Άρθρο 20: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Ε.Ε.)

1. Τα ειδικά τυπικά προσόντα ένταξης στον εισαγωγικό βαθμό των συνιστώμενων κλάδων εκπαιδευτικών Ε.Ε του προηγούμενου άρθρου της παραγράφου 1 ορίζονται ως εξής:

1.1. Του κλάδου ΠΕ 61 (Νηπιαγωγών Ειδικής Εκπαίδευσης)

Πτυχίο του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής, με κατεύθυνση Ειδικής Αγωγής Νηπιαγωγών των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής και πιστοποιητικό Ελληνομάθειας σύμφωνα με τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση.

Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ 61 τοποθετούνται με διορισμό, μετάθεση, απόσπαση ,πρόσληψη ως αναπληρωτές σε Νηπιαγωγεία Ε.Ε., σε τμήματα ένταξης των νηπιαγωγείων, σε προγράμματα παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι για μαθητές προσχολικής ηλικίας καθώς και στα ΚΕΔΔΥ.

1.2.       Του κλάδου ΠΕ 71 (Δασκάλων Ειδικής Εκπαίδευσης)

Πτυχίο του Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής ή Τμημάτων Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση την εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή Παιδαγωγικά Τμήματα Ειδικής Αγωγής με κατεύθυνση Δασκάλων, των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής και πιστοποιητικό Ελληνομάθειας σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στη Γενική Εκπαίδευση.

 

Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ 71 τοποθετούνται με διορισμό ,μετάθεση, απόσπαση ή με πρόσληψη ως αναπληρωτές σε δημοτικά σχολεία Ε.Ε. σε τμήματα ένταξης των δημοτικών σχολείων, σε προγράμματα παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι για μαθητές δημοτικής εκπαίδευσης, στα ΚΕΔΥ, καθώς και στα ΕΕΕΕΚ με διορισμό ,μετάθεση ή απόσπαση ή πρόσληψη ως προσωρινοί αναπληρωτές. 

  1. 2.    Εκπαιδευτικοί με τυπικά προσόντα στη Ειδική Εκπαίδευση

Εκπαιδευτικοί με προσόντα στην ΕΕ  με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50 », η οποία προσαρτάται  μόνο για όσο χρονικό διάστημα οι  εκπαιδευτικοί υπηρετούν σε σχολικές μονάδες της  ΕΕ ενώ απαλείφεται η προσάρτηση όταν αυτοί επιστρέψουν  σε σχολικές μονάδες της γενικής εκπαίδευσης.

2.1. Εκπαιδευτικοί ΠΕ60.50

Α. i) Πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος κατεύθυνσης Νηπιαγωγών των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής και πιστοποιητικό Ελληνομάθειας σύμφωνα με τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση.

ii) Πτυχίο Σχολών Νηπιαγωγών της ημεδαπής ή ισότιμο και αντίστοιχο τίτλο της αλλοδαπής.
Όσον αφορά σε τίτλους χωρών της αλλοδαπής, απαιτείται επιπρόσθετα Βεβαίωση Επανεκπαίδευσης των άρθρων 30 παρ.2 του ν. 2083/1992 (ΦΕΚ 159/21-9-1992 τ. Α΄) και 10 παρ.3 του ν. 2327/1995 (ΦΕΚ 156/31-7-1995 τ.Α΄). Από την υποχρέωση αυτή απαλλάσσονται οι πτυχιούχοι χωρών της Ε.Ε. και του Ελληνικού Κολλεγίου της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Βορείου και Νοτίου Αμερικής.

και

Β. i) Διδακτορικό δίπλωμα στην Ε.Ε. ή στη Σχολική Ψυχολογία ή

ii)  Μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Ε.Ε. ή στην Σχολική Ψυχολογία ή

iii) Πτυχίο διετούς μετεκπαίδευσης στην Ε.Ε. των Διδασκαλείων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής ή

iv) διαθέτουν αποδεδειγμένη προϋπηρεσία τριών διδακτικών ετών σε δομές Ε.Ε. και ΚΕΔΔΥ.

