Άρθρο 23: Τυπικά Προσόντα Ε.Ε.Π – Ε.Β.Π

Τα ειδικά τυπικά προσόντα ένταξης στον εισαγωγικό βαθμό των κλάδων ΕΕΠ είναι τα παρακάτω:

 

1. ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ21 ΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ ΛΟΓΟΥ

Για τον κλάδο ΠΕ21 απαιτείται: πτυχίο Θεραπευτών του Λόγου Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή ισότιμο της αλλοδαπής αναγνωρισμένος από το ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α. ή τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.

 

2. ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ26 ΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ ΛΟΓΟΥ

       Για τον κλάδο ΠΕ26 απαιτείται πτυχίο Θεραπευτών του Λόγου ΑΤΕΙ της ημεδαπής ή ισότιμο και αντίστοιχο της αλλοδαπής αναγνωρισμένος από το ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α. ή τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.

Η κατανομή των θέσεων των δύο κλάδων ΠΕ21 και ΠΕ26 θα γίνεται ισόποσα. Σε περίπτωση έλλειψης υποψηφίων σε έναν από τους δύο κλάδους, η πρόσληψη μπορεί να γίνεται από τον άλλο κλάδο. Για τις μεταθέσεις ή αποσπάσεις των κλάδων ΠΕ21 και ΠΕ26, οι θέσεις νοούνται ως ενιαίες.

 

 

3. ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ23 ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ

Πτυχίο Ψυχολογίας Πανεπιστημίου της ημεδαπής ή ισότιμο και αντίστοιχο της αλλοδαπής και άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Για τους αποφοίτους Φ.Π.Ψ. πριν το 1993 απαιτείται μεταπτυχιακό στην Ψυχολογία και άδεια ασκήσεως επαγγέλματος.

 

4. ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ24 ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΩΝ

 Πτυχίο Ιατρικής του Πανεπιστημίου της ημεδαπής ή ισότιμο και αντίστοιχο της αλλοδαπής, με ειδικότητα στην Παιδοψυχιατρική.

 

 

 

5. ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ25 ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ

Πτυχίο Νοσηλευτικής ή Επισκεπτών Υγείας  ιδρύματος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης  της ημεδαπής ή ισότιμο και αντίστοιχο πτυχίο της αλλοδαπής και άδεια ασκήσεως επαγγέλματος.

 

6. ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ28 ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ

Πτυχίο Τμήματος Φυσικοθεραπευτών ιδρύματος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της ημεδαπής ή ισότιμο     και αντίστοιχο της αλλοδαπής και άδεια ασκήσεως επαγγέλματος.

 

7. ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ29 ΕΡΓΑΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ

Πτυχίο Τμήματος Εργασιοθεραπευτών ιδρύματος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της ημεδαπής ή ισότιμο και αντίστοιχο της αλλοδαπής και άδεια ασκήσεως επαγγέλματος.

 

8. ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ30 ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ

Πτυχίο Κοινωνικής Διοίκησης – κατεύθυνση Κοινωνικής Εργασίας, πτυχίο Κοινωνικής Διοίκησης και Πολιτικής Επιστήμης – κατεύθυνση Κοινωνικής Διοίκησης: Κατεύθυνση Κοινωνικής Εργασίας, Πτυχίο Κοινωνικής Εργασίας ιδρύματος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της ημεδαπής ή ισότιμο και αντίστοιχο της αλλοδαπής και άδεια ασκήσεως επαγγέλματος.

 

Ειδικά για τους υποψηφίους των κλάδων ΠΕ25 και ΠΕ26 Θεραπευτών λόγου, ΠΕ28 Φυσικοθεραπευτών, ΠΕ29 Εργασιοθεραπευτών & ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών, που έχουν πτυχίο ΤΕΙ, απαιτείται και πτυχίο της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. ή πτυχίο που αντικαθιστά αυτό σύμφωνα με την κάθε φορά ισχύουσα νομοθεσία.

 

9. ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ31 εξειδικευμένου:

α) Στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό των Τυφλών,

β) στην Κινητικότητα, τον Προσανατολισμό και τις δεξιότητες καθημερινής διαβίωσης των Τυφλών και

γ) στη Ελληνική Νοηματική Γλώσσα.

Για τους κλάδους ΠΕ31, ως τυπικά προσόντα ορίζονται τα εξής:  Πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου ή του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, κατεύθυνσης ατόμων με ειδικές ανάγκες του Πανεπιστημίου Μακεδονίας ή παιδαγωγικών τμημάτων Δημοτικής εκπαίδευσης ή Νηπιαγωγών ή των τμημάτων Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας ή των τμημάτων Φιλοσοφίας και Κοινωνικών σπουδών ή των τμημάτων Κοινωνιολογίας ή των τμημάτων Πολιτικών Επιστημών ή Δημόσιας Διοίκησης Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή ισότιμο και αντίστοιχο της αλλοδαπής και

αα) ειδικές μεταπτυχιακές σπουδές στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό των Τυφλών ή
ββ) ειδικές μεταπτυχιακές σπουδές στην Κινητικότητα των Τυφλών ή
γγ)  ειδικές μεταπτυχιακές σπουδές στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) ή

δδ) εξειδικευμένη επιμόρφωση από κρατικούς φορείς τυφλών και κωφών της ημεδαπής ή της αλλοδαπής και τριετής επαγγελματική εμπειρία στο συγκεκριμένο αντικείμενο.

