και επαγγελματικής επάρκειας ειδικά μεταξύ τους!

    Κ. Υπουργέ,
    ο υπερβάλλον ζήλος για να πάψουν να βρίσκονται σε εργασιακή ομηρία και εκκρεμότητα οι ΠΕ61/71 φθάνει στα άκρα. Ταράζει τις ισορροπίες και μάλιστα σε μια εποχή πολύ δύσκολη για τους εργαζόμενους και για όσους αναζητούν εργασία.
    Είναι σημαντικό οι εκπαιδευτικοί να αισθάνονται δικαιωμένοι και ήρεμοι για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σ αυτό τον δύσκολο αλλά τόσο αγαπημένο χώρο της ειδικής αγωγής.
    Είμαι σίγουρη πως θα διορθωθεί αυτό το μέγα λάθος της πρόταξης των ΠΕ61/71 και ότι στο τέλος θα επικρατήσει η σύνεση για να αισθάνονται όλοι ικανοποίηση.

  • 26 Απριλίου 2014, 21:14 | Χριστίνα

    Ο παρόν νόμος θα ισχύσει βέβαια από το σχ. έτος 2014-15, όμως μετά από δυο χρόνια μπορείτε να τον καταργήσετε αν αλλάξουν τα δεδομένα, άλλωστε αυτές είναι και οι βασικές μεταρρυθμίσεις που συνήθως κάνει ο εκάστοτε υπουργός. Οι μεταρρυθμίσεις θα πρέπει να αφορούν τις δομές και τις υπηρεσίες που έχουν τα άτομα με αναπηρία.

  • 23 Απριλίου 2014, 12:08 | Κωνσταντίνος Α.

    Ο παρών νόμος βάζει ένα μεγάλο Χ στα διδακτορικά, στα μεταπτυχιακά και στη διετή μετεκπαίδευση των δασκάλων στα Διδασκαλεία.

  • 22 Απριλίου 2014, 12:29 | Εφη

    Το νομόσχεδιο σε γενικές γραμμές αποκαταστεί πολλές αδικίες. Οι πε71/61 ζητούσαν να γίνει αυτό που γίνεται και στους υπολοιπούς κλάδους, να προηγείται ο βασικός τίτλος σπουδών. Δεν είναι κάτι παράλογο. Οι πε71/61, τουλάχιστον του Βόλου, έχουν λάβει εκπαίδευση τόσο στη γενική αγωγή όσο και στην είδικη αγωγή. Κάναμε πρακτική ένα χρόνο στα γενικά σχολεία, ακριβώς με τον ίδιο τρόπο και την διαδικασια που έκαναν οι συνάδελφοι μας απο το παδαγωγικό δημοτικής του Βόλου. Επιπλέον οι πε71/61 έχουν μάθει τρόπους και χειρίζονται προσεκτικα τόσο ένα παιδί με μαθησιακές όσο και ένα τυφλό παιδί. Ενώ ένας με μεταπτυχιακό μαθαίνει κάτι συγκεκριμένο, για παράδειγμα κάνει μεταπτυχιακό στις μαθησιακές, κάτι το όποιο δεν τον κάνει ικανό να διδάξει ένα τυφλό παιδί.

  • 21 Απριλίου 2014, 17:23 | Αναστασία

    Συμφωνώ ότι η υποβίβαση των μεταπτυχιακών τίτλων ειδικής αγωγής είναι άδικη. Πιο άδικη θεωρώ την μοριοδότηση των πιστοποιητικών επιμόρφωσης, τα οποία απόκτησαν οι παρακολουθήσαντες σεμινάρια 400 ωρών ειδικής αγωγής. Εξάλλου, πρόκειται για ένα πιστοποιητικό, με το οποίο είχαν τη δυνατότητα να ενταχθούν στους πίνακες είδικής αγωγής. Ας μείνει, λοιπόν,ως έχει και μην μοριοδοτούνται επιπλέον. Να μοριοδούνται μονάχα οι τίτλοι σπουδών, οι οποίοι παρέχονται από εγκεκριμένα πανεπιστήμια.
    Επιπλέον, προτείνω η ισχύς του νόμου σχετικά με την ειδική αγωγή να αρχίσει από το σχολικό έτος 2015-2016,καθώς υπάρχουν πολλοί παράμετροι, οι οποίες πρέπει να εξεταστούν και δεν υπάρχουν τα απαραίτητα χρονικά περιθώρια.

  • 20 Απριλίου 2014, 19:37 | Ζορμπά Σοφία Μαρία

    Φυσικά οι συνάδελφοι δεν πιστεύουν αυτά που λένε. Ένα μεταπτυχιακό θα έπρεπε να ξεπερνά ένα πτυχίο στην εδική αγωγή? Σε ποια ειδικότητα συμβαίνει αυτό βρε παιδιά? Εχω πει πολλές φορές ότι το δίκαιο δεν πρέπει να σταματα εκεί που αρχίζει το συμφέρον μας.Ο πολύπαθος χώρος της ειδικής αγωγής θα πρέπει επιτέλους να στελεχωθεί από άτομα ικανά και πλήρως καταρτισμένα όπως είναι μόνο οι ΠΕ71.Όταν συμπλήρωναν το μηχανογραφικό τους οι ΠΕ70 έπρεπε ν’ αποφασίσουν αν ήθελαν να σπουδάσουν ειδική αγωγή ή όχι. Άλλωστε τα μόρια των δύο σχολών ήταν πολύ λιγότερα. Αλλά επειδή τότε όλοι οι απόφοιτοι των ΠΤΔΕ διορίζονταν μόνιμα δεν επέλεγαν να σπουδάσουν εδική αγωγή. Το ενδιαφέρον τους ξεκίνησε τα δύο τελευταία χρόνια που δεν προσλαμβάνονται…