Οι  εκπαιδευτικοί ΠΕ60.50 τοποθετούνται με μετάθεση , απόσπαση ή πρόσληψη ως αναπληρωτές σε νηπιαγωγεία Ε.Ε, σε τμήματα ένταξης των νηπιαγωγείων, σε προγράμματα παράλληλης στήριξης – συνεκπαίδευσης και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι για μαθητές προσχολικής ηλικίας καθώς και στα ΚΕΔΥ. 

2.2 Εκπαιδευτικοί ΠΕ 70.50 

A. i) Πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος κατεύθυνσης Δασκάλων ΑΕΙ της ημεδαπής ή ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής και πιστοποιητικό Ελληνομάθειας σύμφωνα με τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση.

ii) Πτυχίο Παιδαγωγικής Ακαδημίας ή του Ιεροδιδασκαλείου Βελλάς Ιωαννίνων έως 1-7-1991 ή της Ανωτέρας Εκκλησιαστικής Σχολής Θεσσαλονίκης έως 1-7-1991 ή ισότιμο και αντίστοιχο τίτλο της αλλοδαπής.

 

Για τα πτυχία του Ιεροδιδασκαλείου Βελλάς Ιωαννίνων και της Ανωτέρας Εκκλησιαστικής Σχολής Θεσσαλονίκης γίνονται δεκτά εφόσον έχουν ημερομηνία κτήσης πτυχίου έως και το ακαδημαϊκό έτος 1990-1991(1-7-1991).

 

Σε ότι αφορά στους τίτλους χωρών της αλλοδαπής απαιτείται επιπρόσθετα Βεβαίωση Επανεκπαίδευσης των άρθρων 30, παρ. 2 του ν. 2083/1992 (ΦΕΚ159/τ. Α΄/21-9-1992) και 10, παρ. 3 του ν. 2327/1995 (ΦΕΚ 156/τ. Α΄/31-7-1995. Από την υποχρέωση αυτή απαλλάσσονται οι πτυχιούχοι χωρών της Ε.Ε., του Ελληνικού Κολλεγίου της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Βορείου και Νοτίου Αμερικής και της Παιδαγωγικής Ακαδημίας Λευκωσίας Κύπρου.

 

 

και

Β. i) Διδακτορικό δίπλωμα στην Ε.Ε. ή στη Σχολική Ψυχολογία ή

ii)  Μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Ε.Ε. ή στην Σχολική Ψυχολογία ή

iii) Πτυχίο διετούς μετεκπαίδευσης στην Ε.Ε. των Διδασκαλείων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής ή

iv) διαθέτουν αποδεδειγμένη προϋπηρεσία τριών διδακτικών ετών σε δομές ΕΕ και ΚΕΔΔΥ.

 
Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ 70.50 τοποθετούνται με μετάθεση ή απόσπαση ή με πρόσληψη ως αναπληρωτές σε δημοτικά σχολεία ΕΕ, σε τμήματα ένταξης των δημοτικών σχολείων, σε προγράμματα παράλληλης στήριξης – συνεκπαίδευσης και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι για μαθητές δημοτικής εκπαίδευσης, στα ΚΕΔΥ, καθώς και στα ΕΕΕΕΚ με μετάθεση ή απόσπαση ή πρόσληψη ως  προσωρινοί αναπληρωτές

 

     2.3. Των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50».

 

Με βασικό τίτλο σπουδών στον κλάδο  και την ειδικότητά τους από Πανεπιστήμια ή ΑΤΕΙ  της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής και πιστοποιητικό Ελληνομάθειας σύμφωνα με τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση και

i) Διδακτορικό δίπλωμα στην Ε.Ε. ή στη Σχολική Ψυχολογία ή

ii) Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Ε.Ε. ή στην Σχολική Ψυχολογία ή

iii) Πτυχίο διετούς μετεκπαίδευσης στην Ε.Ε. των Διδασκαλείων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής ή

iv)Τριετή αποδεδειγμένη προϋπηρεσία στις δομές Ε.Ε. και ΚΕΔΥ με βασικές σπουδές σε Πανεπιστήμια της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής.
 Οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50», τοποθετούνται με μετάθεση ή απόσπαση ή πρόσληψη ως  προσωρινοί αναπληρωτές σε αυτοτελείς ΣΜΕΕ, σε τμήματα ένταξης της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στα Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ), και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι. Οι κλάδοι ΠΕ02.50, ΠΕ03.50, ΠΕ04.50, τοποθετούνται και σε προγράμματα παράλληλης στήριξης – συνεκπαίδευσης. Επίσης οι κλάδοι ΠΕ02.50 και ΠΕ03.50, μπορούν να τοποθετηθούν με μετάθεση ή απόσπαση ή πρόσληψη ως προσωρινοί αναπληρωτές σε θέσεις των ΚΕΔΥ.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 17:05 | Αριστεα