 

10. ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ35 ΠΑΙΔΙΑΤΡΩΝ

Κλάδος ΠΕ35 (Παιδιάτρων με εξειδίκευση στην παιδονευρολογία ή Νευρολόγων με εξειδίκευση στην παιδονευρολογία):

Πτυχίο από Πανεπιστήμια της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της     αλλοδαπής στις ανωτέρω αναφερόμενες ειδικότητες και άδεια ασκήσεως επαγγέλματος.

Το προσωπικό του κλάδου ΠΕ35 μπορεί να προσφέρει τις υπηρεσίες του εφόσον είναι απαραίτητο λόγω γεωγραφικής κατανομής και διασποράς μαθητικού πληθυσμού, σε περισσότερες από μία ΣΜΕΕ ή και ΚΕΔΔΥ.

Το προσωπικό του κλάδου ΠΕ35 προσλαμβάνεται από τις αρμόδιες Περιφερειακές Διευθύνσεις    Εκπαίδευσης με σύμβαση έργου ιδιωτικού δικαίου. Η τοποθέτηση και κατανομή τους γίνεται από τους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης σε συνεργασία με τους κατά τόπους Διευθυντές Εκπαίδευσης, με τους κατά τόπους Σχολικούς Συμβούλους ΕΕ και με τους Συμβούλους ΕΕΠ. Έργο τους είναι η διάγνωση, η θεραπευτική παρέμβαση, η χορήγηση φαρμακευτικής αγωγής, η παραπομπή παιδιών σε νοσηλευτικές μονάδες, η ενημέρωση των γονέων, η συνεργασία μαζί τους και η σύνταξη σχετικών εκθέσεων, για κάθε μαθητή που παρακολουθείται, τουλάχιστον μία φορά το χρόνο.

 

 

11. ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ36 ΜΟΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ

Πτυχίο Μουσικοθεραπείας ή Πτυχίο Μουσικών Σπουδών από Πανεπιστήμια της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στη μουσικοθεραπεία.

 Το ΕΕΠ του κλάδου ΠΕ36 τοποθετείται με διορισμό, μετάθεση ή απόσπαση σε αντίστοιχες με την ειδικότητά του θέσεις σε αυτοτελείς ΣΜΕΕ της προσχολικής, πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

 

ΚΛΑΔΟΣ ΔΕ1  ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

  Πτυχίο Τμήματος Προσχολικής Αγωγής για παιδιά με ειδικές ανάγκες ή τμήματος Κοινωνικών Φροντιστών Τ.Ε.Ε. Β’ κύκλου ή του αντίστοιχου Τμήματος ειδίκευσης Επιμελητών Κοινωνικής Πρόνοιας ή Νηπιοβρεφοκόμων των πρώην Τεχνικών Επαγγελματικών Λυκείων & Ενιαίων Πολυκλαδικών Λυκείων ή πτυχίο Προσχολικής Αγωγής Ημερήσιας Φροντίδας παιδιών με ειδικές ανάγκες Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) ή Προσχολικής Αγωγής Δραστηριοτήτων, Δημιουργίας και Έκφρασης Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.). Για τα δύο τελευταία απαιτείται βεβαίωση πιστοποίησης από τον ΕΟΠΠΕΠ.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 12:14 | ΚΙΖΙΡΙΔΟΥ ΠΗΝΕΛΟΠΗ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 11:58 | Τόκα Δήμητρα

    Συμφωνώ με τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 11:49 | Πετρούλα

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 11:40 | ΒΑΣΩ

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α!!!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 11:20 | ΑΛΙΚΗ ΟΥΡΟΜΙΔΟΥ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α ! !

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 11:18 | Ποτουριδης Γιώργος

    Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 10:11 | ΘΕΟΔΩΡΟΣ Χ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ Σ.Α.Τ.Ε.Α !

    ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ .

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 09:44 | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΝΤΖΑΡΗ

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΤΕΑ!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 02:06 | πέτρος

    Προτείνω να απαιτείται από όλους η κατοχή ΑΣΠΑΙΤΕ και όχι μόνο από τους πτυχιούχους ΤΕΙ.