  • 19 Απριλίου 2014, 21:03 | anni

    Συμφωνώ με την κ. Φύτρου Εμμανουέλα. Δεν είναι δυνατόν να πριμοδοτούνται 4 έτη σπουδών αντί για 5 ή 6.
    Επίσης, να πριμοδοτείται κάποιος που λόγω προϋπηρεσίας που την απέκτησε με λανθασμένο τρόπο (400ωρα σεμινάρια, χωρίς παρουσία του ίδιου, χωρίς επιστημονικότητα κ.λπ) σε σύγκριση με κάποιον που έχει κάνει π.χ. μεταπτυχιακό και έχει 1 ή 2 χρόνια προυπηρεσίας.
    Να μοριοδοτείται περισσότερο το μεταπτυχιακό, τουλάχιστον 4-5 μονάδες. Η προϋπηρεσία στους ο,05 μονάδες ή 0,10 μονάδες το μήνα.

  • 18 Απριλίου 2014, 23:50 | καλπουρτζής κώστας

    Δεν συμφωνώ με την τόσο μεγάλη μοριοδότηση του βαθμού και δεν αναφέρεται πουθενά το έτος κτήσης του πτυχίου.Πρέπει να παίζει σημαντικό ρόλο.Αυτά για την πρόσληψη στην δευτεροβάθμια ειδικής αγωγής.

  • 18 Απριλίου 2014, 23:49 | ΚΩΣΤΑΣ

    Παρακαλώ πολύ να μειωθεί η μοριόδοτηση με 0,2 της προυπηρεσίας και να σταματήσει η υποβάθμιση των μεταπτυχιακών από την πρόταξη πέφτει σε 1,5 χρόνο προυπηρεσίας….Να αλλάξει και να δωθεί βάση στις τεχνικές ειδικότητες
    Να εφαρμοσθεί η μοριοδότηση και στην γενική αγωγή
    Να μετράει η το μάστερ η τα σεμινάρια ένα απο αυτό όχι και τα 2 αλλιώς να μετράνε και μεταπτυχιακά και διδακτορικά συνολικα
    Έρχονται και εκλογές
    Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση.

    ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΜΟΡΊΩΝ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΏΝ!!!!

  • 18 Απριλίου 2014, 09:59 | Κώστας

    Πρέπει να μοριοδοτ/θει οποσδήποτε εκτός του βαθμού και η παλαιότητα του πτυχίου καθώς και η επιτυχία ΑΣΕΠ στη δευτεροβάθμια επιβραβεύοντας την αξιοκρατία!

  • 17 Απριλίου 2014, 19:03 | Νίκος

    Είναι άδικο και απαράδεκτο να υποβιβάζονται έτσι τα μεταπτυχιακά !!!!! Πρέπει να προχωρήσετε σε αλλαγές πριν την εφαρμογή. Υπάρχουν πολλά κενά στο παρόν σχέδιο νόμου, ειδικά σε ότι αφορά τις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών !!!

  • 17 Απριλίου 2014, 17:33 | Νάση Μαρία

    Άδικο ήταν τόσα χρόνια που δουλεύαμε συνάδελφοι χωρίς κανένα εργασιακο δικαίωμα, χωρίς διορισμούς. Μετά από 15 ετία γίνεται και για το δικό μας κλάδο κάτι. Να σας πληροφορήσω ότι πολλοί συνάδελφοι ειδικής αγωγής έχουμε μεταπτυχιακά. Και επιτέλους αναλογιστείτε πόσα μεταπτυχιακά προέρχονται από Ιταλία, Βουλγαρία. Η σύνεση είναι αυτό που γίνεται τώρα και δεν μιλάμε πια για παιδιά με ειδικές ανάγκες, αλλά με αναπηρίες, η ορολογίες έχουν μεταποιηηθεί. και να σας πληροφορήσω ότι γνωρίζουε πολύ καλά την γενική αγωγή έχοντας κάνει πρακτική ενος χρόνου σε δομές γενικής αγωγής και ενος χρόνου σε ειδικής αγωγής. Πριν να σχολιάσετε.. ΔΙΑΒΑΣΤΕ…

  • 17 Απριλίου 2014, 16:13 | Μαρία

    Καμία πρόταξη (των ΠΕ61/71) και σε καμία περίπτωση (αναπληρωτές,μεταθέσεις κλπ)! Ίδια κριτήρια για Α/θμια και Β/θμια! Απαράδεκτος ο διαχωρισμός!

  • 17 Απριλίου 2014, 15:56 | ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

    θεωρώ ότι η υποβίβαση των μεταπτυχιακών της ειδικής αγωγής είναι άδικη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 17 Απριλίου 2014, 14:16 | Φύτρου Εμμανουέλα

    Κύριοι, θεωρώ ότι η υποβίβαση των μεταπτυχιακών της ειδικής αγωγής είναι άδικη. Οι κάτοχοι μεταπτυχιακών ειδικής αγωγής έχουν επιλεγεί με πολύ αυστηρά κριτήρια και οπωσδήποτε μεγάλη προυπηρεσία στο χώρο. Είναι δυνατόν ένα πρώτο πτυχίο να ξεπερνά στις δυνατότητες ένα δεύτερο; Αν κάποιος δεν γνωρίσει την γενική αγωγή μπορεί να διδαχθεί την ειδική; Τα παιδιά με ειδικές ανάγκες χρειάζονται πολύ προσεκτικούς χειρισμούς. Ενεργήστε με σύνεση και μην αλλάξετε τον τρόπο αξιολόγησης. Με εκτίμηση Φύτρου Εμμανουέλα