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α!!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 17:03 | Παυλάκος Μαυροειδής

    Άρθρο 20:

    προσθήκη της φράσης που είναι μέσα σε “”

    Σελ 33,34 στο pdf

    Οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50», τοποθετούνται με μετάθεση ή απόσπαση ή πρόσληψη ως προσωρινοί αναπληρωτές σε αυτοτελείς ΣΜΕΕ, σε τμήματα ένταξης της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στα Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ), και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι. Οι κλάδοι ΠΕ02.50, ΠΕ03.50, ΠΕ04.50, τοποθετούνται και σε προγράμματα παράλληλης στήριξης – συνεκπαίδευσης. Επίσης οι κλάδοι ΠΕ02.50 και ΠΕ03.50, “ΠΕ04.50, ΠΕ05.50, ΠΕ06.50, ΠΕ07.50” μπορούν να τοποθετηθούν με μετάθεση ή απόσπαση ή πρόσληψη ως προσωρινοί αναπληρωτές σε θέσεις των ΚΕΔΥ.

    Σύντομη Τεκμηρίωση
    Η επαναφορά των ειδικοτήτων αυτών στα ΚΕΔΥ θα μετριάσει προβλήματα που παρουσιάζονται στη στελέχωση τους.
    Είναι ειδικότητες που μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των ΚΕΔΔΥ στις διαγνώσεις που αφορούν μαθητές Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
    Ανάλογη προσθήκη και στο άρθρο 13

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 17:03 | Σέβη

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 17:00 | Παυλάκος Μαυροειδής

    Άρθρο 20:

    Σελ 33,34 στο pdf

    Οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50», τοποθετούνται με μετάθεση ή απόσπαση ή πρόσληψη ως προσωρινοί αναπληρωτές σε αυτοτελείς ΣΜΕΕ, σε τμήματα ένταξης της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στα Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ), και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι. Οι κλάδοι ΠΕ02.50, ΠΕ03.50, ΠΕ04.50, τοποθετούνται και σε προγράμματα παράλληλης στήριξης – συνεκπαίδευσης. Επίσης οι κλάδοι ΠΕ02.50 και ΠΕ03.50, “ΠΕ04.50, ΠΕ05.50, ΠΕ06.50, ΠΕ07.50” μπορούν να τοποθετηθούν με μετάθεση ή απόσπαση ή πρόσληψη ως προσωρινοί αναπληρωτές σε θέσεις των ΚΕΔΥ.

    Σύντομη Τεκμηρίωση
    Η επαναφορά των ειδικοτήτων αυτών στα ΚΕΔΥ θα μετριάσει προβλήματα που παρουσιάζονται στη στελέχωση τους.
    Είναι ειδικότητες που μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των ΚΕΔΔΥ στις διαγνώσεις που αφορούν μαθητές Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
    Ανάλογη προσθήκη και στο άρθρο 13

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 16:25 | Φωτεινή Γ.

    Συμφωνώ με τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 16:24 | Εύα Κ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 16:21 | Κοζιώρη Αλεξία

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 16:17 | Νάντια

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 16:14 | ΑΝΝΑ ΤΟΥΒΛΕΛΗ

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 16:09 | Γεωργία Καπετάνιου

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 15:58 | ΔΩΡΑ ΜΑΥΡΙΚΗ

    Συμφωνώ με τις θέσεις ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 15:55 | Πεγιά Ραφαέλα

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 15:14 | Κωνσταντίνος Αλατζάς

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α. Επιπλέον δε γίνεται καμία αναφορά στον κλάδο φυσικής αγωγής πράγμα που είναι μια σημαντική παράβλεψη.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 15:05 | Κατερίνα Σαρακατσιάνου

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 14:31 | Κατερίνα Σ.