  • 13 Δεκεμβρίου 2014, 19:26 | ΒΑΣΩ ΠΕ23 Σχολική Ψυχολογία

    Στην περίπτωση των Ψυχολόγων έχει εντελώς λανθασμένα αφαιρεθεί το τυπικό προσόν ειδίκευσης (η ειδίκευση στην Παιδαγωγική ή στη Σχολική Ψυχολογία). Απαιτείται ειδίκευση από τη φύση του επαγγέλματος και του έργου του ψυχολογου στην εκπαίδευση.Γεγονός που επεσήμανε το ΝΣΚ με τη Γνωμοδότηση 458 του 2011 ο νομοθέτης «ανέκαθεν έδωσε έμφαση στην ειδική εκπαίδευση των ψυχολόγων που θα προσληφτούν ως εκπαιδευτικό προσωπικό στις σχολικές μονάδες» (πάνω στην γνωμοδότηση βασίστηκε η πρόταξη των σχολικών ψυχολογών τα τρία τελευταία χρόνια). Ο Ψυχολόγος με βάση τον ειδικό νόμο για την άσκηση του επαγγέλματος του ψυχολόγου στην Ελλάδα ν. 991/79 (ΦΕΚ 278/ τ. Α΄/20.12.1979) ασκεί το επάγγελμα του με βάση μόνο αρχές της επιστήμης της ψυχολογίας και η άσκηση του έργου του το πλαίσιο του εκπαιδευτικού συστήματος απαιτεί ειδικά προσόντα πέραν από τα τυπικά γενικά για την άδεια και αυτά εξαρτώνται από τη φύση του έργου του στο χώρο της εκπαίδευσης και όχι της υγείας (ΦΕΚ 573/ τ. Β΄/1981). Επί πλέον πρακτικά οι Ψυχολόγοι γενικά δεν μπορούν να ασκήσουν το επάγγελμα τους μόνο με το βασικό πτυχίο και την τυπική άδεια και για αυτό στη συντριπτική πλειοψηφία συνεχίζουν σπουδές μετά το πτυχίο. Οι κίνδυνοι μάλιστα είναι η κατάργηση του διακριτού ρόλου του στην εκπαίδευση όταν ορίζει να επιλέγονται με βάση απλά ένα βασικό πτυχίο ψυχολογίας και μόρια που συγκεντρώνει από άλλα προσόντα άσχετα με την ψυχολογία. Το σχέδιο νόμου αντί να ενδυναμώνει το ρόλο του Ψυχολόγου με βάση διεθνείς καλές πρακτικές τον αποδυναμώνει σε προσόντα ψυχολόγου και τον περιορίζει σε ρόλο διαφοροδιάγνωσης παθήσεων και προσαρμογής του ατόμου στο σχολείο.
    Οι παραπάνω θέσεις έχουν δημοσιευτεί απο την ΕΣΧΟΨΕ ( Ενωση Σχολικών Ψυχολόγων Ελλάδος)τέ
    http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/diafvnoyn-oi-sxolikoi-cyxologoi-me-to-sxedio-nomoy-gia-thn-eidikh-agvgh

  • 13 Δεκεμβρίου 2014, 18:55 | ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΑ

    Πιστεύω ότι πρέπει να οριστεί από το Υπουργείο ένας συγκεκριμένος φορέας ο οποίος θα αποφασίζει για τη συνάφεια των μεταπτυχιακών των Ε.Ε.Π., όπως για παράδειγμα το Ι.Ε.Π. είναι αρμόδιο για την αναγνώριση της παιδαγωγικής επάρκειας συγκεκριμένων μεταπτυχιακών.
    Είναι σημαντικό όπως αναφέρθηκε και από τους συναδέλφους να υπάρχει ένας ενιαίος πίνακας για τον κλάδο των ψυχολόγων ΠΕ 23 και η μοριοδότηση να γίνεται από τη διεύθυνση ειδικής αγωγής του Υπουργείου Παιδείας για να σταματήσουν επιτέλους φαινόμενα διαφοροποιημένης στάσης των ΠΥΣΕΕΠ επί ομοίων περιπτώσεων.
    Για παράδειγμα, το ίδιο μεταπτυχιακό σε μια περιφέρεια το αναγνωρίζουν ως σχετικό με τη σχολική ψυχολογία και σε άλλη περιφέρεια δεν το αναγνωρίζουν. Κι εγώ αναρωτιέμαι γιατί να υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις άνισης μεταχείρισης;
    Προτείνω λοιπόν να συσταθεί συγκεκριμένη επιτροπή αναγνώρισης της συνάφειας των μεταπτυχιακών, γιατί η έλλειψη αυτής της επιτροπής οδηγεί κάποιες φορές τους υποψήφιους που έχουν αδικηθεί από αποφάσεις των ΠΥΣΕΕΠ να βρουν το δίκιο τους στα διοικητικά δικαστήρια και να υποστούν τις ανάλογες συνέπειες μεγάλα δικαστικά έξοδα, ψυχική οδύνη, και όλα αυτά γιατί, για να αποδείξουν τα αυτονόητα (ότι δηλαδή είναι κάτοχοι μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών με ειδίκευση στη σχολική ψυχολογία).

  • 13 Δεκεμβρίου 2014, 16:24 | κωσταντίνα

    Στο άρθρο 23 αναγράφεται ότι ειδικά για τους υποψηφίους των κλάδων ΠΕ25 και ΠΕ26 Θεραπευτών λόγου, ΠΕ28 Φυσικοθεραπευτών, ΠΕ29 Εργασιοθεραπευτών & ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών, που έχουν πτυχίο ΤΕΙ, απαιτείται και πτυχίο της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. ή πτυχίο που αντικαθιστά αυτό σύμφωνα με την κάθε φορά ισχύουσα νομοθεσία. Προσωπική μου άποψη είναι ότι το πτυχίο της ΑΣΠΑΙΤΕ θα πρέπει να απαιτείται από όλους.

  • 13 Δεκεμβρίου 2014, 16:22 | δημητρα

    Δε μπορώ πραγματικά να καταλάβω για ποιο λόγο η ΑΣΠΑΙΤΕ να απαιτείται για τους κοινωνικούς λειτουργούς που είναι απόφοιτοι τει και όχι για τους ΑΕΙ. Με ποια λογική;

  • 13 Δεκεμβρίου 2014, 12:57 | αντώνης

    Γιάννη συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Η ασπαιτε να απαιτείται για όλους ΠΕ 25 και ΠΕ 30 και να μην προτάσσεται κάποιος μόνο και μόνο επειδή είναι απόφοιτος αει.Η φράση στο 23 που έχουν πτυχίο ΤΕΙ πρέπει να αφαιρεθεί και να απαιτείται για όλους η ασπαιτε.

  • 13 Δεκεμβρίου 2014, 12:49 | giannis

    Από την πλευρά μου στηρίζω τις θέσεις του συνδέσμου των κοινωνικών λειτουργών. Η ασπαιτε δε χρειάζεται να απαιτείται για κανένα. Όλοι οι κοινωνικοί λειτουργοί είναι εξειδικευμένοι. Απαιτείται τουλάχιστον η αλλαγή του άρθρου 23 που απαιτεί μόνο από τους απόφοιτους ΤΕΙ να έχουν ασπαιτε. Ίση αντιμετώπιση όλων των κοινωνικών λειτουργών.

  • 13 Δεκεμβρίου 2014, 11:15 | ΑΘΗΝΑ ΠΛΙΤΣΗ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ.

  • 13 Δεκεμβρίου 2014, 10:22 | Μένη

    Στους εκπαιδευτικούς ειδικής δίνεται στο μεταπτυχιακό ειδικής 4 μόρια ενώ στο ΕΕΠ 2? Γιατί αυτή η αδικία?΄Πρέπει να δοθεί παραπάνω μοριοδότηση. Επίσης να διορθωθεί το σημείο για τους ΠΕ25 σχετικά με τους αποφοίτους ΤΕΙ και ΑΕΙ και την παιδαγωγική επάρκεια.

  • 13 Δεκεμβρίου 2014, 09:28 | λαμπρος

    Αυτό που συνέβαινε διαχρονικά με τους ΠΕ 30 θα πρέπει να αλλάξει. Δυστυχώς συνεχίζεται και στο συγκεκριμένο σχέδιο νόμου. Η ασπαιτε να απαιτείται για όλους αει και τει κοινωνικούς λειτουργούς.

  • 13 Δεκεμβρίου 2014, 09:24 | γενοβέφα

    Κατά τη γνώμη μου η ασπαιτε θα πρέπει να απαιτείται από όλους και όχι μόνο από τους ΠΕ 30 κοινωνικούς λειτουργούς που είναι ΑΕΙ. Στο άρθρο 23 να απαλοιφθεί η φράση που έχουν πτυχίο τει για τους ΠΕ 30 αλλά και για τις υπόλοιπες ειδικότητες ΕΕΠ.

  • 13 Δεκεμβρίου 2014, 01:42 | Πέτρος

    Επιτέλους εφαρμόστε μία δίκαιη προσέγγιση στους κλάδους ΠΕ21 και ΠΕ26, δεν είναι δυνατόν η ίδια σχολή έξω να είναι ΑΕΙ και στην Ελλάδα ΤΕΙ, σταματήστε να τιμωρείται τον μαθητή εκείνον που κατάφερε και πέρασε σε σχολή στην Ελλάδα.

  • 13 Δεκεμβρίου 2014, 00:29 | δώρα

    Παιδιά το πρόβλημα με την πρόταξη των ΠΕ 30 ΑΕΙι καθίσταται ιδιαίτερα σοβαρό. Θέλω πραγματικά να μου εξηγήσουν πως ένας ΑΕΙ κατοχυρώνει την παιδαγωγική επάρκεια (ΑΣΠΑΙΤΕ) και εν έτει 2014 ένα πτυχίο ΑΕΙ υπερτερεί ενός ΤΕΙ.

  • 13 Δεκεμβρίου 2014, 00:23 | αντιγόνη

    Ζητώ την άμεση παρέμβαση της ΕΝΕ για το ζήτημα που αφορά τους σχολικούς νοσηλευτές ΠΕ 25. ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΟΧΗ ΠΤΥΧΙΟΥ ΑΣΠΑΙΤΕ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ (ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΙ) και όχι μόνο από τους ΤΕΙ λες και είναι παιδιά ενός κατώτερου θεού.

  • 13 Δεκεμβρίου 2014, 00:21 | αντιγόνη

    Με ποιο κριτήριο λοιπόν να προτάσσονται οι σχολικοί νοσηλευτές ΠΕ 25 με πτυχίο ΑΕΙ και να μην απαιτείται από αυτούς η κατοχή πτυχίου ΑΣΠΑΙΤΕ.

  • 13 Δεκεμβρίου 2014, 00:19 | αντιγόνη

    Απο την πλευρά μου εγώ θα επιθυμούσα την αποκατάσταση της αδικίας που αφορά την παραγκώνιση των ΠΕ 30 και ΠΕ 25. Πιο συγκεκριμένα ζητώ η ΑΣΠΑΙΤΕ να αποτελεί κριτήριο πρόταξης για όλους (και για τους ΑΕΙ αλλά και τους ΤΕΙ).

  • 12 Δεκεμβρίου 2014, 23:20 | δώρα

    Στο άρθρο 23 λοιπόν αναφέρεται ότι Ειδικά για τους υποψηφίους των κλάδων ΠΕ25 και ΠΕ26 Θεραπευτών λόγου, ΠΕ28 Φυσικοθεραπευτών, ΠΕ29 Εργασιοθεραπευτών & ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών, που έχουν πτυχίο ΤΕΙ, απαιτείται και πτυχίο της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. ή πτυχίο που αντικαθιστά αυτό σύμφωνα με την κάθε φορά ισχύουσα νομοθεσία. Θα μπορούσε κάλλιστα να αφαιρεθεί η φράση ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΤΥΧΙΟ ΤΕΙ.

  • 12 Δεκεμβρίου 2014, 23:19 | δώρα

    Εδώ και τώρα απαίτηση για κατοχύρωση της παιδαγωγικής επάρκειας σε όλους. Η πρόταξη των αποφοίτων ΑΕΙ στους ΠΕ 30 αποτελεί μία απαράδεκτη ενέργεια και έρχεται σε αντίθεση με το σύνταγμα.