    Γιατί σε κάθε σχεδίαση θέτετε ως προτεραιότητα να βάλετε τον έναν εργαζόμενο απέναντι από τον άλλο; Απαιτείται να διαχωρίσετε τα καθήκοντα της κάθε ειδικότητας βάσει της κατάρτισής της. Το ΕΒΠ δεν είναι εκπαιδευτικό προσωπικό είναι βοηθητικό, όπως λέει και ο τίτλος του. Γιατί τοποθετείται στην ίδια μοίρα την ειδική εκπαίδευση και τη σχολική ψυχολογία; Είναι άλλος ο ρόλος του ειδικού παιδαγωγού και άλλος του ψυχολόγου, όπως άλλη και η κατάρτισή τους. Ωστόσο, και οι δυο χωρούν στην ειδική αγωγή. Γιατί οι ΠΕ 71 να τοποθετούνται και στα ΕΕΕΕΚ που είναι ξεκάθαρα δευτεροβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση;

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 14:21 | ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ ΙΩΑΝΝΑ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ..!!!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 14:10 | Παπαδοπούλου Ινώ

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 13:39 | ΞΕΝΙΑ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΥ

    Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.
    http://www.satea.gr/2014/12/%CF%83%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4/#more-2297

    Ό,τι προβλέπει ο νόμος για τη Γενική Εκπαίδευση να ισχύει και για την Ειδική.
    Το Μεταπτυχιακό και το Διδακτορικό αποτελεί έρευνα σε συγκεκριμένο τομέα και όχι κατάρτιση και προσόν για πρόσβαση σε άλλο κλάδο.
    Σύσταση επιτροπής που θα εξετάσει τα Μεταπτυχιακά Προγράμματα και τα Διδακτορικά προκειμένου να εγκριθούν αυτά που θα κριθούν επαρκή.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 13:38 | ΜΕΛΑΝΙΑ ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 13:37 | ΔΑΒΙΔ

    Στηρίζω τις θέσεις του Συλλόγου Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 13:31 | ΤΣΙΝΙΚΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • Στο άρθρο 20 πρέπει να γίνει μια αναφορά στους κωφούς/βαρήκοους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που αποκλείονται από τους εκπαιδευτικούς με τυπικά προσόντα στην Ειδική Εκπαίδευση «.50» και επομένως από την εργασία σε σχολεία κωφών και βαρηκόων.

    Οι τίτλοι αυτοί που πρέπει να έχει ένας εκπαιδευτικός για να οριστεί ως «.50», μεταπτυχιακοί, διδακτορικοί ή μετεκπαιδεύσεις, προϋποθέτουν άριστη γνώση της αγγλικής ή άλλης ξένης γλώσσας από τις οποίες αποκλείονται οι κωφοί και βαρήκοοι μαθητές βάσει του επισήμου Αναλυτικού Προγράμματος Διδασκαλίας στη Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευσή τους που εφαρμόζεται στις ΣΜΕΕ Κωφών και Βαρηκόων.

    ΠΡΟΤΑΣΗ
    Ειδικότερα για τους κωφούς και βαρήκοους εκπαιδευτικούς που έχουν φοιτήσει σε ΣΜΕΕ Κωφών και Βαρηκόων (Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο), απαλλάσσονται από το κριτήριο της ξένης γλώσσας και των μεταπτυχιακών/διδακτορικών τίτλων και έχουν άμεση προτεραιότητα στη τοποθέτησή τους σε ΣΜΕΕ Κωφών και Βαρηκόων και μόνον.

    Εκ μέρους της Ομοσπονδίας Κωφών Ελλάδος,
    Ιωάννης Γιάλλουρος
    Πρόεδρος

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 13:29 | Μπαγκατζούνης Ι.

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 13:27 | ΖΟΡΜΠΑ ΣΟΦΙΑ ΜΑΡΙΑ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 13:24 | ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ

    Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • Αναρμόδιο άτομο υπέβαλε σχόλιο επί του άρθρου 20, με την υπογραφή «ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΩΦΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ», στις 11 Δεκεμβρίου 2014, ώρα 20:17 .

    Ως εκ τούτου παρακαλώ να μη ληφθεί υπόψη και να διαγραφεί.