  • 12 Δεκεμβρίου 2014, 23:16 | δώρα

    Στο άρθρο 23 χαρακτηριστική είναι η αναφορά ότι Ειδικά για τους υποψηφίους των κλάδων ΠΕ25 και ΠΕ26 Θεραπευτών λόγου, ΠΕ28 Φυσικοθεραπευτών, ΠΕ29 Εργασιοθεραπευτών & ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΤΥΧΙΟ ΤΕΙ, απαιτείται και πτυχίο της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. ή πτυχίο που αντικαθιστά αυτό σύμφωνα με την κάθε φορά ισχύουσα νομοθεσία. Γιατί λοιπόν η ΑΣΠΑΙΤΕ να απαιτείται μόνο για τους απόφοιτους ΤΕΙ και όχι τους ΑΕΙ;

  • 12 Δεκεμβρίου 2014, 23:14 | δώρα

    Με ποια λογική προκύπτει η πρόταξη των ΠΕ 30 κοινωνικών λειτουργών αλλά και των ΠΕ 25 σχολικών νοσηλευτών που είναι απόφοιτοι ΑΕΙ; Η ασπαιτε να είναι απαραίτητη και για τα αει αλλά και για τα ΑΤΕΙ.

  • 12 Δεκεμβρίου 2014, 22:45 | γεωργια

    Να αφαιρεθεί εδώ και τώρα η φράση για όσους έχουν πτυχίο τει στο άρθρο 23. Η ισοτίμηση των πανεπιστημίων και των τει αποτελεί συνταγματική εγγύηση. Ασπαιτε για όλους και όχι μόνο τους απόφοιτους ΤΕΙ. Το γεγονός αυτό που συμβαίνει τόσα χρόνια με τους κοινωνικούς λειτουργούς και τώρα πάει να συμβεί με τους σχολικούς νοσηλευτές αποτελεί κατάφωρη παραβίαση των δικαιωμάτων μας.

  • 12 Δεκεμβρίου 2014, 22:39 | γεωργια

    Άμεση άρση της αδικίας που έχει προκύψει τόσο για τους ΠΕ 25 σχολικούς νοσηλευτές αλλά και τους ΠΕ 30 κοινωνικούς λειτουργούς. Η ισότιμη μεταχείριση των αποφοίτων αει και τει αποτελεί απαραίτητη προυπόθεση στα πλαίσια της συναδελφικής αλληλεγγύης. ΑΣΠΑΙΤΕ απαραίτητη για όλους και όχι μόνο για τους απόφοιτους τει.

  • 12 Δεκεμβρίου 2014, 22:36 | γεωργια

    Ζητούμε ισότιμη μεταχείριση όλων των αποφοίτων. Πιο συγκεκριμένα τόσο οι ΠΕ 25 σχολικοί νοσηλευτές όσο και οι ΠΕ 30 ΠΡΕΠΕΙ να αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο ανεξάρτητα από το αν τελείωσαν σε αει ή τει

  • 12 Δεκεμβρίου 2014, 22:33 | γεωργια

    Να αφαιρεθεί άμεσα η φράση στο σχέδιο νόμου που έχουν πτυχίο τει. Ισότιμη αντιμετώπιση όλων των αποφοίτων και η ασπαιτε να ζητείται από όλους τους απόφοιτους και όχι μόνο από τους απόφοιτους τει.

  • 12 Δεκεμβρίου 2014, 22:31 | γεωργια

    Είναι άδικο το γεγονός ότι μέσω του συγκεκριμένου νομοσχεδίου οι απόφοιτοι αει κατοχυρώνουν την παιδαγωγική επάρκεια (ασπαιτε) μόνο και μόνο επειδή είναι απόφοιτοι πανεπιστημιακών τμημάτων.

  • 12 Δεκεμβρίου 2014, 21:54 | Ελληνικός Σύλλογος Λογοθεραπευτών

    Ως γνωστό η Λογοθεραπεία αποτελεί μια επιστήμη της οποίας η άσκηση χορηγείται στην Ελλάδα μόνο στα ανώτατα τεχνολογικά ιδρύματα Πάτρας, Ιωαννίνων και Καλαμάτας. Δεν υπάρχει απόφοιτος από ΑΕΙ ελληνικό. Συνεπώς ποιος ο λόγος της συνέχισης της ύπαρξης 2 κωδικών ΠΕ21 & ΠΕ26 όταν η Ελλάδα παράγει μόνο από τα ιδρύματά της πτυχιούχους ανώτατων σπουδών στα ΑΤΕΙ και ακόμα χειρότερα σε ποσοστό 50 -50 με αποφοίτους ξένων ιδρυμάτων!Σε ποιο άλλο επάγγελμα συμβαίνει ισοκατανομή θέσεων με αποφοίτους εξωτερικού;
    ΠΡΟΤΑΣΗ.Ενοποίηση των κωδικών μιας και ακόμα και ο νόμος 4275/2014 παρέχει το δικαίωμα σε πτυχιούχους ΠΕ κ ΤΕ να διεκδικούν θέσεις πριοσταμένων. Προστατεύουμε το ελληνικό πτυχίο που δίνεται από το ελληνικό κράτος και δίνουμε την δυνατότητα σε ΟΛΟΥΣ να ανταγωνιστούν μεταξύ τους χωρίς να διαχωρίζουμε κωδικούς σε ένα επάγγελμα που δεν έχει αντίστοιχο ΑΕΙ