    Εκ μέρους της Ομοσπονδίας Κωφών Ελλάδος,
    Ιωάννης Γιάλλουρος
    Πρόεδρος

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 13:17 | tatiana

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ,Με 5000 ευρω αγοραζει ο καθενας ενα μτπχ και μπαινει στο 5%. τελος στην εμπορευματοποιηση των μεταπτυχιακων εις βαρος των μαθητων.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 13:17 | Μπαγκατζούνη Αικατερίνη

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 13:15 | ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΥΡΙΔΟΥ

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 13:01 | MINA

    Στηριζω τις θεσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 12:59 | Σειταριδου Ειρηνη

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 12:53 | Ιωάννα

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 12:51 | Μαγκλάρα Γεωργία

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 12:50 | Σοφία

    Συμφωνώ με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!

    Στο άρθρο 20, παρ.1.1 και 1.2 «διορθώνεται» σε σχέση με το Ν.3699/2008 η ένταξη στους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71. Η ένταξη γίνεται, επιτέλους, με έναν ενιαίο τρόπο και έχει ως βασική προϋπόθεση (ένταξης σε κλάδο) το βασικό πτυχίο. Θετική εξέλιξη είναι ακόμα ότι (σε σχέση με το σχέδιο νόμου που παρουσιάστηκε τον περσινό Μάιο) το αίτημα της εκπαιδευτικής κοινότητας εισακούστηκε και δε δημιουργούνται ξεχωριστοί κλάδοι για τους συναδέλφους που ήδη –με βάση το βασικό τους τίτλο σπουδών- βρίσκονται στους κλάδους ΠΕ60, ΠΕ70 ή στους κλάδους της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Ως ΣΑΤΕΑ, στο ζήτημα συγκρότησης των κλάδων ΠΕ, είμαστε ξεκάθαροι: θεωρούμε ότι οι κλάδοι Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης ΠΕ κατοχυρώνονται νομοθετικά με βάση το βασικό τίτλο σπουδών. Παραθέτουμε εδώ αυτούσια τη νομοθεσία για το Προσοντολόγιο των Δημοσίων Υπαλλήλων, το άρθρο 3 του Π.Δ. 50/2001 (ΦΕΚ 39Α΄), όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε πρόσφατα με τα Π.Δ/τα 347/2003 (315Α΄), 44/2005 (63Α΄), 116/2006 (115Α΄) και 146/2007 (185Α΄), καθώς και με τους Ν. 4115/2013 (24Α΄) και 4148/2013 (99Α΄).

    1. Για τους κλάδους ΠΕ μιας ή περισσοτέρων ειδικοτήτων των οποίων η

    ονομασία είναι ίδια με την ονομασία πτυχίου ή διπλώματος ΑΕΙ, προσόν διορισμού

    ορίζεται το ομώνυμο, κατά ειδικότητα, πτυχίο ή δίπλωμα ΑΕΙ της ημεδαπής ή

    ισότιμο αντίστοιχης ειδικότητας σχολών της αλλοδαπής.

    2. Στην περίπτωση κλάδου ή ειδικότητας για την οποία το οριζόμενο από

    την προηγούμενη παράγραφο πτυχίο ή δίπλωμα δεν παρέχεται από ΑΕΙ ημεδαπής,

    ως προσόν διορισμού γίνεται δεκτό το συναφούς ονομασίας πτυχίο ή δίπλωμα ΑΕΙ

    της ημεδαπής, ή το ομώνυμο ή συναφούς ονομασίας ισότιμο πτυχίο ή δίπλωμα σχολών της αλλοδαπής.

    Αξίζει, ακόμn, κάποιος εκπαιδευτικός να κοιτάξει την τελευταία εγκύκλιο πρόσληψης ωρομίσθιων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχολικού έτους 2014-2015, που δημοσιεύτηκε στις 25.7.2014 (Αρ. Πρωτ. 118102/Δ1) και ειδικότερα το Παράρτημα ΙΙ: Απαραίτητα Τυπικά Προσόντα ένταξης στους εκπαιδευτικούς κλάδους. Εκεί θα δει ότι οι κλάδοι της εκπαίδευσης ΠΕ ορίζονται με βάση το πτυχίο.

    Γι’ αυτό το λόγο πιστεύουμε ότι όλοι οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας πρέπει να διατηρηθούν στον κλάδο τους. Τονίζουμε –για ν’ αποφύγουμε παρεξηγήσεις- ότι νομικά αυτή η πρόταση δε σημαίνει πως π.χ. οι εκπαιδευτικοί ΠΕ70-ΠΕ60 δεν μπορούν να πάρουν μετάθεση ή απόσπαση ή να προσληφθούν ως αναπληρωτές, για να εργαστούν στην Ειδική Εκπαίδευση. Άλλωστε, κάτι τέτοιο γράφεται ρητά στο συγκεκριμένο άρθρο του σχεδίου νόμου.

    Σε ένα δεύτερο επίπεδο, στο συγκεκριμένο άρθρο, θέλουμε να σχολιάσουμε ότι η νεοσύστατη κατηγορία εκπαιδευτικών “με τυπικά προσόντα στη Ειδική Εκπαίδευση” περιλαμβάνει εκπαιδευτικούς χωρίς σπουδές στην ειδική αγωγή π.χ. τριετή προϋπηρεσία καθώς και εκπαιδευτικούς, των οποίων οι σπουδές μπορεί να αφορούν αποκλειστικά στην έρευνα (π.χ. διδακτορικό) ή να μην έχουν τη μορφή «μετεκπαίδευσης» στην ΕΕ π.χ. μεταπτυχιακό στη σχολική ψυχολογία. Ως ΣΑΤΕΑ δε θεωρούμε τη δημόσια και δωρεάν διετή μετεκπαίδευση, που έγινε στα Διδασκαλεία (και κακώς καταργήθηκε), ως ισότιμη και αντίστοιχη: α) με τους διδακτορικούς τίτλους (το διδακτορικό αποτελεί στην ουσία έρευνα και όχι μετεκπαίδευση), β) με την πληθώρα των μεταπτυχιακών τίτλων ειδικής αγωγής, για τα οποία θα πρέπει να υπάρξει πολύ προσεκτική εξέταση του περιεχομένου τους από την επιτροπή του ΙΕΠ, που ακόμα δεν έχει συσταθεί– άρθρο 34 παρ.1 του σχεδίου νόμου, γ) με τα μεταπτυχιακά σχολικής ψυχολογίας και δ) με την προϋπηρεσία χωρίς σπουδές. Λεπτομερέστερη ανάλυση αυτής της θέσης μας μπορείτε να βρείτε και στο σχολιασμό του άρθρου 27 του παρόντος σχεδίου νόμου αλλά και στο υπόμνημα που δημοσιεύσαμε το καλοκαίρι και αφορά στα ζητήματα στελέχωσης της Ειδικής Εκπαίδευσης

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 12:48 | Δέσποινα Τζιόλα – Δασκάλα Ειδικής Αγωγής Π.Ε 71

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 12:46 | ΣΟΦΙΑ ΣΥΜΕΩΝΙΔΟΥ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α !!!!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 12:45 | ELENI KAZARA

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 12:44 | ELENI KAZARA

    Να υπάρχει δυνατότητα σε όσους εκπαιδευτικούς ΠΕ 70 έχουν 8μηνη προϋπηρεσία και άνω σε δομές της ειδικής αγωγής (ειδικά σχολεία, τμήματα ένταξης, παράλληλη στήριξη ) και έχουν παρακολουθήσει τα επιμορφωτικά σεμινάρια των ΠΕΚ να εντάσσονται στο τέλος των πινάκων ειδικής αγωγής μετά τους ΠΕ 71 και ΠΕ 70.50 .

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 12:41 | ELENI KAZARA

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 12:39 | Πούλιου Αργυρώ

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 12:38 | ΜΑΜΜΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

    Συμφωνώ με τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 12:36 | Τατιάνα Λειμώνα

    Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 12:31 | ιωαννα γαβριηλ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 12:29 | Χριστίνα Μιχαηλίδου

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 12:13 | ΚΙΖΙΡΙΔΟΥ ΠΗΝΕΛΟΠΗ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 12:01 | B.Z

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 11:56 | Τόκα Δήμητρα

    Συμφωνώ με τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 11:46 | Κεκετσίδου Κυριακή

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 11:41 | Πετρούλα

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 11:40 | ΣΠΥΡΟΣ

    Στηριζω τις θεσεις του σατεα.