  • 12 Δεκεμβρίου 2014, 18:43 | ΗΛΙΑΝΑ

    Αναφορικά με τους ΠΕ23 θεωρώ ότι θα πρέπει να προηγούνται εκείνοι που έχουν ειδίκευση στη σχολική ψυχολογία – ειδική εκπαίδευση. Θα αναφέρω 2 παραδείγματα… Όταν πονά το δόντι πηγαίνεις στον οδοντίατρο, όχι στον γενικό ιατρό. Όταν έχεις πρόβλημα στα μάτια πηγαίνεις στον οφθαλμίατρο, όχι στον γενικό ιατρό. Όταν έχουμε την ευχέρεια να γνωρίζουμε από πού προέρχεται το πρόβλημα, μπορούμε να απευθυνθούμε και στην αντίστοιχη ειδικότητα. Ο Ψυχολόγος,με το βασικό πτυχίο, έχει γενικές γνώσεις Ψυχολογίας. Ο Σχολικός Ψυχολόγος έχει ειδικές γνώσεις για την ειδική εκπαίδευση.

  • 12 Δεκεμβρίου 2014, 15:25 | ANNA

    Από τη στιγμή που Α.Τ.Ε.Ι και Α.Ε.Ι θεωρούνται ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης, εκτιμώ πως το πτυχίο της Νοσηλευτικής είναι ισότιμο και θα πρέπει το κριτήριο της παιδαγωγικής κατάρτισης στους Σχολικούς Νοσηλευτές (ΠΕ 25) να είναι ίδιο, από οποιοδήποτε εκ των δυο ιδρυμάτων προέρχονται και να μην προηγούνται οι απόφοιτοι του Α.Ε.Ι. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

  • Άρθρο 23
    Προτείνεται η αναδιατύπωση ως εξής: «στην εκπαίδευση των κωφών και στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα.»
    Γενικό Σχόλιο: όπου υπάρχει η φράση εξειδίκευση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) θα πρέπει να αντικατασταθεί από τη φράση «εξειδίκευση στην εκπαίδευση κωφών και στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα.»

  • 12 Δεκεμβρίου 2014, 10:13 | ΧΓΚ

    στον
    ΚΛΑΔΟ ΠΕ31 εξειδικευμένου α) Στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό των Τυφλών,
    β) στην Κινητικότητα, τον Προσανατολισμό και τις δεξιότητες καθημερινής διαβίωσης των Τυφλών και
    γ) στη Ελληνική Νοηματική Γλώσσα.στην Κινητικότητα, τον Προσανατολισμό και τις δεξιότητες καθημερινής διαβίωσης των Τυφλών

    να προστεθούν απόφοιτοι Σχολής Επιστήμης Φυσικής Αγωγής με αα) ειδικές μεταπτυχιακές σπουδές στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό των Τυφλών ή
    ββ) ειδικές μεταπτυχιακές σπουδές στην Κινητικότητα των Τυφλών ή
    γγ) ειδικές μεταπτυχιακές σπουδές στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) ή
    δδ) εξειδικευμένη επιμόρφωση από κρατικούς φορείς τυφλών και κωφών της ημεδαπής ή της αλλοδαπής και τριετή επαγγελματική εμπειρία στο συγκεκριμένο αντικείμενο.
    Αναλόγως, να γόνονται δεκτές οι διδακτορικές σπουδές.

    Το πιο σημαντικό: λείπει αναφορά στον κλάδο Φυσικής Αγωγής ΠΕ11.01 που είναι μια κρισιμη συνιστώσα για την ευζωία των μαθητών (είτε στην γενική είτε στην ειδική εκπαίδευση).

    Σε αυτόν τον κλάδο πρεπει να υπάγονται:

    απόφοιτοι Σχολής Επιστήμης Φυσικής Αγωγής με κατευθυνση/εξειδίκευση στην Ειδική Φυσική Αγωγή ή προσαρμοσμένη φυσική αγωγή ή θεραπευτική γυμναστική, ή άσκηση σε χρόνιες παθήσεις θεραπευτική άσκηση ή άσκηση για υγεία (ή άλλη ανάλογη εξειδίκευση που προσφέρουν οι Σχολές Επιστήμης Φυσικής Αγωγής με στόχο της προαγωγή της υγείας)

    Τέλος, υποχρεωτικά να απαιτείται παιδαγωγική επάρκεια σε όσους αποφοίτους ΑΤΕΙ/ΑΕΙ δεν την έχουν
    (δηλ. να απαιτείται και πτυχίο της Α.Σ.Π.Α.Ι.Τ.Ε. ή πτυχίο που αντικαθιστά αυτό για αυτές τις περιπτώσεις)

  • 11 Δεκεμβρίου 2014, 23:46 | ΒΑΣΙΛΙΚΗ

    Θα ήθελα πραγματικά να μου εξηγήσετε για ποιο λόγο απαιτείται παιδαγωγική επάρκεια μόνο για τους αποφοίτους ΑΤΕΙ και όχι για τους αποφοίτους πανεπιστημίων.Οι συγκεκριμένες ειδικότητες κάνουν θεραπεία και κρίθηκαν άξιοι να το κάνουν όταν παρέλαβαν το πτυχίο τους.Αν ανατρέξετε στους οδηγούς σπουδών των τμημάτων τους θα διαπιστώσετε ότι κάνουν κλινική άσκηση από το 3ο εξάμηνο και σε σχολεία.Δεν είναι λοιπόν άδικο να απαξιώνετε με τέτοιο τρόπο ανθρώπους που φοίτησαν σε ΑΤΕΙ επειδή κάποιοι διάλεξαν να μη μπουν τα συγκεκριμένα τμήματα σε ΑΕΙ;Δεν είναι άδικο να μας τιμωρείτε με αυτόν τον τρόπο επειδή επιλέξαμε να σπουδάσουμε στην πατρίδα μας και δε φύγαμε σε αντίστοιχα τμήματα του εξωτερικού; Προσωπικά το 2006 επικοινώνησα με ΑΣΠΑΙΤΕ και ρώτησα για ποιο λόγο οι λογοθεραπευτές δεν μπορούν να κάνουν αίτηση ώστε να πάρουν παιδαγωγική επάρκεια και η απάντηση ήταν ότι δεν τη χρειάζονται.Φυσικά, μπορείτε άνετα το 2014 να το πάρετε πίσω και το θέσετε προαπαιτούμενο για την πρόσληψη μου γιατί είστε υπουργός αλλά πραγματικά θεωρείτε ότι αυτό έλειπε ώστε να αναβαθμιστούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες μου;

  • 11 Δεκεμβρίου 2014, 23:19 | Βάσω

    Όσον αφορά τα προσόντα του κλάδου Ε.Β.Π. θα έπρεπε να μοριοδοτούνται και άλλα προσόντα (παιδαγωγικό ή άλλα πτυχία) και όχι μόνο το πτυχίο ΙΕΚ ή ΤΕΕ. Μόνο έτσι αναβαθμίζεται ο κλάδος και είναι αδικία για όσους είναι μορφωμένοι να μην προηγούνται άλλων, που απλά έχουν περισσότερη προϋπηρεσία και προφανώς υστερούν προσόντων.

  • 11 Δεκεμβρίου 2014, 17:50 | ΜΑΡΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΟΥ

    Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 11 Δεκεμβρίου 2014, 15:50 | anna

    Υπάρχει και ο κλαδος ΠΕ22 -Επαγγελματικών Συμβούλων, τον οποίο φαινεται να έχετε ξεχάσει.

  • 10 Δεκεμβρίου 2014, 02:07 | ΙΩΑΝΝΑ

    Ισχύει αυτό που αναφέρεται στο Αρθ 24 παρ ii $3 σελ 44 οτι προτάσσεται η ΑΣΠΑΙΤΕ; Γιατί μας αφήνεται έρμαια του καθε ΠΥΣΣΕΠ που κρίνει «κατά το δοκούν» τα προσόντα μας (για να μην πω τίποτα άλλο, καταρτώντας 4 οριστικούς κυρωμένους πίνακες και αναρτώντας τους, οπουδήποτε αλλού εκτός απο την ιστοσελίδα της περιφερειάς τους; ). Μοριοδοτούνται μεταπτυχιακά στην ειδικότητα με συνάφεια στην ΕΑ (χωρίς να την έχουν) και πρέπει να γίνουν ενστάσεις των ενστάσεων για να αναιρέσει μετά τις δικές του αποφάσεις; Επίσεις δεν βλέπω ΠΕ22 (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ), υπάρχει αυτή η ειδικότητα ή όχι; Φέτος υπήρχαν σε 4 απο τις 13 περιφέρειες, 15 όλοι-όλοι υποψήφιοι και μόνο σε μία περιφέρεια έγεινε πρόσληψη χωρίς καν να έχει ζητηθεί απο το ΕΕΕΕΚ όπου τοποθετήθηκε.Πώς ελένχεται απο το υπουργείο ότι γίνονται οι σωστές τοποθετήσεις-ειδικότητες- εκεί όπου όντως χρειάζονται; Προτείνω λοιπόν ενιαίους πίνακες για το ΕΕΠ όπως γίνεται με την γενική παιδεία και την ΕΑ όχι μόνο για να αποφύγουμε τα «ΛΑΘΗ» των ΠΥΣΣΕΠ και να γίνονται οι προσλήψεις αξιοκρατικά.Αυτή την στιγμή με το «ανα περιφέρεια», προσλαμβάνονται σε κάποιες περιφέρειες άτομα με πολύ λιγότερα προσόντα-χωρείς προυπηρεσία μόνο και μόνο γιατί έχεις το δικαίωμα να δηλώσεις μία περιφέρεια.Καθαρά θέμα τύχης η επιλογή της (θα έπρεπε; ).

  • 9 Δεκεμβρίου 2014, 23:03 | Γιάννης

    Ο νόμος Ν.3549/2007 άρθρο 2 αναφέρει ότι τα Τ.Ε.Ι. ενσωματώθηκαν και συνταγματικά στην Ανώτατη Εκπαίδευση και αποτελούν Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.). και όπου αναφέρεται ΑΕΙ ο όρος αυτός περιλαμβάνει τα Πανεπιστήμια, τα Πολυτεχνεία και τα ΤΕΙ.

    Επίσης, επειδή παρατηρώ ότι αρκετοί συνάδελφοι έχουν διαστρεβλωμένη άποψη για την ΑΣΠΑΙΤΕ, θα ήθελα να αναφέρω ότι η ΑΣΠΑΙΤΕ δεν απευθύνεται μόνο στους απόφοιτους ΑΤΕΙ. Αφορά όλους όσους θέλουν να αποκτήσουν παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια (δηλαδή ένα κομμάτι είναι οι παιδαγωγικές γνώσεις και ένα άλλο είναι οι μέθοδοι και οι τρόποι διδασκαλίας) γι’ αυτό και σε αυτήν φοιτούν απόφοιτοι ΑΕΙ και ΑΤΕΙ διάφορων σχολών όπως πχ. Πληροφορικής ΑΕΙ-ΑΤΕΙ, Οικονομολόγοι, απόφοιτοι Πολυτεχνείου, Ιατρικής, Νομικής κλπ.

    Όλοι οι Κοινωνικοί Λειτουργοί, απόφοιτοι ΑΕΙ και ΑΤΕΙ, έχουν κοινά επαγγελματικά δικαιώματα, όπως αυτά καθορίζονται με το Π.Δ. 23/1992. Ασκούν το επάγγελμα του Κοινωνικού Λειτουργού μετά την έκδοση Άδειας Ασκήσεως Επαγγέλματος, που χορηγείται με τις ίδιες προϋποθέσεις και διαδικασίες για τους πτυχιούχους όλων των Τμημάτων Κοινωνικής Εργασίας Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης ΑΕΙ και ΑΤΕΙ, όπως προβλέπεται στο άρθρο 54 του Νόμου 3198 / 2011.

    Κατά συνέπεια, πρέπει να αφαιρεθεί η φράση ’’που έχουν πτυχίο ΤΕΙ’’ στη παρακάτω παράγραφο: Ειδικά για τους υποψηφίους των κλάδων ΠΕ25 και ΠΕ26 Θεραπευτών λόγου, ΠΕ28 Φυσικοθεραπευτών, ΠΕ29 Εργασιοθεραπευτών & ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών, που έχουν πτυχίο ΤΕΙ, απαιτείται και πτυχίο της Α.Σ.Π.Α.Ι.Τ.Ε. ή πτυχίο που αντικαθιστά αυτό. (άρθρο 23 Τυπικά Προσόντα Ε.Ε.Π., Παράγραφος 8)

  • 9 Δεκεμβρίου 2014, 17:58 | ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α !!!!

  • 9 Δεκεμβρίου 2014, 15:13 | ΛΕΝΑ

    Ποιά θα είναι η μοριοδότηση των μεταπτυχιακών τίτλων των αναπληρωτών ΕΕΠ;

  • 8 Δεκεμβρίου 2014, 23:14 | Κωνσταντίνος

    Θεωρώ ότι θα πρέπει να πάψει πια όλο αυτό το τραγελαφικό σκηνικό με τον κύριο και επικουρικό πίνακα στον κλάδο ΠΕ23. ΕΝΑΣ πίνακας και κατάταξη ανάλογα με τα μόρια. Το εμπόριο στην εκπαίδευση και ιδιαίτερα στην ΕΕ πρέπει να σταματήσει εδώ.

  • 8 Δεκεμβρίου 2014, 17:39 | αντώνης

    Στο άρθρο 23 αναφέρεται ότι
    Ειδικά για τους υποψηφίους των κλάδων ΠΕ25 και ΠΕ26 Θεραπευτών λόγου, ΠΕ28 Φυσικοθεραπευτών, ΠΕ29 Εργασιοθεραπευτών & ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών, που έχουν πτυχίο ΤΕΙ, απαιτείται και πτυχίο της Α.Σ.Π.Α.Ι.Τ.Ε. ή πτυχίο που αντικαθιστά αυτό.
    Μέσω της συγκεκριμένης παραγράφου οι σχολικοί νοσηλευτές που έχουν πτυχίο ΑΕΙ προηγούνται από όλους τους υπόλοιπους χωρίς να έχουν παιδαγωγική κατάρτιση. Με λίγα λόγια ότι συνέβαινε στους ΠΕ 30 όλα αυτά τα χρόνια τώρα θα συμβαίνει και στους ΠΕ 25. Κατά την προσωπική μου άποψη θα ήταν δόκιμο να αφαιρεθεί ο όρος που έχουν πτυχίο ΤΕΙ. Αναμένω την ανταπόκρισή σας.

  • 8 Δεκεμβρίου 2014, 17:37 | αντώνης

    Στο άρθρο 23 αναφέρεται ότι
    <>
    Μέσω της συγκεκριμένης παραγράφου οι σχολικοί νοσηλευτές που έχουν πτυχίο ΑΕΙ προηγούνται από όλους τους υπόλοιπους χωρίς να έχουν παιδαγωγική κατάρτιση. Με λίγα λόγια ότι συνέβαινε στους ΠΕ 30 όλα αυτά τα χρόνια τώρα θα συμβαίνει και στους ΠΕ 25. Κατά την προσωπική μου άποψη θα ήταν δόκιμο να αφαιρεθεί ο όρος <>. Αναμένω την ανταπόκρισή σας.

  • 8 Δεκεμβρίου 2014, 16:42 | ΑΝΝΑ

    Θα ήθελα επιτέλους να σταματήσει αυτή η αδικία που γίνεται, και αφορά στη ισότητα του πτυχίου κάποιου που έχει τελειώσει 2 χρόνια ιεκ, με αυτόν που απλά παίρνει μια ειδικότητα, στο λύκειο!δεν είναι δυνατόν να μην προηγούνται τα άτομα του ιεκ, μιας και έχουν κάνει 2 χρόνια παραπάνω εκπαίδευση,σε σύγκριση με αυτούς που τελειώνουν το λύκειο. ας προηγούνται τα ιεκ, στις θέσεις ΕΒΠ και αν δεν καλυφθούν οι θέσεις ας ακολουθήσουν τα λύκεια!